مادر اسپوکین که از خود در حال تجاوز جنسی به دختر 3 ساله اش فیلم گرفته بود به 20 سال زندان محکوم شد.

هرتزوگ گفت که دادستان ها در درخواست خود به مدت 28 سال به آسیب گذشته بارینگتون توجه کردند. او گفت که ممکن است با یک حبس ابد روبرو شود. هرتزوگ استدلال کرد که شواهد نشان می‌دهد که بارینگتون در حال تماس آنلاین برای جلب توجه است.

پیترسون در حالی که به هرتزوگ نگاه می کرد، گفت: «مطمئنم که در بیانیه مطبوعاتی بهتر به نظر می رسد.

در یک لحظه خاص، هرتزوگ به پیترسون گفت که تصمیم او برای محکوم کردن برینگتون به یک دهه آزادی تحت نظارت پس از حبس، ناقض مفاد توافقنامه است که در آن، دادستان‌های فدرال، وکیل مدافع بارینگتون و دادستان‌های شهرستان که او را به تجاوز به کودک متهم کرده بودند. با یک عمر نظارت موافقت کرده بود. پیترسون سپس گفت که حکم خود را در مورد نظارت به زندگی تغییر می‌دهد و به بارینگتون گفت که می‌تواند به دلیل رفتار خوب پس از آزادی، درخواست حذف کند.

اعتراف به گناه و تعهد برای بهبود خود، روزانا مالوف پترسون، قاضی دادگاه منطقه ای ارشد ایالات متحده را متقاعد کرد که درخواست دفتر دادستانی فدرال مبنی بر اینکه بارینگتون، که قبلاً به نام جسیکا کانینگتون شناخته می شد، 28 سال را پشت میله های زندان سپری کند، رد کند. در عوض، پیترسون او را به اتهام تولید پورنوگرافی کودکان به 20 سال زندان محکوم کرد. بارینگتون در آوریل به جرم خود اعتراف کرد.

هرتزوگ گفت: «جامعه باید بداند، اگر به فرزند خود تجاوز کنید، عواقب آن شدید است.

پس از مشاجره‌های مکرر با دیو هرتزوگ، دستیار دادستان ایالات متحده در مورد سایر پرونده‌های سوء استفاده جنسی از کودکان در این منطقه، پترسون گفت که بر اساس انگیزه‌اش برای درمان در این منطقه، زندانی کردن برینگتون برای هشت سال دیگر «هیچ ارزشی» ندارد. زندان از ژانویه 2019.

روبین و بارینگتون پس از صدور حکم با هم در آغوش گرفتند. سپس این مرد 31 ساله با دستبند از دادگاه هدایت شد.



منبع

یک ردیف از دوستان و خانواده، از جمله والدین خوانده بارینگتون، صبح چهارشنبه پشت سر او نشستند و او گاهی با گریه به گناه اعتراف کرد که او آن را “بی پروا و خودخواهانه” می خواند.

پیترسون گفت که محکومیت 20 ساله به بارینگتون این فرصت را می دهد تا به پیشرفت خود ادامه دهد.

در زمان فعالیت جنایی، بارینگتون با کانینگتون ازدواج کرده بود. از آن زمان این دو طلاق گرفته اند. کانینگتون چهارشنبه در دادگاه حضور داشت و به برینگتون گفت که دخترش به دوستانش در مدرسه گفته بود که مادرش مرده است.

پترسون به بارینگتون به رهبری مارشال‌های ایالات متحده اجازه داد تا در اتاقی دیگر، از دری که باز شده بود، به گفته‌های همسر سابقش درباره تأثیر جنایت بر فرزندانشان گوش دهد.

روبین گفت که در دوران شیرخوارگی، بارینگتون پدرش را تماشا می‌کرد که مادرش را تا سر حد مرگ می‌کشد. چهار روانشناس در زندان با او ملاقات کردند و دریافتند که او از اضطراب، افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد، اما قابل درمان است.

بارینگتون گفت که او هنوز از نظر فیزیکی از رویارویی عقب نشینی می کند و در خانه فرزندخوانده اش تشویق نمی شد تا در مورد مرگ مادرش صحبت کند.

در دسامبر 2018، پس از آن که یکی از دوستان بارینگتون و همسرش، جیسون کانینگتون، به پلیس گفت که مادر سه فرزند اعتراف کرده است که از این اعمال جنسی با کودک نوپایش فیلمبرداری کرده و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است، به مقامات درباره فعالیت آنلاین هشدار داده شد. در همین حال، اف‌بی‌آی در کالیفرنیا درگیر حمله مردی به نام تیم مارکینی بود که پیام‌هایی را بین او و بارینگتون و همچنین تصاویری که بارینگتون از دخترش گرفته بود، کشف کردند.

کانینگتون گفت: “شما دیگر بخشی از زندگی ما نیستید.”

هرتزوگ می‌گوید: «من نمی‌دانم چرا بچه‌ها باید وارد آن شوند.

پیترسون گفت: «من با خانم روبین موافقم. مردم را می توان اصلاح کرد. مردم را می توان رستگار کرد.

8 سپتامبر—یک مادر اسپوکین با لباس سرپوش خاکستری زندان به قاضی فدرال روز چهارشنبه گفت که تصمیم او برای فیلمبرداری از خود در حال انجام یک عمل جنسی بر روی دخترش «هرگز بهانه ای نخواهد داشت» و سپس آن را از طریق اینترنت برای حداقل 10 نفر ارسال می کند. مردم.

بارینگتون گفت: «مهمترین بخش همه اینها این است که فرزندان من چگونه تحت تأثیر قرار گرفته اند و امیدواریم چگونه بهبود پیدا کنند.

بر اساس سوابق دادگاه که در آگوست 2018 ثبت شده بود، بازرسان حداقل یک تصویر از بارینگتون “در حال انجام سکس دهانی” بر روی دختر 3 ساله‌اش پیدا کردند. طبق سوابق دادگاه، اعمال جنسی اضافی شامل سایر فرزندان بارینگتون، همگی زیر 7 سال.

مارچینی در ماه مه 2020 به تنها یک فقره داشتن پورنوگرافی کودکان اعتراف کرد. پترسون در آگوست 2020 او را به 10 سال زندان محکوم کرد.

بارینگتون روز چهارشنبه به پیترسون گفت: “من از نظر شناختی مرگ او را به خاطر نمی آورم.” “اما بدن من اینطور است.”

جسیکا بارینگتون، 31 ساله، در سخنانی خطاب به فرزندش که روز چهارشنبه در دادگاه فدرال حضور نداشت، گفت: “من هر روز با این آگاهی زندگی خواهم کرد که من باعث درد شما شدم.”

امی روبین، وکیل بارینگتون، به پیترسون گفت که موکلش “هیولا نیست” و از پترسون بحث کرد که به مادر فرصتی برای اصلاح خود بدهد. او گفت که بارینگتون در منطقه ای از زندان شهرستان اسپوکین که برای مجرمان زن در انتظار محاکمه برای جرایم جنسی مشابه است، نگهداری می شد و در سلول انفرادی در بخشی به نام “پوند سگ” نشسته بود.

هرتزوگ گفت که به دلیل اعمال بارینگتون، فرزندانش مادر خود را نخواهند شناخت و از پترسون خواست تا پیامی را با حکم او ارسال کند.