لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان، حمله 6 ژانویه را “توطئه” خواند و گفت تهدید “در جریان است”

جلسات استماع کمیته 6 ژانویه که مدت ها در انتظارش بود: جلسات استماع کمیته 6 ژانویه نوید افشاگری را می دهد. آیا ایالات متحده تجزیه شده می خواهد آنها را بشنود؟

چنی گفت امیدوار است که ملت به افشاگری های کمیته که شکنندگی دموکراسی آمریکایی را آشکار می کند، توجه کند.

پنجشنبه اولین جلسه از هشت جلسه رسیدگی به حمله 6 ژانویه به کنگره است. چندین افشاگری دراماتیک نگاهی اجمالی به یافته های کمیته داده است.

قانونگذار وایومینگ پیشنهاد کرد که تمایل بسیاری از اعضای حزب جمهوری خواه برای چشم پوشی از تلاش های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای براندازی انتخابات به امید ماندن به نفع او، تا حدی باعث ایجاد یک “فرقه شخصیت” در اطراف ترامپ شده است و او را در برابر او محافظت می کند. مواجه شدن با عواقب

چنی گفت: «اکنون افراد زیادی در حزب جمهوری خواه داریم که مسئولیت خود را جدی نمی گیرند و به دونالد ترامپ وفاداری و وفاداری خود را اعلام کرده اند. پذیرش کیش شخصیت اساساً ضد و نقیض است – این برخلاف هر چیزی است که محافظه‌کاران معتقدند.

واشنگتن – تنها چند روز مانده به اولین جلسه استماع کنگره در مورد وقایع 6 ژانویه، لیز چنی، نماینده ایالت وایو، حمله به کاپیتول را یک “توطئه” خواند و پیامدهای آن را “تهدیدی مداوم” توصیف کرد.

از کاوشگر 6 ژانویه چه نتیجه ای حاصل خواهد شد؟: پس از 6 ژانویه، قانونگذاران می خواهند روشن کنند که معاونان رئیس جمهور نقش تشریفاتی در شمارش آرا دارند.

چنی در برنامه «سی‌بی‌اس یکشنبه صبح» گفت: «بسیار وسیع است. بسیار خوب سازمان‌دهی شده است. واقعاً خنک است».

آخرین: پیتر ناوارو، دستیار سابق ترامپ، به اتهام اهانت به کنگره متهم شد. Meadows شارژ نمی شود

سوابق دادگاه، استراتژی حقوقی نادرست پشت تلاش ترامپ برای رد آرا در ایالت های مورد مناقشه را توصیف می کند. در حالی که قانون‌گذاران جمهوری‌خواه درباره حکومت نظامی بحث می‌کردند، متون ترس از خشونت در میان بستگان و دستیاران ترامپ را نشان می‌داد. شهادت پشت درهای بسته انفعال ترامپ را برای ساعت ها پس از نقض ساختمان کنگره توصیف کرد.

جلسات رسیدگی به حملات 6 ژانویه: جلسات استماع کمیته 6 ژانویه که مدت ها مورد انتظار بود، نوید افشاگری می دهد. آیا ایالات متحده تجزیه شده می خواهد آنها را بشنود؟

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: لیز چنی شورش 6 ژانویه کنگره را “توطئه” می خواند.



Source link

او گفت: «مردم باید تماشا کنند و باید بفهمند که اگر ما از آن دفاع نکنیم، چقدر راحت می‌تواند از هم بپاشد.

نماینده لیز چنی، R-WY

مشارکت کننده: بارت یانسن

چنی به ویژه کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان را مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد که جمهوری خواه ارشد مجلس نمایندگان، فرقه های منفورتر حزب خود را پذیرفته است و به امید اینکه رئیس مجلس بعدی شود، «به قانون اساسی پشت کرده است».

نماینده لیز چنی، R-WY