لویی گوهمرت، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید کیفرخواست پیتر ناوارو به این معناست که جمهوری‌خواهان حتی نمی‌توانند به کنگره دروغ بگویند یا به یک مامور اف‌بی‌آی دروغ بگویند، یا اینکه دنبال شما می‌آیند.

نماینده لویی گوهمرت، آر-تگزاس و اعضای گروه آزادی مجلس نمایندگان یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کنند تا از ویلیام بار، دادستان کل، درخواست کنند تا یافته های تحقیقات در مورد اتهامات تقلب در انتخابات 2020 را در خارج از ساختمان کنگره در روز پنجشنبه، 3 دسامبر 2020 منتشر کند. .تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

  • عنوان 18 قانون ایالات متحده § 1001 معتقد است که دروغ گفتن به “شاخه مجریه، مقننه، یا قضایی دولت ایالات متحده” یک جنایت است. در این کد به یک حزب سیاسی اشاره نشده است.

    لویی گوهمرت، نماینده جمهوریخواه از تگزاس، روز جمعه گفت که کیفرخواست پیتر ناوارو به “یک سیستم قضایی دو لایه” اشاره دارد.

    گوهمرت بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    ناوارو پس از خودداری از همکاری با کمیته 6 ژانویه متهم شد.

این مقام تگزاس ادامه داد: “آنها شما را دفن خواهند کرد. آنها شما را در زندان دی سی می اندازند و شما را وحشت زده و شکنجه می کنند.”

گوهمرت متحد رئیس جمهور سابق ترامپ است و ادعای بی اساس مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 را منتشر کرده است. گوهمرت برای انتخاب مجدد برای کرسی مجلس نمایندگان خود نامزد نمی شود، در عوض، او یک مبارزات انتخاباتی ناموفق را برای دادستان کل تگزاس انتخاب کرد، جایی که در انتخابات مقدماتی ماه مه او در میان چهار نامزد آخر قرار گرفت.

لویی گوهمرت، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت: “اگر شما یک جمهوری خواه هستید، حتی نمی توانید به کنگره یا یک مامور اف بی آی دروغ بگویید.”

  • او وقتی در مورد کیفرخواست پیتر ناوارو سوال شد، اظهارات خود را در نیوزمکس بیان کرد.

  • پیتر ناوارو، مشاور سابق ترامپ، روز جمعه به دلیل امتناع از شهادت و ارائه اسناد به کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه توسط هیئت منصفه بزرگ متهم شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • Source link

    گوهمرت در حین حضور در نیوزمکس گفت: «اگر جمهوری‌خواه هستید، حتی نمی‌توانید به کنگره دروغ بگویید یا به یک مأمور اف‌بی‌آی دروغ بگویید یا آنها به دنبال شما می‌آیند».

    لویی گومرت