لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت، علیرغم اینکه برخی جمهوری‌خواهان به طور «بازتابی» به اف‌بی‌آی حمله کردند، «هیچ مدرکی» ندیده است که یورش به مار-آلاگو انگیزه‌های سیاسی داشته است.

چنی گفت از اینکه برخی از جمهوری خواهان به ماموران FBI که حکم را اجرا کردند، حمله کردند شرمنده است.

  • “من فکر می کنم وقتی به این واقعیت فکر می کنید که ما در موقعیتی بودیم که FBI، وزارت دادگستری، نیاز به اجرای حکم بازرسی در خانه رئیس جمهور سابق را احساس می کرد، این یک چیز واقعاً جدی برای ملت است. ” او گفت.

    لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت، علیرغم اینکه برخی جمهوری‌خواهان «فوراً» و «بازتابانه» به اف‌بی‌آی حمله کردند، «هیچ مدرکی» دال بر انگیزه‌های سیاسی یورش مار-آلاگو ندیده است.

    چنی در حال صحبت با جاناتان کارل، یکی از مجریان برنامه “این هفته” شبکه ABC بود که از وی پرسید واکنش او به جست و جوی اف بی آی از املاک مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا چیست.

    جمهوری خواهانی مانند سناتور رند پاول از کنتاکی پیشنهاد کرده اند که ماموران اف بی آی می توانستند شواهدی را در جعبه هایی که توقیف کرده اند جاسازی کنند، در حالی که مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، خواستار «کم کردن بودجه از FBI» شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    لیز چنی نماینده مجلس گفت که او “هیچ مدرکی” دال بر انگیزه سیاسی حمله مار-آلاگو ندیده است.

  • «فقط فکر می‌کنم برای ما به‌عنوان یک حزب در موقعیتی قرار می‌گیریم که به طور انعکاسی به حرفه‌ای‌های مجری قانون حمله می‌کنیم تا از رئیس‌جمهور سابقی که رفتارش را به شیوه‌ای انجام داد، دفاع کنیم، این یک روز واقعاً غم انگیز برای حزب است. ” او گفت.

    او گفت: “و این اکنون باعث خشونت شده است، ما شاهد تهدید به خشونت بوده ایم. خود قاضی، کنیسه مجبور شد خدمات خود را به دلیل تهدید به خشونت لغو کند. این لحظه واقعا خطرناک است.”

    لیز چنی، نماینده ایالات متحده (R-WY) در یک رویداد شبانه اولیه در 16 اوت 2022 در جکسون، وایومینگ با حامیان صحبت می کند. چنی شکست خود را در انتخابات مقدماتی امروز پذیرفت.عکس از الکس وانگ/گتی ایماژ

    • چنی منتقد سرسخت نقش ترامپ در 6 ژانویه بوده و یکی از دو جمهوری خواه است که در مورد شورش کنگره تحقیق می کند.

      چنی که در انتخابات مقدماتی خود در وایومینگ به نامزد مورد حمایت ترامپ، هریت هیگمن، شکست خورد، افزود از اینکه برخی از هم‌قطاران جمهوری‌خواهش خیلی سریع دنبال مأموران FBI که حکم بازرسی را اجرا کردند، خجالت می‌کشد.

      وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ سه قانون فدرال از جمله قانون جاسوسی را هنگام انتقال اسناد دولتی از کاخ سفید به مار-آلاگو پس از ترک سمت خود نقض کرده است یا خیر.

      چنی در انتخابات مقدماتی خود در وایومینگ روز سه شنبه در برابر هریت هیگمن، نامزد مورد حمایت ترامپ شکست خورد.

    لیز چنی، نماینده ایالات متحده (R-WY) در یک رویداد شبانه اولیه در 16 اوت 2022 در جکسون، وایومینگ با حامیان صحبت می کند.  چنی شکست خود را در انتخابات مقدماتی امروز پذیرفت.

    چنی گفت وقتی متوجه شد که برخی از ماموران پس از افشای نسخه‌ای از حکم ویرایش نشده تهدید شده‌اند، “منزجر” شده است.