لیو پارناس، دستیار سابق رودی جولیانی، شاخه های “خانواده جنایتکاران ترامپ” را در توییتر تشریح کرد.

در او توییتپارناس ترامپ را به «پدرخوانده» تشبیه کرد و جولیانی را به‌عنوان «مشاور» یا مشاور ترامپ و مارک میدوز، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید را به‌عنوان «سرپرست» معرفی کرد.

پارناس ترامپ را به “پدرخوانده” و رئیس سابقش جولیانی را به “مشاوره” ترامپ تشبیه کرد.

  • لیو پارناس، دستیار سابق رودی جولیانی، در توییتر «خانواده جنایتکار ترامپ» را تشریح کرد.

  • سپس رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ با فرزندانش (از سمت چپ) اریک، ایوانکا و دونالد جونیور در برج ترامپ در نیویورک در 11 ژانویه 2017 دیده شد.جبین باتسفورد/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

    • ترامپ قبلاً گفته بود که پارناس را نمی‌شناسد، و این باعث شد که او ترامپ را ترول کند و تهدید کند که هر بار که این ادعای نادرست مطرح می‌شود، عکس جدیدی از آنها منتشر خواهد کرد.

      پارناس در توییتی نوشت: «اعضای خانواده ترامپ – @DonaldJTrumpJr – فقط می‌خواهند کسی او را دوست داشته باشد. “@EricTrump – نمی توانم باور کنم که پدرش او را به مرد پاییزی تبدیل می کند.”

      روز سه‌شنبه، پارناس در یک تاپیک توییتری خلاصه‌ای از آنچه را که فکر می‌کرد تارنمای افراد مرتبط با ترامپ است که آنها را با اعضای رتبه‌بندی شده مافیا مقایسه می‌کرد، تشریح کرد.

      لیو پارناس، دستیار سابق رودی جولیانی، روز سه‌شنبه در مورد “خانواده جنایتکاران ترامپ” صحبت کرد و ترامپ و همکاران آنها را به مافیا تشبیه کرد.

      او همچنین به نقش‌هایی که هر یک از اعضای خانواده ترامپ در این سازمان ایفا می‌کردند، اشاره کرد.

    پس پارناسوس برجسته کرد که به نظر او “کاپوها” هستند، مخفف رژیم کاپو، که به یک کاپیتان درجه بندی شده در مافیا با موقعیت اجتماعی قابل توجهی اشاره دارد. به گزارش پارناس، این «کاپوها» عبارتند از دوین نونز، رئیس تروث سوشال، سناتور لیندسی گراهام، سناتور مورد اعتماد ترامپ، سناتور ران جانسون و نماینده جیم جردن.

    پرناس هم وزن کرد در مورد نقش هایی که هر یک از فرزندان ترامپ و همسرشان بازی می کنند.

    نمایندگان دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ و سازمان ترامپ بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند. اینسایدر همچنین با نمایندگان جولیانی، میدوز، نونس، گراهام، جانسون، جردن و دیسانتیس برای اظهار نظر تماس گرفته است.

    پارناس یک بار حامی ترامپ و «تعیین کننده» جولیانی است که در ماه اکتبر به دلیل دخالت در دیپلماسی سایه در اوکراین که منجر به استیضاح رئیس جمهور سابق شد، محکوم شد. او از آن زمان به یک منتقد سرسخت ترامپ تبدیل شده است.

    پرناس هم برجسته شده است 15 قانونگذار جمهوری‌خواه و شخصیت‌های محافظه‌کار رسانه‌ای که آنها را در رده «سربازان خانواده ترامپ» دسته‌بندی می‌کنند. او به طور جداگانه 12 نفر دیگر را گروه بندی کرد – از جمله فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس – تحت «همکاران خانواده ترامپ».

    پارناس افزود که ایوانکا دختر ترامپ و همسرش جرد کوشنر «فقط می‌خواهند پولی را که دزدیده‌اند نگه دارند».

    تصویر اریک ترامپ، ایوانکا ترامپ، دونالد ترامپ و دونالد ترامپ جونیور در برج ترامپ

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    پارناس اولین کسی نیست که ترامپ و متحدانش را به اوباش تشبیه کرده است. در اوایل این ماه، فرانک فیگلیوززی، مقام سابق اف‌بی‌آی، چندین متحد دونالد ترامپ – از جمله مت گاتز، نماینده محافظه‌کار و راجر استون – را به اعضای مافیا تشبیه کرد و دنیای ترامپ را “یک سازمان جنایتکار” خواند.