لبرون جیمز و راسل وستبروک پس از باخت لیکرز مقابل وریرز حرف های زیادی برای گفتن داشتند

صحبت‌های پس از بازی پس از آن شروع شد که لیکرز علیرغم بازی‌های تهاجمی قوی آنتونی دیویس، جیمز و وستبروک، در یک کلاس با مدافعان قهرمانی به نظر نمی‌رسیدند. بازی در کوارتر سوم از لیکرز دور شد.

هام گفت: “همه آنها ظاهر باز هستند که در سیستم طراحی شده اند.” “بچه ها فقط باید بالا بیایند و ضربات را از بین ببرند. این چیزی نیست که در این زمینه توضیح داده شود.»

این اظهارات در مورد امکان آوردن وستبروک از روی نیمکت برای اداره واحد دوم تیم تردید ایجاد می کند، گزینه ای که هام و وستبروک در تابستان درباره آن صحبت کردند.

وستبروک و لبرون جیمز با حضور کلیپرز در 10 بازی بعدی برای شروع فصل، برخی از حقایق ناراحت کننده لیکرز را کاملاً در کانون توجه قرار دادند.

“نمی دانستم چیست، اما قرار نبود در یک بازی پیش فصل ریسک کنم. اما قطعا چیزی نبود که به آن عادت کرده بودم. به اندازه کافی گرم نبود.”

آزمون سخت بعدی کلیپرز است. و واقعاً، برای 10 بازی اول فصل لیکرز، همه چیز بیشتر به همین منوال خواهد ماند.

“شما به دفاع ادامه می دهید. شما همچنان به شات اعتماد دارید. شما در کار قرار دهید. و اگر زمانی که دوربین ها تماشا نمی کنند، کار را روی زمین بگذارید، پس به آن اعتماد دارید.» او گفت: «به آن اعتماد دارید. جیمز گفت و نمی‌بینم که نگاه‌های باز که امشب داشتم را از دست بدهم. “و اگر همه تلاش کنند، با این نتایج زندگی می کنید. این تنها کاری است که می توانید انجام دهید. به دفاع ادامه می دهید، به فشار دادن توپ ادامه می دهید، به اشتراک توپ ادامه می دهید، به بازی برای یکدیگر ادامه می دهید.”

سان فرانسیسکو، کالیفرنیا - 18 اکتبر: اندرو ویگینز شماره 22 از گلدن استیت وریرز و راسل وستبروک شماره 0 از لس آنجلس لیکرز در نیمه اول بازی در چیس سنتر در 18 اکتبر 2022 در سانفرانسیسکو برای توپ به رقابت پرداختند. کالیفرنیا.  توجه به کاربر: کاربر صریحاً تأیید می کند و موافقت می کند که با دانلود و یا استفاده از این عکس، کاربر با شرایط و ضوابط توافق نامه مجوز گتی ایماژ موافقت می کند.  (عکس از ازرا شاو/گتی ایماژ)

ما باید روی پاهای خود بمانیم و بتوانیم به بازی بعدی برویم. داشتن ذهنیت بازی بعدی بسیار بزرگ است و رقابتی ماندن. و دوباره، فقط باید یک یا دو نفر را ببرد،” هام گفت. و آنها واقعاً اهمیت می دهند، بنابراین اینطور است [why] آنها در وهله اول ناامید هستند. اما هیچ کس برای شما متاسف نیست، مخصوصاً مدافعان قهرمانی.

هام در مورد بازی وستبروک مقابل گلدن استیت گفت: “فکر می کردم او خوب است.” چند تا دارایی ای کاش می توانستیم پس بگیریم. اما در مجموع فکر می‌کردم او قوی است.»

او در کمتر از 31 دقیقه با 11 ریباند، 3 پاس منجر به گل و 4 برگردان 19 امتیاز به دست آورد.

من فکر می‌کنم که ظاهری عالی داریم و فکر می‌کنم تیم‌هایی نیز وجود دارند که ظاهری عالی به ما بدهند. منظورم این است که کاملا صادقانه بگویم، ما تیمی نیستیم که از شوتزنی عالی ساخته شده باشد.» جیمز گفت. «و حقیقت موضوع همین است. اینطور نیست که ما اینجا با لیزرهای زیادی در تیممان نشسته باشیم.

ابتدا، پس از باخت 123-109 تیم مقابل وریرز در بازی افتتاحیه، وستبروک گفت که مصدومیت همسترینگ او “کاملا” مربوط به بیرون آمدن از روی نیمکت در فینال پیش فصل تیم بود.

“مثلاً باید حافظه کوتاهی داشته باشی. چه شوت بزنی، چه شوت را از دست بدهی، توپ را برگردانی یا هر چیز دیگری، باید حافظه کوتاهی داشته باشی و بلافاصله به بازی بعدی بروی. چیزی که در ساختار ما وجود دارد و نه فقط در برابر گلدن استیت، بلکه در برابر کل لیگ.

جیمز امتیاز سه از 10 را به ثمر رساند، لیکرز رالی (واقعاً) به پایان رساندن 10 از 40 از سه.

“این ما را از تلاش برای به دست آوردن شوت های عالی منصرف نمی کند. وقتی این فرصت ها را به دست آورید، از آنها استفاده می کنید. اما ما اینجا با یک دسته 40 تایی نمی نشینیم. [percent] مردان تیراندازی سه امتیازی حرفه ای.»

هام گفت: “شما می خواهید بازی را از نظر انرژی و در حالت حمله از راه درست شروع کنید.” “و هیچ کس بهتر از او نیست.”

مانند پنج بازی از شش بازی پیش فصل خود، تیم از فاصله سه امتیازی به سختی دست به گریبان شد و ترکیبی از شوت های سه امتیازی رقابتی و باز را از دست داد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

«… اگر شما یک قیاس فوتبالی داشتید، و چند نفر داشتید که در زیر دوندگان مسیر بودند و متعجب بودند که چرا کوارتربک 20+ پرتاب نمی‌کند. [yard] از زمین عبور می کند. تیم اینگونه ساخته می شود. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید برنده شوید. بردی این کار را کرد.»

در حالی که اتاق رسانه‌ها پس از مصاحبه وستبروک پس از بازی همچنان شلوغ بود، جیمز به وضوح گفت که علاقه‌ای به افشای حقایق در مورد کاستی‌های لیکرز ندارد.

من 14 سال است که همین کار را انجام می دهم. راستش من حتی نمی دانستم قبل از بازی چه کار کنم. صادقانه بگویم، سعی می کردم بفهمم چگونه گرم و شل بمانم. برای من، بدیهی است که روشی که بازی را انجام می دهم، سریع، سریع، توقف و حرکت است. و من اتفاقاً وقتی زیر تخت رفتم، چیزی احساس کردم.

جیمز در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که شوت سه امتیازی بخش بزرگی از بسکتبال مدرن است، ممکن است تیمی برنده شود، گفت که لیکرز باید راهی پیدا کند.

اگر تصمیم گیری برای شروع راسل وستبروک اولین آزمون بزرگ داروین هام به عنوان سرمربی لیکرز بود، انتخاب مهره ها پس از اظهارنظرهای وحشیانه پس از بازی مطمئناً دومین آزمون است.

راسل وستبروک، گارد لیکرز، که با اندرو ویگینز از گلدن استیت وریرز برای یک توپ آزاد می جنگید، گفت که آمدن از روی نیمکت در یک بازی پیش فصل منجر به مصدومیت همسترینگ او شد. (ازرا شاو / گتی ایماژ)