لاک‌پشت‌های تمساح در حال قاپیدن در قسمتی غیرمنتظره از فلوریدا، کارشناسان را گیج کرده است.

دهانه رودخانه های Homosassa و Suwannee به خلیج مکزیک می ریزد.

این مؤسسه گزارش می‌دهد: «رودخانه هوموساسا از این جهت غیرمعمول است که به نظر می‌رسد جمعیت زیادی از لاک‌پشت‌های تمساح بزرگ وجود دارد که باید برای مدت قابل توجهی بدون آگاهی دانشمندان در آنجا بوده‌اند».

لاک‌پشت‌های تمساح می‌توانند بیش از 200 پوند وزن داشته باشند، بنابراین تصور اینکه جمعیت جدیدی در رودخانه هوموساسا فلوریدا کشف شده است دشوار است.

طبق گفته کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا، لاک‌پشت‌های تمساح «بزرگ‌ترین لاک‌پشت آب شیرین در آمریکای شمالی» هستند، با لاک‌هایی که می‌توانند بیش از 2.5 فوت طول داشته باشند، سرهای بزرگ و «دم فوق‌العاده‌ای بلند» دارند.

این مؤسسه می‌گوید: «این لاک‌پشت‌های بسیار آبزی مخفی و مرموز هستند و حضور آنها اغلب توسط ساکنان محلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

کارشناسان می‌گویند لاک‌پشت‌های تمساح برای انسان تهدیدی نیستند، اما قدرت نیش دارند که می‌توانند استخوان‌ها را بشکنند.

مشاهده یک لاک پشت گزارش شده در نزدیکی پارک ایالتی حیات وحش Ellie Schiller Homosassa Springs چیزی است که باعث تحقیقات شد. این پارک در 70 مایلی شمال تامپا، در شهرستان سیتروس قرار دارد.

این سایت می گوید مار زنگی آلبینو که یکی از بزرگترین مارهای تاریخ بود در باغ وحش فلوریدا مرده است



منبع

دو لاک پشت نادر گالاپاگوس دزدیده شده در فلوریدا کشف شدند. پلیس می گویند یکی مرد

“همه شواهد نشان می دهد که این گونه لاک پشت تمساح Suwannee است که در معرض خطر قرار گرفته و ظاهراً محدود به زهکشی Suwannee (رودخانه) است. این منجر به این سوال می شود که آیا این یک جمعیت طبیعی است که تاکنون کشف نشده است؟

آنها تهدیدی برای انسان محسوب نمی شوند، اما در صورت آزار و اذیت می توانند آسیب وارد کنند. فدراسیون ملی حیات وحش گزارش می دهد که دهان منقار مانند آنها «نیروی گاز گرفتن 1000 پوندی» دارد که باعث می شود آرواره هایشان بتواند استخوان ها را بشکند.

یک چیز را آنها با اطمینان می دانند: این موردی نیست که حیوان خانگی آزاد شود. این موسسه به مک کلاچی نیوز گفت که 9 نفر از جمله یکی به وزن 99 پوند به دام افتاده اند.

محققان ایالتی یک اکسپدیشن تله‌گذاری را در این مکان انجام داده‌اند و دو مورد دیگر نیز برنامه‌ریزی شده‌اند تا «تخمین جمعیت و منبع احتمالی معرفی آن‌ها را ایجاد کنند».

با این حال، ممکن است این مورد در رودخانه هوموساسا که از چشمه تغذیه می‌شود صدق نکند، زیرا آب شفاف آن نسبت به رودخانه‌های آب‌های سیاه یا آبرفتی که اغلب توسط ماکروکلی‌ها تردد می‌کنند، دید بیشتری را امکان‌پذیر می‌سازد. علاوه بر این، رودخانه علاوه بر ماهیگیری و قایق سواری، استفاده های تفریحی زیادی نیز دارد، زیرا این منطقه محبوب برای تماشای گاوهای دریایی فلوریدا است.

مقامات ایالتی گفتند که شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است فردی این لاک پشت ها را در دهه 1990 در رودخانه هوموساسا قرار داده باشد.

به گفته مقامات، جمعیت جدید در حدود 45 مایلی از جایی که انتظار می رود لاک پشت های تمساح سووانی در فلوریدا در حال رونق باشد، رشد می کند.

به گفته مؤسسه تحقیقات ماهی و حیات وحش فلوریدا، آنها از کجا آمده اند و چگونه گم شده اند، از جمله سؤالاتی است که زیست شناسان ایالتی تلاش می کنند به آنها پاسخ دهند.

پلیس می گوید تمساح نادر آمریکایی در لوله فاضلاب فلوریدا صید شد. 9 فوت طول داشت