مادر کالیفرنیایی که آدم ربایی خودش را جعل کرده بود به زندان می‌افتد

در نهایت، مقامات فدرال تشخیص دادند که پاپینی به میل خودش با دوست پسر سابقش در جنوب کالیفرنیا اقامت داشته است. دادستان ها خاطرنشان کردند که DNA، تلفن همراه و شواهد اجاره ماشین نشان می دهد که نه تنها پاپینی داوطلبانه با دوست پسر سابقش می ماند – بلکه اقداماتی را برای آسیب رساندن به خود انجام داده است تا داستان آدم ربایی خود را باورپذیرتر کند.

شری پاپینی، 39 ساله، آوریل گذشته به دروغ گفتن به یک افسر فدرال و کلاهبرداری پستی در رابطه با ناپدید شدنش در نوامبر 2016 اعتراف کرد. بر اساس توافق نامه خود، مادر دو فرزند همچنین باید بیش از 300000 دلار به عنوان غرامت به خاطر آنچه که دادستان ها آن را یک «ساختار عمدی، برنامه ریزی شده و پیچیده» می نامند، بپردازد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کلانتری شهرستان شستا

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

کلانتری شهرستان شستا

دادستان ها در این یادداشت می گویند: «پاپینی یک فریب آدم ربایی پیچیده را طراحی و اجرا کرد و سپس پس از بازگشت، بدون توجه به آسیبی که به دیگران وارد کرد، به ادامه اظهارات دروغین خود برای سال ها ادامه داد. در نتیجه، بازرسان ایالتی و فدرال منابع محدودی را به مدت نزدیک به چهار سال به پرونده پاپینی اختصاص دادند تا اینکه به طور مستقل از حقیقت مطلع شدند: اینکه او ربوده نشده و شکنجه نشده است.»

دادستان ها می گویند که پاپینی برای اولین بار در 2 نوامبر 2016 در حالی که در حال دویدن در نزدیکی خانه خود در ردینگ در کالیفرنیا بود ناپدید شد. ناپدید شدن سه هفته‌ای او سرفصل‌های ملی را به خود اختصاص داد و باعث شد که یک جستجوی مفصل در چند ایالت انجام شود تا اینکه یک رهگذر او را در امتداد یک ایالتی روستایی در حدود 150 مایلی خانه پیدا کرد.

وکیل پاپینی در یادداشت محکومیت خود که هفته گذشته ارائه شد، از قاضی خواست که موکلش را تنها به یک ماه حبس و سپس هفت ماه حبس خانگی محکوم کند. او تاکید کرد که نام پاپینیو “اکنون مترادف با این فریب دهشتناک است” و او قبلاً به خاطر اشتباه خود متحمل رنج شده است.

دوست پسر سابق به بازرسان اعتراف کرد که به پاپینی کمک کرده است از آنچه که او به او گفته بود یک رابطه توهین آمیز “فرار کند”. او گفت که پاپینی خودش را مجروح کرده، ظاهرش را تغییر داده است و از او خواسته است که برای حفظ شگرد آدم ربایی، او را با یک ابزار چوب سوز علامت گذاری کند.

وقتی پاپینی پیدا شد، با بینی متورم، «مارک» تار روی شانه‌اش، بند‌هایی روی بدنش و بثورات پوستی بسته شد. در آن زمان، پاپینی به بازرسان گفت که توسط دو “زن اسپانیایی تبار” نقابدار به زور اسلحه ربوده شده است که او را در حالی که “موسیقی واقعا آزاردهنده مکزیکی” پخش می کرد، در کمد بستند. او افزود که توسط ربایندگانش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

مادر کالیفرنیایی که اعتراف کرد که در سال 2016 در یک فریب پیچیده برای فرار با دوست پسر سابقش به جعل آدم ربایی خشونت آمیز خود پرداخته بود، به 18 ماه زندان محکوم شد.

مقامات به شدت به دنبال دو مظنون توصیف شده، صرف زمان و منابع مجری قانون شدند. در مجموع، دادستان ها می گویند که اتهامات مکرر پاپینی برای هیئت جبران خسارت قربانیان کالیفرنیا، اداره تامین اجتماعی ایالات متحده، کلانتر شهرستان شستا و اداره تحقیقات فدرال بیش از 300000 دلار هزینه داشته است.

“به نظر می رسد اکنون شانس کمی برای شری وجود دارد که به عقب برگردد. ویلیام پورتانووا، وکیل دادگستری، گفت: دروغ ها آشکار است، گناه پذیرفته شده است، شرم در همه جا دیده می شود. «تصور یک افشای عمومی وحشیانه تر از درون شکسته یک فرد دشوار است. در این مرحله، مجازات از قبل شدید است و مانند یک حبس ابد به نظر می رسد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع