لیندسی گراهام به پلیس گفت که باید به سر آشوبگران ترامپ شلیک می‌کردند: کتاب


بر اساس یک کتاب جدید، سناتور لیندسی گراهام (RS.C.) به افسران پلیس گفت که نمی‌داند چرا آنها به طرفداران شورشی دونالد ترامپ که به ساختمان کنگره یورش بردند تیراندازی نکردند.

بر اساس گزارش ها، گراهام متحد کلیدی ترامپ به گروهی از مقامات مجری قانون که به خشونت در 6 ژانویه 2021 در جلسه ای چهار ماه پس از حمله پاسخ دادند، گفت: «شما باید به سر همه آنها شلیک می کردید.

ما به شما اسلحه دادیم و شما باید از آنها استفاده می کردید. من نمی دانم چرا این اتفاق نیفتاد.

مایکل فانون، افسر سابق پلیس متروپولیتن دی سی، که در آن روز توسط حامیان ترامپ به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت، در کتاب جدید خود با عنوان “Hold the Line: The Insurrection and One Cop’s Battle for America’s Soul” این تبادل نظر را به یاد آورد.

پولیتیکو گزیده هایی را روز جمعه به اشتراک گذاشت.

فانون همچنین به یاد می آورد که گراهام هشدار داده بود اگر به بدگویی درباره ترامپ ادامه دهد، به ملاقات مادر داغدیده برایان سیکنیک، افسر پلیس کاپیتول، که پس از شورش درگذشت، «همین الان» پایان خواهد داد. گراهام در مورد این ادعاها اظهار نظری نکرده است.

فانون که زمانی رای‌دهنده ترامپ بود، به منتقد سرسخت ریاکاری جمهوری‌خواهان در مورد شورش و تلاش‌های جمهوری‌خواه برای کم‌اهمیت جلوه دادن خشونت تبدیل شده است. او سال گذشته از پلیس استعفا داد و اکنون یکی از همکاران در مسائل اجرای قانون برای CNN است.

گراهام پیش از پیروزی در انتخابات سال 2016 ترامپ را به طور معمول محکوم می کرد، اما به یکی از سرسخت ترین حامیان او تبدیل شد. پس از شورش، گراهام گفت: “دیگر بس است” و به نظر می رسد که روابط خود را با ترامپ قطع کرده است. اما او از آن زمان به رئیس جمهور سابق بازگشت.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع