لبرون جیمز ظاهر جدید دراماتیک را به نمایش می گذارد – اما طرفداران از واقعی بودن آن سوال می پرسند

“خوش آمدید به [the] کچل برادرم ما منتظر شما بودیم،” یک کاربر نوشت. “@KingJames بعضی مواقع باید خطوط مویمان را رها کنیم تا آرامش و آرامش واقعی پیدا کنیم. حالا ریش شما ستاره نمایش خواهد بود، بگذارید بدرخشد.»

برای سال‌ها، موهای جیمز مورد توجه بسیاری از میم‌ها قرار می‌گرفت، با این بازیکن یک بار خندیدن در یک میمی که موهای نازک او را با فنجان کره بادام زمینی ریس مقایسه می کرد که به لفاف چسبیده بود.

نماد NBA در روز سه‌شنبه اینترنت را به جنون تبدیل کرد اشتراک گذاری تصویری از خودش که در استوری های اینستاگرامش روی صندلی آرایشگر با سر طاس تراشیده شده شاداب به نظر می رسد.

کاربر دیگری گفت: «لبرون بالاخره کچل شد او در حال برنده شدن MVP است،» در کنار یک ایموجی خنده دار.

اما برخی آنقدر سریع ظاهر جدید ستاره را باور نکردند.

تعداد زیادی از طرفداران شروع به زیر سوال بردن اعتبار مدل موی جیمز کردند و این احتمال را مطرح کردند که او از یک فیلتر برای فریب دادن دیجیتالی مردم به این فکر که کچل شده است استفاده کرده است.

“برون طاس آخرین شکل عظمت است… به عنوان مردی که از 21 سالگی کچل شده است، باید یک #ماه آگاهی طاس داشته باشیم.” یک کاربر اضافه شد

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

لبرون جیمز ممکن است چیز جدیدی را امتحان کند.

پس از رونمایی ادعایی او، طرفداران در توییتر به سرعت از ستاره لیکرز به خاطر ظاهر جدیدش ستایش کردند. “برون طاس” چند ساعت پس از اینکه جیمز عکس ویروسی را در حساب خود انداخت، تبدیل به یک ترند در توییتر شد.

جیمز – اولین بازیکن فعال NBA که تبدیل به یک میلیاردر – قرار است در اوایل ماه آینده قبل از اینکه لس آنجلس لیکرز برای اولین بازی فصل در 18 اکتبر با گلدن استیت وریرز مبارزه کند، فعالیت های پیش فصل را آغاز کند.