لوئیس میگل، نامزد حزب جمهوری خواه فلوریدا، در توییتر، اینستاگرام و فیس بوک ممنوع شد، زیرا گفت که تیراندازی به ماموران فدرال را “در دید” قانونی خواهد کرد.

یکی از سخنگویان توییتر به Insider تایید کرد که میگل برای همیشه از این پلتفرم به دلیل نقض آن تعلیق شده است. سیاست رفتار نفرت انگیز، که بیان می کند کاربران ممکن است تهدیدهای خشونت آمیز انجام ندهند.

توییتر، اینستاگرام و فیسبوک میگل را پس از انتشار پستی درباره خشونت علیه ماموران فدرال، تعلیق کردند.

  • اسکرین شات از حساب کاربری تعلیق شده لوئیس میگل، نامزد جمهوری خواه فلوریدا برای مجلس نمایندگان. میگل پس از تماس برای قانونی کردن تیراندازی به ماموران فدرال “در دید” تعلیق شد.اسکرین شات/کاترین تانگالاکیس-لیپرت
    • روز چهارشنبه، میگل، که در منطقه 20 هاوس فلوریدا نامزد می شود، در حساب های فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و پارلر خود پیام مشابهی را منتشر کرد که با نام خود امضا کرده بود: «بر اساس برنامه من، همه ساکنان فلوریدا اجازه تیراندازی به FBI، IRS را خواهند داشت. ، ATF و همه فدرال های دیگر ON SIGHT! بگذار آزادی زنگ بزند!”

      میگل در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه با نماینده جمهوری‌خواه، بابی پین، نامزد می‌شود.

      کمپین Miguel بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      لوئیس میگل، کاندیدای مجلس فلوریدا، روز جمعه از چندین شبکه اجتماعی حذف شد.

    • سخنگوی فیس‌بوک به اینسایدر گفت که یکی از حساب‌های فیس‌بوک میگل و اکانت اینستاگرام او هر دو حذف شده‌اند، اما به سؤالات درباره دائمی بودن تعلیق پاسخی نداد.

      میگوئل به فلوریدا پولیتیک گفت که تعلیق “به هیچ وجه (او را) تحت تاثیر قرار نمی دهد.” خبرگزاری محلی گزارش داد که او بر این پیشنهاد که به گفته او موجه است، می ایستد زیرا IRS “توسط نیروهای مخالف مسلح شده است.”

      بر اساس سوابق دادگاه، درخواست ها برای خشونت علیه ماموران فدرال در هفته های اخیر پس از تفتیش اف بی آی از اقامتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو، که در آن افسران 11 مجموعه مواد طبقه بندی شده را کشف کردند، افزایش یافته است.

      اسکرین شات از حساب کاربری تعلیق شده لوئیس میگل، نامزد جمهوری خواه فلوریدا برای مجلس نمایندگان.  میگل پس از تماس برای قانونی کردن تیراندازی به ماموران فدرال "در رویت&raquo؛ تعلیق شد.

      لوئیس میگل، نامزد حزب جمهوری خواه برای مجلس نمایندگان فلوریدا، روز جمعه پس از درخواست قانونی برای قانونی کردن تیراندازی به ماموران فدرال “در دید” از چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی محروم شد.

      این پست که هنوز در حساب کاربری پارلر او قابل مشاهده است – یک پلتفرم مرتبط با حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق – باعث شد فیس بوک، اینستاگرام و توییتر او را به حالت تعلیق درآورند.

      میگوئل گفت که بر اساس نقشه او فلوریدیان می تواند به ماموران FBI، IRS و ATF “در رویت” شلیک کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع