لیندا اوانجلیستا برای اولین بار از زمانی که روشی که می‌گوید چهره‌اش را مخدوش کرد، به مدلینگ بازگشت

Evangelista، 57 ساله، در اینستاگرام پست کرد که در سپتامبر 2022 در یک “نمایش مد ویژه” برای خانه مد Fendi قدم می زند. این نمایشگاه بیست و پنجمین سالگرد کیسه باگت نمادین Fendi را جشن می گیرد. او همچنین عکس جدیدی از بخشی از کمپین را به اشتراک گذاشت که همراه با ارائه ویژه خواهد بود.

سال گذشته، Evangelista یک شکایت 50 میلیون دلاری علیه Zeltiq Aesthetics، شرکتی که این عمل را انجام داد، به اتهام صدمات شدید و دائمی شخصی تنظیم کرد. مشخص نیست که وضعیت امروز با کت و شلوار کجاست.

پس از یک وقفه طولانی، لیندا اوانجلیستا سوپر مدل در حال بازگشت به باند فرودگاه است.

او در آن زمان نوشت: “با این شکایت، من به جلو می روم تا از شرم خلاص شوم و داستانم را در معرض دید عموم قرار دهم.” “من از اینگونه زندگی کردن خسته شده ام. دوست دارم با اینکه دیگر شبیه خودم نیستم با سر بالا از در بیرون بروم.”

مربوط:





منبع

جیمی پل استایلیست، در کنار یک سری ایموجی قلب نوشت: «اینترنت خراب است.

دیگری گفت: “و کهکشان مد و من متشکریم که لیلی برگشتی!”

اوانجلیستا در یک داستان روی جلد افشاگرانه با مجله People در آن زمان گفت که “ترس و شرم” از تأثیرات این روش او را برای تقریباً پنج سال در انزوا قرار داد. او در پست اینستاگرامی خود، خود را «انزوا» توصیف کرد.

دبی مازار بازیگر و بهترین دوست مدونا افزود: “کاش می توانستم آنجا باشم! ​​عشق زیادی می فرستم.”

به نظر می رسد این اولین تلاش اوانجلیستا برای مدلینگ باشد، از زمانی که او گفت که یک عمل زیبایی او را به طرز وحشیانه ای از بین برده است. در سال 2021، او در اینستاگرام نوشت که یک روش CoolSculpting به جای کاهش سلول‌های چربی، سلول‌های چربی را افزایش داده است و حتی پس از دو عمل جراحی اصلاحی، او را برای همیشه تغییر شکل داده و «غیرقابل تشخیص» کرده است.

در حالی که اوانجلیستا در مورد احساس خود در مورد بازگشت به حرفه ای که او را به یک ستاره تبدیل کرد، کمی صحبت کرد، طرفداران و همکاران خلاق نظرات را با پیام های شادی و حمایت پر کردند.

در ماه فوریه، Zeltiq Aesthetics با استناد به دعوای حقوقی در حال انجام، از اظهار نظر در مورد دعوای Evangelista به TODAY خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای گفت که CoolSculpting “با بیش از 100 نشریه علمی و بیش از 11 میلیون درمان در سراسر جهان به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است.”

“من عاشق حضور در کت واک بودم. اکنون می ترسم با کسی که می شناسم برخورد کنم،» او به People گفت. من دیگر نمی توانم اینگونه زندگی کنم، در خفا و شرم. دیگر نمی توانستم در این درد زندگی کنم. من حاضرم بالاخره صحبت کنم.»

اوانجلیستا گفت که او همچنین به هیپرپلازی چربی متناقض مبتلا شده است – که انجمن جراحان پلاستیک آمریکا آن را به عنوان “افزایش غیرمنتظره در تعداد سلول های چربی” توصیف می کند که گاهی ممکن است بعد از عمل ایجاد شود – که “میزان زندگی (او) را از بین برد” و “او را فرستاد. ) به چرخه ای از افسردگی عمیق، غم و اندوه عمیق و پایین ترین اعماق نفرت از خود.”