مادر جورجیا برهنه پیدا شد و پس از ارسال پیام دلخراش برای دخترش سوخت

پلیس همچنین با شوهر کولیر، استیون، در 10 سپتامبر صحبت کرد. او به پلیس گفت که از غروب 9 سپتامبر، زمانی که حدود ساعت 9 شب به رختخواب رفت، 9 سال است که همسرش را ندیده است. صبح، ماشین کرایه‌ای کولیر هنوز در راه بود.

بقایای کولیر [were] ظاهراً با چیزی که به نظر می رسید شکم او سوخته شده بود، سوخته است.

در گزارش حادثه آمده است: “او همچنین اظهار داشت که مادرش کمرش بد است و نمی توانسته راه دور برود.” خانواده کالیر بلافاصله به درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر در روز سه شنبه پاسخ ندادند.

بر اساس گزارش رویداد کلانتر شهرستان هابرشام، که روز سه شنبه به دیلی بیست رسید، بازرسان کولیر را در 11 سپتامبر “در حالی که به پشت دراز کشیده بود، درخت کوچکی را با دست راستش گرفته بود” پیدا کردند.

در نهایت، بیردن “در حالت هیستریک” به صحنه رسید و شروع به “فریاد زدن کرد که وسیله نقلیه متعلق به مادرش است.” افسر برای مدت کوتاهی از بیردن در مورد وضعیت روانی مادرش سوال کرد و او اصرار داشت که مادرش “هیچ سابقه ای از مشکلات روانی نداشته و هرگونه تمایل به خودکشی را انکار می کند.”

این پیام هولناک ونمو بود که دبورا «دبی» کولیر حوالی ساعت 3:17 بعد از ظهر روز 10 سپتامبر به دخترش فرستاد – به همراه تقریباً 2300 دلار – قبل از اینکه دختر 59 ساله خانه خود را در آتن، جورجیا با یک SUV اجاره‌ای ترک کرد و ناپدید شد. کمتر از 24 ساعت بعد، مقامات جسد او را برهنه و به شدت سوخته در دره ای حدود یک ساعت دورتر کشف کردند.

تصویرسازی عکس لوئیس جی

در این گزارش آمده است: “آماندا همچنین اطلاع داد که مادرش چیزی جز گواهینامه رانندگی و کارت نقدی خود با خود نبرده است.” بیردن گفت که کولیر با یک کرایسلر پاسیفیکا مشکی اجاره ای خانه را ترک کرد زیرا ماشینش اخیراً تصادف کرده بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

گزارش حادثه حاکی از آن است که هنگامی که مأموران به محل رسیدند، متوجه شدند که خودروی قفل نشده در نزدیکی یک جاده قدیمی چوب بری کشیده شده است. کولیر چند متر دورتر در نزدیکی یک توله قرمز رنگ در کنار یک «درخت ریشه کن شده» پیدا شد. این گزارش می افزاید: به نظر می رسد که در کنار درخت “بقایای آتش” وجود دارد.

“آنها نمی گذارند بروم دوستت داشته باشم، کلید خانه در گلدان گل آبی کنار در هست.”

بردن به پلیس گفت: «این پیام او را ترساند و او را نگران مادرش کرد، بنابراین او سعی کرد با او تماس بگیرد اما او جواب نداد.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

حدود ساعت 12:30 بعدازظهر 11 سپتامبر، یک نماینده خدمات Sirius XM با اعزامی شهرستان هابرشام تماس گرفت و گفت که آنها هشداری دریافت کرده اند که ماشین کولیر در منطقه آنها است. این نماینده گفت که ماشین حدود یک ساعت دورتر از خانه کولیر یا “توقف یا کشیده شد”.

دانش‌آموزان دبیرستانی مفقود شده در مسیر کارولینای شمالی کشته شدند

تصویرسازی عکس لوئیس جی

جزئیات وحشتناک فقط باعث ایجاد سؤالات بیشتری در مورد پرونده ای دلخراش شده است که بازرسان آن را به عنوان یک قتل تلقی می کنند. تاکنون، مقامات هنوز هیچ مظنونی را شناسایی نکرده اند یا دلیلی برای مرگ کولیر ارائه نکرده اند – اما اشاره کرده اند که تعدادی حکم جستجو و مصاحبه انجام شده است.

گزارش افراد ناپدید شده آتن-کلارک، که توسط Daily Beast به دست آمده است، می گوید که دختر کولیر، آماندا بیردن، بعد از دریافت مبلغ Venmo، غروب روز 10 سپتامبر، ناپدید شدن مادرش را گزارش کرد. (پرداخت Venmo، که توسط The Daily Beast بررسی شده است، نشان می دهد که Collier از حساب همسرش استفاده می کرده است، که به نظر می رسد او در تراکنش های قبلی انجام می داده است. Colliers همچنین به نظر می رسد یک حساب کاربری در فیس بوک را به اشتراک می گذارد که شامل چندین عکس از این زوج است.)

در این گزارش آمده است: «او توضیح داد که او و دبورا به دلیل خروپفش در اتاق‌های خواب جداگانه می‌خوابند. هر دو آماندا و استیون اظهار داشتند که انجام این کار برای دبورا غیرعادی است. او قبلاً چنین کاری نکرده است.»