لزلی جونز در اولین نمایش روزانه به طرز خنده‌داری مجسمه MLK را مسخره می‌کند.

اما با توجه به اینکه مردم از برج ایفل در اولین بار که بالا رفت متنفر بودند، جونز پیش‌بینی کرد که «شاید این فقط موضوع زمان باشد» و «به مرور زمان، شاید ما این مجسمه را به همان شکلی که واقعاً هست ببینیم… مارتین لوتر کینگ در حال سقوط است. روی همسرش.»

“من نمی توانم آن را نبینم!” جونز نتیجه گرفت.

کمی بیش از یک ماه پس از خداحافظی رسمی ترور نوح نمایش روزانه، کمدی سنترال از سابق استقبال کرد شنبه شب زنده لزلی جونز، یکی از بازیگران، به عنوان اولین میزبان از چندین مهمان برنامه ریزی شده در سه شنبه شب. و او داستان جهنمی برای شروع در مجسمه ناخواسته دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور داشت که روز قبل در بوستون رونمایی شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به دوربین اول برگشت، جونز سرش را بین دستانش گرفت و گفت: “خوب، سیاه پوستان، چه کنیم لعنتی؟” او به شوخی گفت: «می‌دانی که وقتی سیاه‌پوستان و پسران مغرور از یک مجسمه متنفرند، خراب است.»

جونز سپس به دوربین دیگری روی آورد تا برای لحظه ای مستقیم با سفیدپوستانی که در خانه تماشا می کردند صحبت کند. “مردم سفیدپوست، لازم نیست در مورد این مجسمه بدگویی کنید!” او گفت. “برای این یکی باید الاغت را پشت اتوبوس بنشینی.”

برای اطلاعات بیشتر، به روی وود جونیور در پادکست The Last Laugh گوش دهید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جونز پس از چند ثانیه خیره شدن به مجسمه ای که قرار است کینگ و همسرش کورتا اسکات کینگ را در آغوشی عاشقانه به تصویر بکشد، یک سوال از مخاطبان زنده داشت: “آیا کسی در اینجا تا به حال غذا خورده است؟”

کمدی سنترال

او قبل از اینکه جمله خود را با این جمله به پایان برساند، اضافه کرد: «این یک نماد حقوق مدنی است. شما کمی احترام لعنتی نشان می دهید!»

“چون آنها در حال حاضر در بوستون شما را جشن می گیرند!” او ادامه داد “گوش کن، من می دانم که دکتر کینگ در تاریخ ثبت شد، اما شما اینگونه نشان نمی دهید.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

طی چند هفته آینده، نمایش روزانه میزبان مهمانان از جمله چلسی هندلر و روی وود جونیور، که هر دو ابراز علاقه کرده اند به صورت تمام وقت این نقش را بر عهده بگیرند، استقبال خواهد کرد. اما بالا بردن این کار آسان نخواهد بود.

کمدی سنترال