لیزا بلادر، مربی آیووا، ناامیدی داون استالی را در مورد اظهار نظر “بار مبارزه” رد کرد.

این شکایت بی اساس نیست: کارولینای جنوبی تنها در سه بازی این فصل بیش از 20 خطا انجام داده است. یکی در مقابل UConn و دیگری در بازی فینال چهار روز جمعه مقابل آیووا قرار گرفت.

استالی به طور خاص به اظهار نظری که روز سه شنبه توسط مربی آیووا، لیزا بلودر، ارائه شد، اشاره کرد که در آن ریباند در برابر Gamecocks به عنوان “رفتن به دعوای بار” توصیف شده بود. بلودر روز شنبه گفت که نظرات استالی پس از بازی را ندیده است و از توهین مربی کارولینای جنوبی به دلیل توصیف فیزیک بدنی تیمش جلوگیری کرد.

استالی با رسانه ها تماس می گیرد: دان استالی از رسانه ملی و نظرات “بار مبارزه” لیزا بلادر پس از شکست در فینال چهار انتقاد کرد.

استالی پس از پاسخ خود به Auriemma در ماه فوریه توضیح داد: “من فقط روایت هایی را دوست ندارم که می تواند در آینده به ما آسیب برساند، بنابراین به همین دلیل به آن پرداختم.” “اگر فقط یک بار بود و من فکر می کردم که پایان آن است – اما فکر نمی کنم این پایان کار باشد. اگر مجبور باشیم دوباره با آنها بازی کنیم، این کار وجود دارد و من فقط می خواهم مردم این را بدانند. این ما هستیم و اینگونه بازی می کنیم… حتی اگر همه خطا کنند، من نحوه بازی و رویکردمان به بازی را تغییر نمی دهم.”

دالاس – پس از اینکه بسکتبال زنان کارولینای جنوبی در روز جمعه تنها باخت فصل خود را به آیووا در فینال فور متحمل شد، داون استالی، مربی گیم‌کاکس، ناامیدی خود را از نحوه توصیف سبک بازی تیمش تا پایان بازی ابراز کرد.

بلودر گفت: «اگر مرا می‌شناسی، من زیاد به زبان می‌گویم، و می‌گفتم که تو باید مثل یک دعوای بار به عقب برگردی». “این همه چیز است. نمی گوید چه کسی دعوا می کند، درست است؟ اما خوب است. اتفاقاً من هرگز در یک دعوای بار نبودم.”

بلودر گفت: “مطمئناً هیچ قصد بدی در کار نبوده است. من می دانم که مربیان چیزهایی را برای ایجاد انگیزه در تیم خود انجام می دهند. من این کار را انجام داده ام، مطمئنم. همینطور باشد.” منظورم واقعاً یک تعریف بود، مثل اینکه باید سخت‌تر از آنچه در زندگی‌تان جنگیده‌اید بجنگید تا در مقابل این تیم یک ریباند دفاعی بگیرید، زیرا آنها بسیار خوب هستند.»

بلودر بابت این اظهار نظر عذرخواهی نکرد اما توضیح داد که منظورش مثبت بوده است.

بوستون گفت: “هر بار که ما برای انجام یک بازی واقعاً بزرگ آماده می شویم، همیشه چیزهایی در رسانه ها وجود دارد. من فکر می کنم این بار، این یک دعوای بار بود.” ما را اینگونه توصیف کردند. این نوع فیزیکی از ما توصیف می‌شود که ما به میز می‌آوریم، نه حریف دیگر. فکر می‌کنم وقتی به آن نگاه می‌کنید، مثل این است که ما همیشه مهاجم هستیم و من این کار را نمی‌کنم. احساس نمی کنم که در واقع اینطور است.”

پاسخ بلودر به قلب شکایات استالی در مورد روایت های پیرامون سبک بازی کارولینای جنوبی پرداخت. استالی پس از باخت Gamecocks گفت که احساس می‌کند توصیف‌های عمومی از تیمش به‌عنوان «مبارزان بار» و «اراذل و اوباش» روی روشی که مقامات برای خطاهای تیم می‌خوانند، تأثیر دارد.

فصل تاریخی: بسکتبال زنان کارولینای جنوبی یک فصل تاریخی داشت – با یا بدون قهرمانی NCAA

استالی گفت: “ما مبارزان بار نیستیم. ما اراذل و اوباش نیستیم. ما میمون نیستیم. ما مبارز خیابانی نیستیم.” این تیم نشان می‌دهد که چگونه باید به بسکتبال در زمین و خارج از زمین نزدیک شوید.

حرکت رو به جلو: خروج از فینال چهار کارولینای جنوبی مانند “پایان یک دوره” به نظر می رسید، اما ریون جانسون وعده آینده را نشان داد.

این مقاله در ابتدا در گرین‌ویل نیوز منتشر شد: داون استالی-لیزا بلودر: مربی آیووا به نظر “بار مبارزه” پاسخ داد



منبع

آلیا بوستون، ستاره Gamecocks نیز اظهار نظر “بار دعوا” بلادر را شنید و گفت که احساس می کند که درک بیرونی از بازی کارولینای جنوبی روی او و هم تیمی هایش در زمین تاثیر گذاشته است.

اظهارات استالی شبیه به نظراتی بود که پس از پیروزی 81-77 کارولینای جنوبی در UConn در 5 فوریه انجام داد. پس از آن بازی، سرمربی هاسکی، Geno Auriemma دفاع از لو لوپز سنچال را “بسکتبالی” توصیف کرد و گفت که او “کبودی” داشت. روی بدنش.» استالی در برابر Auriemma عقب نشینی کرد و بعداً گفت که او این کار را به طور خاص برای مقابله با پیامدهای موجود در صورت مواجهه تیمش با UConn در فصل بعد انجام داده است.