لورن بوبرت، نماینده پارلمان لایحه زیرساخت های بایدن را “ضایع کننده” و “زباله” خواند. اکنون او 33 میلیون دلار بودجه زیرساختی برای یک پل جدید می خواهد.

بوبرت بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بوبرت نامه ای برای حمایت از پروژه پل جنوبی در گلنوود اسپرینگز، کلرادو به وزیر حمل و نقل بوتیگیگ فرستاد.

  • گودز به اینسایدر گفت که از حمایت بوبرت با وجود عدم حمایت وی از لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری خوشحال است.

    نماینده لورن بوبرت از پروژه پل در کلرادو پشتیبانی می کند.

    وی گفت: تامین اعتبار برای این پروژه بسیار مشکل بود.

    جاناتان گودز، شهردار گلنوود اسپرینگز، به اینسایدر گفت که از حمایت بوبرت با وجود عدم حمایت وی از لایحه زیرساخت خوشحال است.

  • جامعه قبلاً 25 میلیون دلار برای تأمین مالی این پل جمع آوری کرده است.

    لورن بوبرت، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا پس از رای مخالف به لایحه زیرساختی بایدن، به دنبال بودجه 33.1 میلیون دلاری فدرال برای پروژه حمل و نقل است. زنگ زدن “ضایعات” و “زباله” است.

    او گفت: “آیا دوست داشتم یک لایحه کامل دو حزبی با حمایت همه داشته باشم؟ بله، قطعا.” شهردار افزود که بوبرت از زمان تصدی مسئولیت با او و شرکای خود در این پروژه همکاری نزدیک داشته است.

    روز دوشنبه، بوبرت نامه ای به پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده ارسال کرد که در آن از پروژه پل جنوبی در گلنوود اسپرینگز، کلرادو به شدت حمایت کرد.

    نماینده لورن بوبرت از پروژه پل در کلرادو پشتیبانی می کند.الکس وانگ/گتی ایماژ

    • این شهر برای کمک هزینه تحت برنامه کمک هزینه حمل و نقل سطحی روستایی برای پروژه پل جنوبی درخواست می دهد. این بودجه به جامعه این امکان را می دهد که یک پل ارتباطی جدید بسازد تا دومین مسیر اضطراری حیاتی بین بزرگراه ایالتی 82 و سمت غربی رودخانه Roaring Fork در کریدور جنوبی شهر ایجاد کند.

      جاناتان گودز، شهردار گلنوود اسپرینگز، به Insider گفت که این پروژه دهه‌ها پس از اینکه آتش‌سوزی‌های جنگلی متعدد جامعه را تهدید کرد و مقامات را وادار به ایجاد راه‌های فرار امن کرد، در دست اجرا بوده است.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    Source link

    این پروژه دسترسی به مسیرهای فرار را فراهم می کند زیرا شهر با آتش سوزی های خطرناک جنگلی دست و پنجه نرم می کند.

  • بوبرت در ایمیلی به دورانگو هرالد گفت که “همه طرفدار سرمایه گذاری در مناطق روستایی کلرادو است، اما لایحه به اصطلاح زیرساختی بایدن راه درستی برای انجام آن نبود.”