لیندسی کلنسی “وضعیت” را برای کشتن 3 فرزندش ایجاد کرد

“ساحل جنوبی چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است”: ساکنان محلی مجموعه ای از تراژدی ها را پردازش می کنند

یک گروه خصوصی در فیس بوک به نام “ارتش عشق لیندزی” بیش از 500 عضو دارد.

ردینگتون می‌گوید: «جامعه ما در درمان زنان مبتلا به افسردگی پس از زایمان یا حتی روان‌پریشی پس از زایمان به‌شدت شکست می‌خورد. “این دارو است، دارو، دارو، قرص ها را بخور و ببین که آیا کار می کند. اگر نشد، دوز را افزایش بده.”

وکیل مدافع کوین ردینگتون در محاکمه لیندسی کلنسی در دادگاه ناحیه پلیموث در روز سه شنبه، 7 فوریه 2023.

PLYMOUTH – وکلای دادگستری در جلسه دادگاه روز سه شنبه دو تصویر کاملاً متفاوت از زن متهم به خفه کردن سه فرزندش در خانه خود در داکسبری در ماه گذشته ترسیم کردند.

“ما مصون نیستیم”: رئیس پلیس Cohasset در مورد Ana Walshe، جنون رسانه ای و پلیس شهرهای کوچک

ردینگتون: مرگ به هیچ وجه برنامه ریزی نشده بود

کوین ردینگتون، وکیل مدافع، گفت که پرونده لیندسی کلنسی نمونه بارز کشوری است که به طور معمول زنان را در جستجوی درمان برای افسردگی پس از زایمان، اضطراب یا روان پریشی شکست می دهد.

کلنسی یک ماسک پزشکی پوشید و در طول جلسه دادگاه بی حرکت ماند و فقط پلک زد زیرا دولت او را متهم کرد که فرزندانش را برای چند دقیقه با استفاده از نوارهای ورزشی در زیرزمین خانه خود خفه کرده است. ردینگتون و اسپراگ شخصا ظاهر شدند.

لیندسی کلنسی، از داکسبری.

وکیل مدافع کوین ردینگتون در محاکمه لیندسی کلنسی در دادگاه ناحیه پلیموث در روز سه شنبه، 7 فوریه 2023.

تیم کروز، دادستان ناحیه پلیموث گفت: این یک پرونده بسیار غم انگیز و بسیار غم انگیز است.

وکیل مدافع کوین ردینگتون و دستیار دادستان منطقه جنیفر اسپراگ در محاکمه لیندزی کلنسی در دادگاه ناحیه پلیموث در روز سه شنبه، 7 فوریه 2023.

لیندسی کلنسی با چندین استخوان شکسته در کمرش در بیمارستان بستری است و ردینگتون او را “فلج” نامید.

لیندزی کلنسی از طریق ویدئو برای محاکمه خود در قتل سه فرزند خردسالش در سه شنبه، 7 فوریه 2023 ظاهر می شود.

وقتی پاتریک کلنسی به خانه در سامر استریت در داکسبری بازگشت، اسپراگ گفت که متوجه شد خانه ساکت است. او به اتاق خوابش رفت و در آنجا به پلیس گفت خون و پنجره ای باز دیده است. او به سمت حیاط خلوت دوید و متوجه شد که همسرش مجروح اما هوشیار است. وقتی پرسید بچه ها کجا هستند، به او گفت که در زیرزمین هستند.

پاتریک کلنسی، از داکسبری، به همراه فرزندانش، کورا، داوسون و کالان.

او گفت: “این زن از حمایت باورنکردنی برخوردار است… نامه هایی از خانواده، دوستان، افرادی که از کلاس ششم می شناسد و با او در تماس بوده اند.” لیندسی فرزندانش را دوست داشت.

کناوان گفت که زمانی که زمان مرخصی او از بیمارستان فرا می رسد، قرار است در یک مرکز توانبخشی 24 ساعته بستری شود. پس از آن، او با نظارت جی پی اس به حبس خانگی رها می شود، مشروط به جلسات بعدی. به او دستور داده شد که تحت درمان بهداشت روانی قرار گیرد.

قاضی جان کاناوان مبلغ وثیقه ای را در این پرونده تعیین نکرد و در عوض گفت که کلنسی دستور دارد در بیمارستان بوستون که در آن تحت درمان است بماند. ردینگتون گفت موکلش از کمر به پایین فلج است.

4 فوریه: مراسم تشییع جنازه کودکان داکسبری همزمان با آغاز دفاع جنایی مادر لیندسی کلنسی برگزار شد

کلنسی، 32 ساله، سه شنبه به دو اتهام قتل در دادگاه منطقه پلیموث محاکمه شد، جایی که او از طریق یک تماس زوم از تخت بیمارستان ظاهر شد. او همچنین در مرگ سه فرزندش با سه فقره خفه کردن و حمله و حمله با سلاح مرگبار روبرو است.

لیندزی کلنسی از طریق ویدئو برای محاکمه خود در قتل سه فرزند خردسالش در سه شنبه، 7 فوریه 2023 ظاهر می شود.

وکیل مدافع کوین ردینگتون و دستیار دادستان منطقه جنیفر اسپراگ در محاکمه لیندزی کلنسی در دادگاه ناحیه پلیموث در روز سه شنبه، 7 فوریه 2023.

جلسه دادگاه جزئیات وحشتناک پرونده کلنسی را فاش می کند

گروه های دعا چشمان خود را به پاتریک و لیندسی کلنسی معطوف کرده اند و صدها نفر در مراسمی که چند روز پس از مرگ کودکان برگزار شد شرکت کردند. حدود 15000 نفر در مجموع بیش از 1 میلیون دلار به جمع آوری کمک های مالی آنلاین GoFundMe که به نفع پاتریک کلنسی است، اهدا کرده اند، و این فاجعه انگیزه ای را برای شناسایی و ارائه حمایت از کسانی که با بیماری های پس از زایمان مانند افسردگی و روان پریشی دست و پنجه نرم می کنند، ایجاد کرده است.

لیندسی کلنسی، از داکسبری.

بیشتر: مرگ و میر کودکان داکسبری، افسردگی پس از زایمان و سلامت روان را در خط مقدم قرار می دهد

جامعه ای در شوک

در [email protected] به مری ویتفیل برسید.

این مقاله در ابتدا در The Patriot Ledger منتشر شد: لیندسی کلنسی در قتل کورا، داوسون و کالان با یک قاضی روبرو می شود.



منبع

اسپراگ گفت، در حالی که تحت ارزیابی سلامت روان بود، کلنسی از تلفن روانپزشکش برای تماس با شوهرش استفاده کرد و به او گفت که صدایی او را مجبور به کشتن بچه ها و خودش کرد.

اسپراگ گفت: “او باید هر یک از آنها را تا بیهوشی خفه می کرد و سپس باندها را برای چند دقیقه نگه می داشت تا گردن کوچک آنها را فشار دهد. او می توانست در هر لحظه در این چند دقیقه نظر خود را تغییر دهد، اما این کار را نکرد.” زمانی که شوهرش آن شب خانه را ترک کرد، متهم از موقعیت استفاده نکرد. او موقعیت را ایجاد کرد و از Apple Maps استفاده کرد تا مطمئن شود که زمان کافی برای کشتن هر کودک خواهد داشت.

قاضی جان کاناوان در محاکمه لیندسی کلنسی در دادگاه ناحیه پلیموث در روز سه شنبه، 7 فوریه 2023.

در 1 ژانویه، لیندسی کلنسی خود را برای درمان سلامت روان به بیمارستان مک‌لین مراجعه کرد. او گفت که او 5 ژانویه را ترک کرد و از آن زمان با پزشکان در مورد نسخه ها رفت و آمد می کرد. ردینگتون لیندسی کلنسی را به عنوان “زن زیبایی که به طور کامل توسط این داروها نابود شد” توصیف کرد.

پاتریک کلنسی کمی بعد از ساعت 5 بعدازظهر آنجا را ترک کرد و از CVS با همسرش تماس گرفت تا مشخص کند چه دارویی باید بخرد.

“امیدوارم به نحوی آرامش پیدا کنی”: جمع آوری کمک مالی برای خانواده داکسبری کلنسی به یک میلیون دلار رسید

حدود ساعت 5 بعدازظهر، او از شوهرش خواست که برای گرفتن داروی کودک به CVS و سپس از پلیموث برای گرفتن غذای بیرون بری برای شام، که اسپراگ آن را “یک درخواست غیرمعمول” نامید، رانندگی کند. دستیار دادستان منطقه گفت لیندسی کلنسی سپس اپلیکیشن Apple Maps را باز کرد تا بررسی کند چقدر طول می کشد تا با ماشین به رستوران پلیموث برگردیم.

وکیل مدافع او، کوین ردینگتون، داستان یک خانواده دردمند و یک مادر تحت درمان بیش از حد با بیماری روانی ناتوان کننده پس از زایمان را تعریف کرد. برعکس، جنیفر اسپراگ، دستیار دادستان منطقه، گفت که لیندزی کلنسی دقیقاً می‌دانست که وقتی «موقعیتی را برای کشتن سه فرزندش ایجاد کرد» چه می‌کرد و پیشنهاد کرد که ذهن سالمی دارد.

پاتریک کلنسی، از داکسبری، به همراه فرزندانش، کورا، داوسون و کالان.

او گفت: “این وضعیتی نیست که به هیچ وجه برنامه ریزی شده باشد. این وضعیتی است که به وضوح محصول بیماری روانی است.”

اسپراگ گفت همه بچه ها با استفاده از نوارهای ورزشی خفه شدند. کورا و داوسون وقتی پلیس رسید مرده بودند. عملکرد مغز کالان توسط متخصصان پزشکی قابل بازیابی نبود و او چند روز بعد درگذشت. اسپراگ گفت نحوه مرگ بیشتر نشان می دهد که این قتل ها یک جنایت از روی اشتیاق نبوده است.

