لوسی لیو در صحنه فیلمبرداری «فرشتگان چارلی» از درو بریمور عکس‌های برهنه گرفت و می‌گوید «البته» هنوز آنها را دارد.

لیو در طی یک حضور این هفته در “The Drew Barrymore Show” برای تبلیغ “Shazam! Fury of the Gods” با بریمور که عکس‌های چند دهه پیش را مطرح کرد، به گفتگو نشست.

بعداً در طول مصاحبه، لیو تمرینات و فرآیند فیلمبرداری شدیدی را که او، بریمور و کامرون دیاز برای فیلم «فرشتگان چارلی» در سال 2000 و دنباله «فرشتگان چارلی: تمام دریچه گاز» در سال 2003 پشت سر گذاشتند را به یاد آورد.

لیو این هفته در “نمایش درو بریمور” گفت: “شما زیبا به نظر می رسید، همانطور که هنوز هم هستید.”

  • درو بریمور و لوسی لیو

    لیو، بریمور و کامرون دیاز علیرغم شایعات برعکس، با هم دوست هستند.

  • درو بریمور و لوسی لیو.Taylor Hill/Getty Contributor/Albert L. Ortega/Cotributor

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    20 سال از «فرشتگان چارلی: تمام دریچه گاز» می گذرد، اما لوسی لیو هنوز چندین پرتره برهنه «زیبا» از بازیگر نقش اول درو بریمور را کنار گذاشته است.

    لیو ادامه داد: ما مجبور نیستیم این ایده را ادامه دهیم که زنان در حال جنگ با گربه هستند. “و اکنون با جنبش #MeToo می بینیم که همه این اتفاقات رخ می دهد و به نوعی آن تعصبات قدیمی را در هم می شکند و در هم می شکند.”

    لیو گفت: “من آنها را دارم.” با لباس و بدون لباس، بچه ها.”

    “آیا می دانید در واقع در تلاش برای یافتن چه بودم؟” بریمور پرسید. سعی می‌کردم عکس‌های برهنه‌ای را که از من در صحنه فیلمبرداری «چارلی» در اتاق رختکنم گرفتی پیدا کنم.»

    لیو که همچنان با بریمور و دیاز دوست است، اخیراً شایعاتی را که آنها با هم هماهنگ نبودند را رد کرد.

    لیو گفت: “باشه، درد را به یاد دارم.” “یادم هست که باید پاهای ما را به سیم وصل می‌کردند تا آن‌ها را طوری بالا بیاورند، چون غیرممکن است. باید بدنت را کج کنی. دارم به یاد می‌آورم، آیا ما مجبور بودیم آن حصار را هم بالا ببریم؟ با پاشنه. اما چه عکس خاطره انگیزی درست کرد؟

    لوسی لیو بیش از 20 سال پیش هنگام فیلمبرداری “فرشتگان چارلی” از درو بریمور عکس های برهنه گرفت.

  • او به People گفت: «چیزی که من در مورد آن رابطه دوست دارم این است که بسیاری از مردم آن را تکذیب کردند و این شایعات را ایجاد کردند که با هم دعوا می‌کنیم و با هم کنار نمی‌آییم. اما در نهایت چیزی که فکر می کنم مردم از دست می دهند این است که زنان می توانند کنار بیایند.