مارجوری تیلور گرین از تولسی گابارد خشمگین می‌شود که به راحتی با جورج سانتوس کار نمی‌کند

مارجوری تیلور گرین (R-Ga) از رفتار تولسی گابارد با جورج سانتوس (RN.Y.) نماینده منتخب در فاکس نیوز راضی نبود.

گابارد به عنوان یک دموکرات در سال 2020 نامزد ریاست جمهوری شد. او از آن زمان حزب دموکرات را ترک کرد و به عنوان یک مشارکت کننده پولی و گاه به گاه کارلسون به فاکس نیوز پیوست، تا با توجه به گرایش فزاینده او به سمت راست افراطی سیاسی.

در حالی که سه‌شنبه میزبان «تاکر کارلسون امشب» بود، گابارد پای سانتوس را به خاطر جعل‌هایی که درباره تجربه‌اش برای انتخاب شدن انجام داده بود، نگه داشت. سانتوس فیبرها را به عنوان “زیبایی رزومه من” توصیف کرده است. گابارد گفت که آنها دروغ های آشکاری هستند و بارها از او پرسیدند: “آیا شرم نمی کنی؟”

او ادامه داد: «تولسی همچنین می‌گوید که چگونه منطقه‌اش می‌تواند هر چیزی را که او می‌گوید باور کند، وقتی که او در طبقه مجلس ایستاده و برای آنها می‌جنگد. او راه حلی ارائه نکرد، در عوض درباره سابقه گابارد در کنگره اظهار نظر کرد.

او نوشت: «تولسی می‌گوید که اقدامات جورج در صحن مجلس از همه مهم‌تر است، اما جورج حتی این فرصت را نداشته است که برای منطقه خود در صحن مجلس اقدام کند، زیرا او حتی هنوز سوگند یاد نکرده است».

گابارد گفت: «دروغ، تزیین رزومه نیست. اینها دروغ های آشکاری هستند و این موضوع را زیر سوال می برد که چگونه رای دهندگان شما و مردم آمریکا می توانند هر چیزی را که ممکن است در هنگام ایستادن در صحن مجلس نمایندگان بگویید، باور کنند.

در حذف خیره کننده فاکس نیوز، گابارد سانتوس را به دلیل گمراه کردن رأی دهندگانش و امتناع از پاسخگویی کامل در مورد عمق فریبش، به آتش کشید.

او از این شکایت کرد که گابارد، که قبلا نماینده حوزه دوم کنگره هاوایی به عنوان یک دموکرات بود، به سانتوس «لطف صفر» داد، در حالی که جورج به خاطر دروغ گفتن در مورد رزومه خود اعتراف کرده و عذرخواهی می کند، درست مانند همکاران سابقش که به جورج لطف صفر می کنند و حتی از او می خواهند استعفا دهد. ”

سانتوس از زمان انتخابش اعتراف کرده است که درباره داشتن میراث یهودی، تجربه شغلی وال استریت و مدرک دانشگاهی دروغ گفته است. دادستان های لانگ آیلند تحقیقاتی را برای تعیین اینکه آیا او در انجام این کار مرتکب جرم شده است یا نه، آغاز کرده اند و سؤالات دیگر در مورد معاملات تجاری او هنوز بی پاسخ مانده است.

به نظر می‌رسید که گرین از نظر گابارد غافل شده است – که با سابقه سانتوس، برای کسی سخت خواهد بود که بفهمد وقتی او سوگند یاد می‌کند فریب به کجا ختم می‌شود.

ظاهراً این مورد برای گرین خوشایند نبود که روز چهارشنبه به گابارد به دلیل سخت گیری بیش از حد روی همکار جدید خود در هاوس حمله کرد.

عذرخواهی سانتوس به سختی صادقانه بود. او بارها شکایت کرد که «همه می‌خواهند به من تهمت بزنند» و «هلم کنند» و «من را دروغگو خطاب کنند» و اصرار داشت که برای موفقیت‌هایش «واقعاً سخت کار کرده» و به خدمت به رای‌دهندگانش متعهد است.

در حالی که رهبران جمهوری خواه – که به شدت به رای سانتوس نیاز دارند – تقریباً چیزی در مورد طوفان آتش نگفته اند، برخی شکاف ها در حمایت حزبی سانتوس ظاهر شده است.

در دفاع از سانتوس، گرین – یکی از حامیان اصلی پیشنهاد کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا (کالیفرنیا) برای ریاست مجلس – در حال جمع آوری رای بالقوه کلیدی برای رهبر حزب جمهوری خواه در کنگره آینده است. مک کارتی متعهد شده است که اگر گرین رئیس مجلس شود، وظایف کمیته را بازگرداند.

مربوط…



منبع

برخی از جمهوری خواهان گفته اند که از افشاگری ها ناراحت هستند. کمیته یهودیان جمهوری خواه گفت سانتوس ما را فریب داده است. نیک لالوتا، همکار جمهوری‌خواه لانگ آیلند، نماینده منتخب او، خواستار تحقیقات کامل کمیته اخلاق مجلس نمایندگان و در صورت لزوم اجرای قانون شد. جوزف قاهره، رئیس کمیته جمهوری خواه ناحیه ناسائو (که در منطقه سانتوس قرار دارد)، گفت سانتوس “اعتماد عمومی را شکسته است.”