لارنس Jags در بدترین بازی، بدترین انتخاب پاسخ نمی دهد

لارنس گفت: «این یکی نیش می‌زند و همه آن‌طور که باید آن را در آنجا احساس می‌کنند». “این یک بازی تقسیم بندی است. این یک بازی است که در آن احساس اعتماد به نفس می کنیم و فکر می کنیم برنامه خوبی داریم. ما فقط آن را اجرا نکردیم و باید بهتر عمل کنیم.»

یک هفته پس از یک بازی پنج برگردان در فیلادلفیا، لارنس در باخت 13-6 مقابل رقیب AFC South، هیوستون، بدبوی دیگری را ارائه داد. ستاره سابق کلمسون و برترین انتخاب در درفت NFL 2021 پس از بازی هفته گذشته یا بدترین مهار دوران جوانی خود مقاومت کمی نشان داد.

دریافت کننده گران قیمت کریستین کرک، که در سه بازی اول در سراسر زمین بازی می کرد، بیشتر برای دومین هفته متوالی غایب بود. او با یک گرفتن به مدت 5 یارد به پایان رسید.

اما کانون توجه، خوب یا بد، روی لارنس است.

لارنس گفت: «همه ما باید در آینه نگاه کنیم و پاسخگو باشیم. “خودم، باید به چیزهایی نگاه کنم که باید بهتر انجام دهم. بدیهی است که گردش مالی. نمی توان اجازه داد که این اتفاق بیفتد. … ما در رختکن در مورد آن صحبت کردیم. به بچه ها گفت که ما نمی توانیم همه در یک روز یک روز تعطیل داشته باشیم. می توانید یکی داشته باشید، او را بردارید و بروید برایش نمایش بسازید. این خوب است، اما همه ما باید بهتر شویم.”

وقتی در چنین بازی هایی شرکت می کنید، سخت است. امتیاز کم است و ما واقعاً در یک ریتم نیستیم.» طبیعی است که همه ما کمی فشار بیاوریم، و این اشکالی ندارد زیرا می‌خواهیم در بازی‌های فوتبال پیروز شویم و همه ما به صورت انفرادی کارهایی را که می‌توانیم برای ساخت بازی‌ها و انجام همه چیز انجام دهیم، انجام خواهیم داد. فکر می کنم گاهی همه ما آنجا بودیم.»

جکسون ویل، فلوریدا (AP) – ترور لارنس به عنوان یک بازیکن احتمالی نسلی به جکسونویل آمد. او شروع به شبیه شدن به یکی دیگر از اشتباهات دور اول جگوارها کرده است.

با لارنس شروع می شود. او 25 پاس از 47 پاس را برای 286 یاردی و دو قطع توپ در برابر تگزاسی ها (1-3-1) انجام داد که نهمین پاس متوالی خود را در این سری به دست آورد. ناراحت کننده ترین پاس او در ابتدای نیمه دوم بود.

کرک گفت: “من نگران تروور نیستم.” او فقط در رویکرد، ذهنیت و روشی که در مورد مسائل پیش می‌رود، بسیار بالغ است. او قبلاً از خودش انتقاد می کند. می دانم که او تمام تلاشش را می کند تا بهترین باشد و این تیم را در بهترین موقعیت برای پیروزی قرار دهد، بنابراین من اصلا نگران او نیستم.

___

این موضوع سؤالات بیشتری را در مورد لارنس ایجاد کرد که در این فصل 8 پاس تاچ داون و 8 جابجایی دارد.

کرک برخی از مشکلات را ناشی از جریان بازی دانست.

در خط دوم و یک در خط 7 یارد هیوستون، لارنس به سمت راست غلت زد و مستقیماً درک استینگلی جونیور مدافع کرنر را پرتاب کرد. لارنس می توانست توپ را دور بیاندازد. او می‌توانست برای اولین بار بدود. او می توانست هر تعداد تصمیم بهتری برای جگوارها بگیرد (2-3). او این کار را نکرد و استینگلی اولین انتخاب حرفه ای خود را به دست آورد.

لارنس آنچنان که می توانست از اطرافیانش کمک نگرفت. زی جونز، ایوان انگرام و تراویس اتین پاس های خود را رها کردند و خط حمله جکسونویل مشکلاتی داشت.

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://apnews.com/hub/pro-32 و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

داگ پدرسون مربی گفت: “ما باید به پرتاب کردن ادامه دهیم.” او را در چنین موقعیت هایی قرار دهید. او بهتر می شود. من نگران این همه نیستم. ما به او ایمان و اعتماد زیادی داریم و او قطعا می تواند این کار را انجام دهد. ما آن را در این فصل دیده ایم. فقط باید روی آن کار کنیم.»

شاید گویاترین بخش این بود که چگونه لارنس به رهگیری در منطقه پایانی پاسخ داد. او 10 پاس از 23 پاس را برای 91 یارد از آن نقطه به بعد، با یک توپ قطعی دیگر در آخرین بازی انجام داد. درایوهای نیمه دوم جکسونویل با یک پارازیت، یک برگردان در پایین، یک پونت، یک برگردان در پایین و یک قطع به پایان رسید.