مادر تالاهاسی با نوزادی در ماشین داغ، قبل از اولین تولد، کولاژ عکس جمع کرد

او به یک جای پارک برگشت، کیفش را در صندلی جلو گرفت و حدود ساعت 7:37 صبح داخل شد.

بازرسان بلافاصله شروع به مصاحبه با کارکنان پرستاری و همچنین اعضای خانواده کردند. فیلم‌های امنیتی را از آسایشگاه و کیت سالیوان گرفته است. و سوابق تلفن واشنگتن را غربال کرد.

شوهر سابق واشنگتن به پلیس گفت: “او از موارد دیگری که ممکن است تیا کارون را در ماشین فراموش کرده باشد، اطلاع نداشت.”

جک کمبل

حوالی ظهر، او حتی به شوهر سابقش پیامک فرستاد تا از او بپرسد که آیا وزن کارون هنگام تولد را به یاد دارد یا خیر.

در هفته 19 جولای، واشنگتن حضانت نوزاد را بر عهده داشت.

درگذشت آنلاین برای کارون ژان باپتیس.

طبق اسناد دادگاه، کمتر از یک دقیقه بعد، واشنگتن از درهای ورودی آسایشگاه عبور کرد و با گریه هیستریک روی زمین افتاد. پرستاری در این مرکز صدای فریادها را شنید و به دنبال آنها به واشنگتن رفت. در میان کلمات غیر قابل تشخیص، او “بچه” و “ماشین” را شنید.

در سوابق دادگاه آمده است که همان متخصص خاطرنشان کرد که کارون به نظر “خوشغذا، آراسته و عاری از هرگونه علامتی که نشان دهنده آزار جسمی باشد.”

جک کمبل

بیش از شش ساعت پس از شروع شیفت خود، مادر 28 ساله متوجه شد که پسرش پاسخگو نیست. در صندلی ماشین بسته شده است.

نوزاد را به یک اتاق کنفرانس بزرگ آوردند، جایی که دو کارگر آسایشگاه تکیه او را برداشتند و CPR انجام دادند. در همین حین یکی از رهگذران با 911 تماس گرفت.

یک متخصص پزشکی قانونی از دماسنج ارائه شده توسط کارکنان پرستاری در آسایشگاه بیگ بند استفاده کرد و دمای نوزاد را در ساعت 3:45 بعد از ظهر 107.2 درجه فارنهایت ثبت کرد.

وکیل ایالتی به دموکرات گفت که هنگام حل این پرونده، نرمی و رحمت را در نظر خواهد گرفت.

جدول زمانی غم انگیزی که منجر به این اشتباه مرگبار شد، در یک قولنامه علت احتمالی ظاهر شد که وقایع قبل و بعد از مرگ نوزاد را شرح می داد، که منجر به دستگیری واشنگتن در روز جمعه به اتهام قتل عمد یک کودک شد.

بر اساس سوابق دادگاه، او روز دوشنبه اعتراف کرد که بی گناه است.

اولین تولد او پنج شنبه 28 جولای بود.

تحقیق، کشف و دستگیری

پس از چند لحظه داخل SUV خود، او برگشت و نوزاد را در صندلی عقب دید.

او در حالی که نوزاد را حمل می کرد، کودک 8 ساله خود را مانند هر روز به کافه تریا برد.

او کارون را از صندلی ماشین بلند کرد – که به پلیس توصیف کرد: “در لمس بسیار داغ است” – و او را به کارمند زن دیگری که در نزدیکی ایستاده بود سپرد.

یک سوگندنامه احتمالی می‌گوید: «(واشنگتن) صدای شنیدن صدای (پسرش) را به خاطر نمی‌آورد و اظهار داشت که فراموش کرده است که کارون در صندلی عقب خودرویش بوده است. (او) گزارش داد که مستقیماً به سر کار رفته است… نمی‌دانست که آیا (او) آن روز با او بوده است یا خیر.»

کشف غم انگیز در زمان استراحت ناهار

درگذشت آنلاین برای کارون ژان باپتیس.

