لری هوگان، فرماندار گفت، اگر ترامپ پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای انتخابات میان‌دوره‌ای را از سوی ترامپ اعلام کند، این موضوع به قیمت کرسی‌های ما تمام خواهد شد.

او همچنین گفت که در مورد اینکه آیا ترامپ واقعاً دوباره نامزد خواهد شد یا نه، «50/50» نظر دارد.

ترامپ اعلام نکرده است که آیا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد خواهد شد یا خیر، اما بارها به حامیانش گفته است که از تصمیم او “بسیار خوشحال” خواهند شد. گزارش های اخیر حاکی از آن است که او می تواند در اوایل سپتامبر اعلام کند. اما برخی از اعضای جمهوری‌خواه، از جمله متحدان او، نگران هستند که این پیام‌ها می‌تواند پیام‌های میان‌دوره‌ای حزب را که عمدتاً شامل حملات علیه رئیس‌جمهور جو بایدن و تمرکز بر تورم بالا و قیمت بنزین است، از مسیر خارج کند.

هوگان می‌گوید: «در مکان‌های رقابتی و میدان‌های نبرد بنفش، این به قیمت صندلی‌های ما تمام خواهد شد.

لری هوگان، فرماندار مریلند، گفت که او و سایر جمهوری خواهان نگران این هستند که چگونه شانس حزب در میان دوره ای ممکن است با اعلام نامزدی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2024 قبل از روز انتخابات، تحت تأثیر قرار گیرد.

درو انگرر/گتی ایماژ، مگان وارنر/گتی ایماژ

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبعهوگان که بارها از ترامپ انتقاد کرده است، گفت: «فکر می‌کنم اکثر مردم نگران آسیب‌هایی هستند که اگر او اکنون اعلام کند به حزب وارد می‌شود». و ممکن است در ایالت‌های بسیار قرمز یا مناطق بسیار قرمز کمک کند. اما در مکان‌های رقابتی و میدان‌های نبرد بنفش، اگر او این کار را انجام دهد، به قیمت صندلی‌های ما تمام خواهد شد.

او گفت: “نفس او احتمالاً نمی تواند یک باخت دیگر را تحمل کند. بالاخره او به جو بایدن باخت که انجام دادن آن سخت است. اما او دوست دارد در مرکز توجه باشد.”

ترامپ به طور رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده است، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که او می‌تواند تا اوایل سپتامبر.

  • لری هوگان فرماندار مریلند (چپ) و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (راست)

    لری هوگان، فرماندار گفت که فرمانداران حزب جمهوری خواه نگران این هستند که چگونه نامزدی ترامپ می تواند بر انتخابات میان دوره ای تاثیر بگذارد.

  • هوگان، فرماندار حزب جمهوری خواه در ایالت آبی، به دلیل محدودیت های دوره در مریلند نتوانست برای انتخاب مجدد در پاییز امسال نامزد شود. نامزدی که او از آن حمایت کرد، کلی شولتز جمهوری خواه میانه رو بود. در انتخابات مقدماتی توسط دن کاکس مورد حمایت ترامپ شکست خورد. هوگان یکشنبه گفت که فکر می‌کند شانسی برای برنده شدن کاکس وجود ندارد.

    هوگان به ضررهای قبلی جمهوری خواهان در دوران ترامپ اشاره کرد: «ترامپ قبلاً کاخ سفید، سنا، مجلس نمایندگان را از دست داده بود، حالا او برای ما کرسی های فرمانداری و کرسی های سنا را از دست داده است.»

    هوگان در مصاحبه ای با شبکه ABC در این هفته گفت: «ما هفته گذشته در انجمن فرمانداران جمهوری خواه بحث هایی در این باره داشتیم.