لری هوگان در آخرین روز خود به عنوان فرماندار گفت که نامزدی رون دیسانتیس در انتخابات ریاست جمهوری 2024 می تواند به دلیل “کار وحشتناک” او در ارتباط با رای دهندگان متحرک خفه شود.

فرماندار لری هوگان به CNN گفت که فرماندار ران دیسانتیس فاقد جذابیت گسترده است.

  • هوگان به تاپر گفت: «فقط فکر می‌کنم که او روی پایگاه متمرکز است و او با پایگاه بسیار خوب کار می‌کند، اما او باید راهی بیابد – اگر می‌خواهد آینده‌ای سیاسی فراتر از فلوریدا داشته باشد – تا برای مخاطبان وسیع تری جذابیت دارد.”

    سپس تاپر از هوگان در مورد اینکه آیا برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر پرسید.

    هوگان، یک جمهوری خواه که روز چهارشنبه قدرت را ترک کرد، به تاپر گفت که اگر می خواهد برای ریاست جمهوری نامزد شود، باید راهی برای جذب رای دهندگان در میانه راه بیابد.

    روز دوشنبه، ترامپ به شایعات نامزدی دیسانتیس پاسخ داد و به پادکست محافظه‌کار «کولر آبی» گفت که اگر فرماندار کاندیدای ریاست‌جمهوری شود، «همان‌طور که من با مسائل رفتار می‌کنم، با آن رفتار خواهد کرد».

    رون و کیسی دیسانتیس

    اگرچه دیسانتیس نامزدی خود را برای ریاست جمهوری در سال 2024 اعلام نکرده است، اما نام او بارها و بارها به عنوان یک رقیب بالقوه برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، که اعلام کرد برای انتخابات مجدد در نوامبر نامزد می شود، ظاهر شده است.

    تامپا، فلوریدا – 08 نوامبر: فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس و همسرش کیسی دیسانتیس پیروزی خود را بر نماینده چارلی کریست، نامزد فرمانداری دموکرات، طی یک مهمانی نظارت شبانه انتخاباتی در مرکز کنوانسیون تامپا در 8 نوامبر 2022 در تامپا، فلوریدا جشن گرفتند. دیسانتیس با برتری دو رقمی برنده پیش بینی شده بود.اکتاویو جونز/گتی ایماژ

    • هوگان همچنین به CNN گفت که هنوز مطمئن نیست که برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر.

    هوگان گفت که دیسانتیس “بیش از حد روی پایگاه تمرکز کرده است.”

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    هوگان به جیک تپر از سی‌ان‌ان گفت: منظورم این است که او واقعاً کار خوبی برای حضور در فاکس‌نیوز انجام داده است و توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اما مطمئناً این کار را آنطور که من و چارلی بیکر و فیل اسکات انجام دادیم انجام نداده است. سهشنبه.

    هوگان پاسخ داد: “من نگران کشور هستم اما نمی دانم.”

    لری هوگان، فرماندار مریلند که در حال خروج است، گفت که فرماندار ران دیسانتیس کار بزرگی در “به خود جلب توجه” در میان پایگاه جمهوری خواه خود انجام می دهد، اما به اندازه کافی برای جلب نظر رای دهندگان متحرک کار نکرده است.

    یکی از نمایندگان DeSantis بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.