مادر پسر می گوید فلو ریدا حتی پس از سقوط تصادفی کودک از پنجره آپارتمان 5 طبقه، قبوض پزشکی پسرش را پرداخت نمی کند.

در ژانویه، آدامز همچنین مبلغی بیش از 200000 دلار در مدرسه زوهار داشت که از فلو ریدا خواسته شد و طبق سوگندنامه سال 2021 از عهده پرداخت آن برنمی‌آمد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

در واکنش به سقوط، این خواننده رپ روز چهارشنبه استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و گفت زوهر “در حال دریافت بهترین مراقبت های پزشکی است و به طور معجزه آسایی از سقوط غم انگیز جان سالم به در برد.”

در ماه ژانویه، آدامز به اینسایدر گفت که فلو ریدا پرداخت های حمایت از کودکان را در مورد بیمه آموزشی و درمانی زوهر انجام نداده است. از طریق این توافقنامه، دادگاه خانواده شهرستان برانکس از دیلارد خواسته بود که ماهانه 9000 دلار به آدامز برای حمایت از کودکان و همچنین هزینه کامل آموزش و بیمه درمانی زوهار به ازای هر پرونده دادگاه بپردازد.

مادر این کودک، الکسیس آدامز، روز دوشنبه علیه مدیر ساختمان شکایت کرد.

  • آدامز گفت که زوهار که معلول است، پس از سقوط از طبقه پنجم بر روی بتن، متحمل “شکستگی لگن، شکستگی متاتارس چپ، پارگی کبد درجه 3، خونریزی داخلی و فرو ریختن ریه” و جراحات دیگر شده است. وکیل او

    در 4 مارس، پسر آدامز با فلو ریدا، زوهار دیلارد، از پنجره آپارتمانشان در شهر جرسی سیتی به پایین افتاد و طبق دادخواستی که آدامز این هفته ارائه کرد، جراحات جدی دید.

    یک قاضی باید تعیین کند که آیا دیلارد از پرداخت هزینه های آموزشی صرف نظر کرده است یا خیر و آیا او بدهکار هزینه های زوهر است، اگرچه تاریخ رسیدگی تعیین نشده است.

    مادر زوهر در دعوی خود در رابطه با سقوط زوهر از مدیریت ساختمان به دنبال خسارت پزشکی است

    این دادخواست به دنبال خسارات پزشکی نامعلوم برای زوهار است، که آدامز در این دعوی گفت: “از کار افتاده است و در آینده از کار افتاده و قادر به انجام وظایف معمول خود نخواهد بود.”

    یک سند بیمه بررسی شده توسط Insider نشان داد که بیمه زوهر در مارس 2020 پس از اینکه Anthem Blue Cross و Blue Shield پرداختی حق بیمه دریافت نکردند، قطع شد. به گفته آدامز، زوهر تحت مدیکید بوده است، که فیزیوتراپی مورد نیاز برای بهبودی او پس از سقوط را پوشش نمی دهد.

    به طور جداگانه، آدامز همچنین ادعا کرده است که فلو ریدا هزینه های پزشکی کودک را پوشش نمی دهد.

  • آدامز در یک سوگندنامه در آگوست 2021 که از فلو ریدا خواسته بود در مورد عدم پرداخت توضیح دهد، آدامز ادعا کرد که ده ها هزار دلار برای وکالت حقوقی هزینه کرده است و درخواست هایی را به دادگاه ارائه کرده است تا خواننده رپ دلیلی برای پرداخت های ناقص ارائه دهد یا در زندان بماند. اهانت به دادگاه. مدیران مدرسه زوهار نیز به همراه آدامز به فلو ریدا ایمیل زده اند و درخواست پرداخت شهریه کرده اند.

    فلو ریدا

    رپر فلو ریدا.کریس تروتمن/گتی