جک کمپبل، دادستان ایالتی، گفت: «این یک پرونده سخت بود. این یک تراژدی مطلق بود و من هیچ مدرکی دال بر اینکه خانم واشنگتن می خواست به فرزندش آسیب برساند، ندارم.»

سوابق دادگاه می‌گوید: «اگرچه به نظر نمی‌رسد تیا عمداً ژان باپتیست را در ماشین رها کرده باشد، اما از رعایت وجدان کافی و اجرای اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از سلامت و ایمنی فرزندش غفلت کرده است».

او به بیرون دوید و درب عقب خودروی شاسی بلند واشنگتن را باز کرد و وقتی نزدیک شد، دید که کودک در صندلی عقب واکنش نشان نمی دهد.

این مقاله در ابتدا در تالاهاسی دموکرات منتشر شد: پلیس جزئیات مرگ نوزاد در ماشین داغ در تالاهاسی را منتشر کرد.



منبع

در ساعت 2:13 بعد از ظهر، تیا برای استراحت ناهار خود به نیسان روگ خود رفت.

پس از اولین حضور خود، او در روز شنبه آزاد شد. وکیل او، آدام کومیسار، از اظهار نظر در مورد این پرونده خودداری کرد.

هرگز داستانی را از دست ندهید: با استفاده از پیوند بالای صفحه در دموکرات تالاهاسی مشترک شوید.

او گفت: «من کاملا درک می کنم که مردم با (این مورد) دست و پنجه نرم می کنند. صادقانه بگویم، من یک پدر هستم و با آن هم مبارزه کردم.

در عرض چند دقیقه، Leon County EMS رسید و رسماً اعلام کرد که نوزاد مرده است.

با کریستوفر کان در [email protected] تماس بگیرید و @ChrisCannFL را در توییتر دنبال کنید.

در حالی که واشنگتن در حال جمع‌آوری عکس‌های کارون قبل از اولین تولدش بود – که برخی از آن‌ها را همان روز صبح گرفت – او در صندلی عقب خودروی شاسی‌بلند خود قرار داشت و در فاصله کوتاهی از ورودی آسایشگاه بیگ بند، جایی که او در حال کار بود، قرار داشت.

او ساعت 7:03 صبح از خانه خود در شمال شرقی تالاهاسی خارج شد تا کودک 8 ساله خود را در مدرسه ابتدایی کیت سالیوان، خیابان 927 میکوسوکی، برای اردوی روزانه رها کند.

در 19 ژوئیه زمانی که در محل کار بود، تیا واشنگتن با تلفن خود در وب گردی کرد و به دنبال برنامه ای برای ایجاد یک کلاژ عکس از پسر 11 ماهه خود، کارون ژان باپتیست بود.

او به مدت 6 ساعت و 25 دقیقه در SUV رنگ نشده رها شده بود. پزشکی قانونی علت مرگ را گرمازدگی اعلام کرد.

واشنگتن در هفته‌هایی که حضانت او را برعهده داشت، عصر یکشنبه نوزاد را در پابلیکس تحویل می‌داد. سپس او را از مهدکودک در مرکز آموزش آغازهای هدفمند، 2521 ماهان درایو، عصر سه شنبه می برد.

پلیس گفت، هیچ یک از شواهد، از جمله سال ها سوابق تلفنی، نشان نمی دهد که واشنگتن قصد کشتن پسر 11 ماهه او را داشته است.

بر اساس سوابق دادگاه، واشنگتن مطلقه است و حضانت کامل فرزند بزرگترش را بر عهده دارد و اکثریت حضانت کارون را بر عهده دارد. شوهر سابق واشنگتن هر هفته به مدت سه روز بچه دار می شد.

پوشش اخیر:

یک روز معمولی با تراژدی به پایان می رسد

پس از بیرون کشیدن از پارکینگ کیت سالیوان، به جای مراقبت روزانه از آغاز هدفمند طبق روال معمول، مستقیماً به محل کارش در آسایشگاه بیگ بند، که فقط پنج دقیقه با آن فاصله داشت، رفت.