او نوشت: «ازدواج ما فوق‌العاده بود و از آنجایی که وضعیت او به سرعت بدتر می‌شد، بسیار قوی‌تر شد. من می‌خواهم از همه شما بخواهم که در اعماق وجودتان احساس کنید که لیندسی را نیز مانند من ببخشید. لیندسی واقعی نسبت به همه سخاوتمندانه محبت و توجه داشت – من، بچه های بیرون، خانواده، دوستان و بیمارانش. تارهای روح او عاشقانه است. تنها چیزی که اکنون برای او آرزو دارم این است که بتواند به نوعی آرامش پیدا کند.»

شهر کوچک داکسبری و جامعه بزرگتر ساحل جنوبی به سرعت به اخبار این فاجعه پاسخ دادند.

Sprague، دادستان، گفت که کلنسی “یکی از بهترین روزهای خود” را در روز سه شنبه، 24 ژانویه سپری می کرد. او کورا را نزد پزشک اطفال برد و با CVS محلی تماس گرفت تا درباره گزینه های دارویی بدون نسخه برای فرزندانش صحبت کند. اسپراگ گفت: هیچ کس چیزی را گزارش نکرده است.

با تشکر از مشترکین ما که در ایجاد این پوشش کمک می کنند. اگر مشترک نیستید، لطفاً با اشتراک پاتریوت لجر از روزنامه نگاری محلی با کیفیت حمایت کنید. این آخرین پیشنهاد ما است.

اسپراگ گفت: «بلافاصله پس از این اتفاق او می‌دانست چه کرده است، می‌دانست بچه‌ها کجا هستند. “پاتریک در تماس 911 که وارد زیرزمین می شود شنیده می شود. در یک لحظه او صدا می کند “بچه ها؟” سپس شنیده می شود که او از شدت درد و شوک فریاد می زند… وقتی (پلیس) پاتریک را پیدا می کند، فریاد می زند: “او بچه ها را کشت.”

او گفت که لیندزی کلنسی تحت مراقبت متخصصان پزشکی بود که برای او کوکتل داروهایی تجویز کردند که به سلامت روان او آسیب می رساند. او زنی را توصیف کرد که «نمی‌تواند» احساسات واقعی را به دلیل مواد مخدر احساس کند.

پلیس به تماس 911 که توسط همسر کلنسی، پاتریک کلنسی، در 24 ژانویه ارسال شده بود، پاسخ داد. او در حال تماس برای گزارش تلاش آشکار همسرش برای خودکشی بود. اولین پاسخ دهندگان متوجه شدند که دو تن از سه کودک کلنسی – کورا کلنسی، 5 ساله، و داوسون کلنسی، 3 ساله – در داخل خانه مرده بودند. فرزند سوم، کالان 8 ماهه، چند روز بعد در بیمارستان کودکان بوستون درگذشت.

در توضیحات گروه آمده است: “ما به عنوان مادر و پرستار اینجا هستیم تا عشق و حمایت خود را از لیندسی و خانواده کلنسی نشان دهیم.” “چه با او کار کردید و چه او را در حال عبور دیدید، او یکی از ما بود. او فرزندانش را دوست داشت و تمام تلاشش را می کرد تا از خودش مراقبت کند. ما باید با هم متحد شویم تا حمایت آشکار خود را از یکی از خودمان نشان دهیم.”

ردینگتون گفت که نزدیک به 50 نامه از پزشکان، دوستان و اعضای خانواده به دادگاه ارائه کرده است که از لیندزی به عنوان یک مادر، همسر و پرستار باورنکردنی استقبال می کند. او همچنین گفت که پیام‌هایی از «سرتاسر جهان» از متخصصان پزشکی و دیگر مادران دریافت کرده است که مبارزات خود را با بیماری روانی پس از زایمان به اشتراک می‌گذارند.

قاضی جان کاناوان در محاکمه لیندسی کلنسی در دادگاه ناحیه پلیموث در روز سه شنبه، 7 فوریه 2023.

اسپراگ گفت: «آقای کلنسی به پلیس گفت که متهم قبلاً صداهایی نشنیده است و همچنین به پلیس گفت که متهم قبلاً هرگز از کلمه «روان‌پریشی» با او استفاده نکرده است. اولین باری که او از کلمه “روان پریشی” استفاده کرد زمانی بود که نزد دکتری بود که توسط وکیل مدافع استخدام شده بود و از تلفن همراه او استفاده می کرد.”

اسپراگ گفت: “این یک تماس کاملاً عادی بود، اگرچه او اشاره کرد که به نظر می رسد او در وسط چیزی است.”

پاتریک کلنسی در پستی در صفحه جمع آوری کمک مالی تایید کرد که همسرش با “شرط” دست و پنجه نرم می کند و از جامعه طلب بخشش کرد.