لی زلدین، نماینده نیویورک می گوید 2 نفر مقابل خانه اش تیراندازی کردند

زلدین، که در مقابل کتی هوچول، فرماندار دموکرات رقابت می کند، افزایش نرخ جرم و جنایت و جنایات خشونت آمیز را در کانون مبارزات انتخاباتی خود قرار داده است. او خواستار تشدید قوانین وثیقه ایالتی از جمله اقدامات دیگر شده است.

او بعداً در پستی در توییتر گفت که دخترانش هنگام تیراندازی پشت میز آشپزخانه بودند و یکی از گلوله‌ها در فاصله 30 فوتی آنها پیدا شد.

زلدین قصد داشت یکشنبه شب یک کنفرانس خبری در خارج از خانه خود برای رسیدگی به تیراندازی برگزار کند.

این دومین ترس او در چند ماه گذشته است. در ماه ژوئیه، زمانی که مردی روی صحنه به او نزدیک شد و یک شی تیز را به سر و گردن او وارد کرد، هنگام مبارزات انتخاباتی در شمال نیویورک مورد حمله قرار گرفت. او آسیبی ندید و مرد دستگیر شد.

زلدین در بیانیه‌ای گفت که از هویت دو نفری که به ضرب گلوله کشته شده‌اند اطلاعی ندارد، اما آنها در زیر ایوان او و در بوته‌های روبروی خانه‌اش در شرلی نیویورک پیدا شده‌اند. وی در بیانیه ای که دفترش منتشر کرد، گفت: نماینده کنگره و همسرش در زمان تیراندازی در خانه نبودند اما دختران نوجوان آنها در خانه بودند و صدای تیراندازی و فریاد شنیدند.

زلدین یکشنبه گفت: «مثل بسیاری از نیویورکی‌ها، جنایت به معنای واقعی کلمه به درب ورودی ما راه پیدا کرده است.

نیویورک (AP) – نماینده کنگره نیویورک و نامزد جمهوری خواه برای فرمانداری لی زلدین می گوید پس از تیراندازی به دو غریبه در خارج از خانه او در لانگ آیلند در روز یکشنبه، خانواده او در امان هستند.

اداره پلیس شهرستان سافولک بیانیه کوتاهی صادر کرد و گفت که در حال بررسی این تیراندازی است که به نظر می رسد هیچ ارتباطی با خانواده زلدین نداشته باشد. یک سخنگوی پلیس گفت که پلیس هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی تیراندازی کرد یا چه کسی اولین بار متوجه تیراندازی دو نفر شد، نداشت.

زلدین گفت که دختران 16 ساله اش خود را در حمام حبس کردند و با 911 تماس گرفتند. او گفت که خانواده متزلزل شده اند اما خوب است. زلدین و همسرش در حال بازگشت از رژه در برانکس بودند که تیراندازی رخ داد.

او گفت که افسران پلیس عصر یکشنبه در خانه او بودند و در حال بررسی دوربین های امنیتی خانه بودند. وی گفت که دو نفری که هدف تیراندازی قرار گرفتند به بیمارستان های محلی منتقل شدند.

فرماندار گفت: «در حالی که منتظر جزئیات بیشتر هستیم، از شنیدن امنیت خانواده زلدین و قدردانی از پاسخ سریع مجریان قانون، احساس آرامش می کنم.



منبع

هوچول در بیانیه ای که در توییتر منتشر شد گفت که در جریان تیراندازی قرار گرفته است.