لورن بوبرت و مت گاتز نشسته بودند و به تلفن های خود نگاه می کردند در حالی که کنگره زلنسکی را تشویق می کرد.

ایندیپندنت همچنین گزارش داد که بوبرت و گاتز هنگام رفتن برای شنیدن سخنرانی زلنسکی از یک غربالگری امنیتی صرف نظر کردند.

گاتز و بوبرت در نقطه دیگری از سخنرانی در کنار سایر اعضای کنگره ایستاده بودند. معلوم نیست کف زدند یا نه.

نمایندگان لورن بوبرت و مت گاتز در حالی ایستادند که قانونگذاران روز چهارشنبه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را تشویق کردند.

گاتز یکی از 10 جمهوری خواه بود که در ماه آوریل به لایحه ای که ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین را برای ایالات متحده آسان تر می کرد، رای منفی داد.

در حالی که بوبرت و گاتز در آن شرکت کردند، هیچ یک از جمهوری خواهان MAGA تحت تأثیر قرار نگرفتند.

بوبرت و گاتز از زمان شروع جنگ در اقلیت کوچکی از شکاکان به کمک اوکراین بوده اند. اما کنگره جدید ممکن است در ژانویه تغییری ایجاد کند، زیرا کنترل مجلس به دست جمهوری‌خواهان می‌رود.

گاتز و بوبرت هر دو به شدت از هزینه های ایالات متحده برای تجهیزات نظامی برای اوکراین انتقاد کرده اند و روز چهارشنبه بر این باور خود تاکید کردند که چنین کمک هایی باید متوقف شود.

نمایندگان لورن بوبرت و مت گاتز روی صندلی نشستند و در حالی که سایر قانونگذاران هنگام سخنرانی در کنگره برای رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی تشویق کردند.

زلنسکی روز چهارشنبه در مورد این هزینه‌ها به کنگره گفت: “پول شما خیریه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری در امنیت جهانی و دموکراسی است که ما به مسئولانه‌ترین شکل از آن استفاده می‌کنیم.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

https://twitter.com/Acyn/status/1605730264331833345?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1605730264331833345%7Ctwgr%5Eaea4dc56e187d0f9493520e0d93ab7aca670a940%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.thedailybeast.com%2Flauren- بوبرت-مت-گاتز-از-ایستادن-برای-ولودیمیر-زلنسکی خودداری می کند

نمایندگان لورن بوبرت و مت گاتز از طریق یکی از آنها نشسته بودند و با تلفن هایشان همراه بودند.

  • زلنسکی در سخنرانی خود اعلام کرد “اوکراین زنده است و لگد می زند” و قدرت اتحاد ایالات متحده و اوکراین را تبلیغ کرد.

    او همچنین از ایالات متحده، بزرگترین حامی نظامی اوکراین، درخواست کرد که به ارسال کمک برای کمک به ارتش خود برای مقابله با روسیه ادامه دهد.

    لحظه را اینجا تماشا کنید:

    سایر جمهوری خواهان، از جمله رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، دیده شدند که در نقاط دیگر سخنرانی زلنسکی ایستاده بودند تا برای زلنسکی کف بزنند.

    همچنین کارشناسان تسلیحاتی را به اوکراین فرستاد تا این تجهیزات را شخصاً بررسی کنند. مقامات گفته اند که شواهدی مبنی بر استفاده نادرست از کمک ها نمی بینند، اگرچه آنها همچنین هشدار دادند که پیگیری دقیق تمام تجهیزات مورد استفاده در یک منطقه جنگی دشوار است.

    اخیراً او روز چهارشنبه به زلنسکی گفت که «تا زمانی که طول بکشد» از اوکراین حمایت خواهد کرد.

    ایالات متحده تلاش می کند تا بر نحوه استفاده از کمک های خود به اوکراین نظارت کند. پنتاگون در حال حاضر بر تسلیحات و قراردادهای ایالات متحده که به اوکراین داده شده است برای نشانه‌های تقلب نظارت می‌کند.

    گاتز در توییتر کار زلنسکی برای شهروندانش را تحسین کرد، اما گفت که این اشتباه است که سیاستمداران آمریکایی “میلیاردها دلار خون ریزی کنند در حالی که کشور ما در بحران است.” او گفت که سخنرانی زلنسکی نظر او را تغییر نداد.

    نمایندگان لورن بوبرت و مت گاتز در حالی ایستادند که قانونگذاران روز چهارشنبه ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را تشویق کردند.آماندا آندراد رودز/ برای واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ. خودی

    هر دو مخالف سرسخت کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین هستند و می خواهند پرداخت های آینده را مسدود کنند.

  • زلنسکی روز چهارشنبه در جلسه مشترک کنگره صحبت کرد. این اولین سفر او به خارج از اوکراین از زمان آغاز تهاجم روسیه در فوریه بود.

    رهبران جمهوریخواه کنگره متعهد شده اند که نظارت بر کمک به اوکراین را افزایش دهند و بسیاری از قانونگذاران مانند بوبرت و گاتز گفته اند که به فشار ادامه خواهند داد.

    تصویری ترکیبی که نمایندگان لورن بوبرت و نماینده مت گاتز را در حال نشستن نشان می‌دهد و اعضای کنگره رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی را تشویق می‌کنند.

    بایدن بارها گفته است که ایالات متحده به حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.

    بوبرت در توییتر گفت پس از سخنرانی زلنسکی مبنی بر اینکه او می خواهد قبل از اینکه از ارسال پول بیشتر حمایت کند، “ممیزی کامل” از هزینه های کمک های ایالات متحده انجام شود.

    او در چند نقطه از سخنرانی مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. دوربین‌ها گاتز و بوبرت را ضبط کردند که حدود 38 دقیقه بعد از سخنرانی روی یک نفر نشسته بودند.

    تصویری ترکیبی که نمایندگان لورن بوبرت و نماینده مت گاتز را در حال نشستن نشان می‌دهد و اعضای کنگره رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی را تشویق می‌کنند.CSPAN/Insider

    • تشویق ها به خاطر توصیف زلنسکی از اتحاد نظامی رو به رشد بین روسیه و ایران بود و خواستار توقف ایران قبل از حمله به دیگر متحدان آمریکا شد.

      زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز چهارشنبه در کنگره سخنرانی کرد و مورد تشویق های متعدد قرار گرفت.