لیز چنی برای انتخاب مجدد در وایومینگ. آنچه در مورد مقدماتی اوت اوت باید بدانید

🗳️ روز انتخابات: انتخابات مقدماتی جمهوریخواهان در وایومینگ 16 اوت است. از آنجایی که ایالت بسیار محافظه کار است، برنده این مقدماتی به عنوان برنده احتمالی انتخابات عمومی در نظر گرفته می شود.

هریت هیگمن کیست؟ هاگمن رقیب اصلی جمهوریخواه برای کرسی چنی در کنگره است. او در سال 2018 نامزدی ناموفق برای فرمانداری وایومینگ شد.

آیا پول فرقی می کند؟: بسیاری از انتخابات توسط نامزدی که بیشترین بودجه را تامین می کند برنده می شود، اما این پول نشانه هایی از کمک به چنی را نشان نداده است. یک نظرسنجی از Casper Star Tribune در 15 جولای نشان داد که چنی 22 امتیاز کمتر از Hageman دارد. ترامپ در سال 2020 با حدود 70 درصد آرا برنده وایومینگ شد و همچنان در این ایالت بسیار محبوب است.

چنی در ایالت خود در وایومینگ، برای حفظ کرسی مجلس نمایندگان از رقیب جمهوری خواه، هریت هاگمن، وکیل مورد حمایت ترامپ، مبارزه می کند. آنچه باید در مورد مسابقه بدانید:

  • کمیته 6 ژانویه می گوید ترامپ شاهدی را فراخواند. آیا “دستکاری” بود؟

    نامزدها

    لیز چنی در مقابل ترامپ: دشمنی که وایومینگ را مجبور به پرسیدن سؤالات سخت می کند

    رای دهندگان

    کاندیداها چقدر درآمد دارند؟: تا 30 ژوئن، چنی 11.3 میلیون دلار و هاگمن 3.7 میلیون دلار جمع آوری کردند. این مبلغ در ایالتی با حدود 280000 رای دهنده ثبت نام شده 15 میلیون دلار است.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: لیز چنی: درباره انتخابات مقدماتی اوت اعضای کمیته در 6 ژانویه چه باید بدانید



    منبع

    پولشان را از کجا می آورند؟: در سه ماهه اخیر، چنی 76 درصد از کمک های مالی خود را از اهداکنندگان بزرگ دریافت کرد و 73 درصد از ساکنان خارج از ایالت و کمیته های اقدامات سیاسی یا PAC ها بود که اغلب برای جمع آوری پول برای یک نامزد یا گروهی از نامزدها تشکیل می شوند. هاگمن 40 درصد از کمک های مالی خود را از ساکنان ایالت کابوی و PAC دریافت می کند. هاگمن همچنین با اهداکنندگان کوچک، که 43 درصد از کمک‌های مالی او را تشکیل می‌دهند، کشش بیشتری دارد، که نشانه‌ای از حمایت مردمی است.

    ابتدایی وایومینگ: آیا لیز چنی می تواند پس از جلسات 6 ژانویه دوباره انتخاب شود؟

    پول

    👱‍♂️ چرا این مهم است: چنی به دلیل انتقاد از ترامپ و تلاش او برای ماندن در قدرت پس از شکست مجدد در انتخابات، از اکثر اعضای حزب جمهوری خواه جدا شده است. این رقابت آزمونی است که نشان می دهد قدرت رئیس جمهور سابق در یکی از محافظه کارترین ایالت های کشور چقدر قوی است.

  • برخی از اهداکنندگان چنی چه کسانی هستند؟ چنی از پدرش، معاون سابق رئیس جمهور دیک چنی پول دریافت کرد. رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش؛ و بسیاری دیگر که در اداره آنها کار می کردند. حتی برخی از حامیان دموکرات به دلیل موضعی که او علیه ترامپ اتخاذ کرده است به او پول داده اند.

    چه کسی از هاگمن حمایت می کند؟ صندوق آزادی مجلس، که از اعضای حزب راست افراطی آزادی حمایت می کند، از هاگمن حمایت می کند. او همچنین از حمایت نام‌های جمهوری‌خواهان در کنگره، از جمله رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی از کالیفرنیا، نماینده الیز استفانیک از نیویورک (که جای چنی را در رهبری حزب جمهوریخواه مجلس گرفت) و نماینده جیم جردن از اوهایو، برخوردار است.

    نظر رأی دهندگان وایومینگ در مورد بداخلاقی چنی با ترامپ چیست؟ بسیاری از رای دهندگان وایومینگ از نقش برجسته چنی در مخالفت با رئیس جمهور سابق راضی نیستند. در سپتامبر، یکی از ساکنان وایومینگ رای استیضاح چنی را “خیانت” توصیف کرد. دیگری گفت که او “نماینده اراده” رای دهندگانش نیست. یکی دیگر از رای دهندگان او را “بسیار موثر” خواند، علیرغم اینکه همه مواضع سیاسی او را دوست نداشت.

    🏛️ به اختصار: چنی با تلاش سختی برای انتخاب مجدد هاگمن مواجه است. اگرچه او در جمع آوری کمک های مالی از هاگمن پیشتاز است، اما در نظرسنجی اخیر به طور قابل توجهی از هاگمن عقب افتاد.

  • چه کسی در وایومینگ رای می دهد؟: بر اساس آمار وزیر امور خارجه وایومینگ، حدود 71 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده جمهوری خواه و 15 درصد دموکرات هستند. بقیه مستقل هستند یا در یک حزب کوچکتر ثبت نام کرده اند.

    لیز چنی کیست؟: شماره 3 سابق جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، دختر معاون رئیس جمهور، منتقد ترامپ

    کمیته 6 ژانویه می گوید ترامپ شاهدی را فراخواند.  آیا

    چه چیزی آنها را از هم جدا می کند؟ تفاوت اصلی آنها در رابطه با ترامپ است. چنی یکی از 10 جمهوری خواه بود که به استیضاح ترامپ به دلیل تحریک ادعایی او به شورش رای داد و پس از امتناع از تأیید ادعاهای دروغ رئیس جمهور سابق مبنی بر تقلب در انتخابات، جایگاه خود را به عنوان رئیس کنفرانس حزب جمهوری خواه مجلس از دست داد. از سوی دیگر، هاگمن از حمایت ترامپ برخوردار است و از او حمایت می کند.

    لیز چنی کیست؟ چنی تنها نماینده وایومینگ در مجلس است، زیرا جمعیت کمی دارد. او قبلاً رتبه سوم جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود و به عنوان نایب رئیس کمیته بررسی حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده خدمت می کرد.

    لیز چنی، نماینده ایالت وایو، به دلیل موقعیت برجسته‌اش در کمیته تحقیق در مورد حمله کنگره در 6 ژانویه، انتقاد شدید از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و مخالفت‌هایی که از سوی جمهوری‌خواهان دریافت کرد، در کانون توجه قرار گرفته است. نتیجه.

    مشارکت کنندگان: لدیارد کینگ، هانا گابر، دیوید جکسون

    اما او ممکن است برای مدت طولانی در کنگره بماند.