لری هوگان می‌گوید مطمئن نیست که دسانتیس می‌خواهد ترامپ را قبول کند یا خیر

او خاطرنشان کرد که دسانتیس هنوز برای دومین دوره ریاست جمهوری خود سوگند یاد نکرده است و او یک “پسر جوان” است.

«آیا او می‌خواهد با ترامپ مقابله کند؟ من مطمئن نیستم،” هوگان گفت.

در حالی که ترامپ تنها نامزدی است که به طور رسمی جاه طلبی های خود در سال 2024 را اعلام می کند، نظرسنجی اخیر نشان می دهد که دیسانتیس از ترامپ جلوتر است.

او گفت: «من فکر می‌کنم احتمالاً، می‌دانید، از سال 2020 گفته‌ام که باید به حزبی برگردیم که افراد بیشتری را جذب کند و بتواند در مکان‌های سختی مانند من در مریلند برنده شود.» و من فکر می کنم که آن خط در حال حاضر بسیار گسترده تر از یک هفته پیش است.

او گفت: “اگر بارها و بارها به یک تیم واقعا بد باختید، زمان رهبری جدید فرا رسیده است.” “تعریف جنون انجام دادن یک کار تکراری و انتظار نتیجه متفاوت است.”

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

هوگان با خبرنگاران در مورد اینکه چگونه بیشتر تمرکز بر نامزدهای جمهوری خواه غیرترامپ 2024 روی دیسانتیس متمرکز شده است صحبت کرد.

هوگان: “من فکر می کنم رون دیسانتیس یک برد بزرگ در فلوریدا هفته گذشته داشت و ایالت بسیار قرمز شده است.” به خبرنگاران گفت در نشست سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری خواه. او قطعا یکی از صداهاست. من مطمئن نیستم که او نامزد شود.»

در همین حال، هوگان در طول سخنرانی خود در نشست ائتلاف یهودی جمهوری خواه گفت: «زمان برای رهبری جدید است» و خاطرنشان کرد که جمهوری خواهان سه دوره انتخابات ضعیف پشت سر هم داشته اند: میان دوره ای 2018، انتخابات ریاست جمهوری 2020 و میان دوره ای 2022.

هوگان خود یکی از رقبای احتمالی سال 2024 در نظر گرفته می شود. او مدت محدودی دارد و در حال حاضر هفته‌های پایانی دومین و آخرین دوره فرمانداری خود را به عنوان فرماندار مریلند به پایان می‌رساند.

هفته گذشته هوگان هنگام صحبت در CNN احتمال حضور در سال 2024 را باز گذاشت وضعیت اتحادیه.

می‌دانم که بیشتر رسانه‌ها روی آن تمرکز دارند، اما باز هم، شش ماه در سیاست یک ابدیت است و می‌توانم به شما بگویم تقریباً در هر مسابقه‌ای که تا به حال مردی را دیده‌ام که اول از جعبه بیرون می‌آید، همه درباره دو نفر صحبت می‌کنند. سال‌های بعد تقریباً هرگز نامزد انتخابی نیست.»

او در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود، گفت: «هنوز باید تا 18 ژانویه کار روزانه خود را انجام دهم.

لری هوگان فرماندار مریلند روز جمعه گفت مطمئن نیست که ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا بخواهد با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 مقابله کند.