قوانین Brooks Koepka-Gary Woodland Masters از دید سایر کادرها نقض می شود: “هر دو مقصر هستند”

وقتی از کوپکا پرسیده شد که کادرش به کمیته چه گفته است، او گفت: «فکر می‌کنم آنچه که آنها گفتند این بود که به شخص دیگری علامت می‌دادند یا او به کسی اشاره می‌کرد که آن چیزی بود. بوچی نبود. چون آنها از ما پرسیدند که در مسیر راه رفتن به چه چیزی برخورد کردیم، بنابراین آنها هیچ ایده ای نداشتند.

«بسیار آشکار به نظر می رسید. فکر می کنم تنها کاری که باید انجام می دادند این بود که از بروکس یک سوال بپرسند: به چه باشگاهی زدی؟ و این همه چیزهایی را که باید گفته شود، می گفت. «این چیزها اتفاق می‌افتد، اما به صورت صوتی اتفاق نمی‌افتد. می‌توانید به کیف نگاه کنید و به چیزی دست نزنید و ایده خوبی بگیرید. گاهی اوقات، بچه ها انگشت خود را به طرف تلویزیون می زنند و شما فقط برای آن تماشا می کنید. اتفاق می افتد. وقتی او اینطور صدا می کند، این یک نه-نه است، این یک تخلف است. من فکر می کنم هر دوی آنها باید ناراحت شوند. هر دو مقصرند.»

پس از دور جمعه، وودلند نسخه خود را از آنچه در روز پنجشنبه رخ داد ارائه کرد.

وودلند گفت که مقامات مسترز در هنگام گلزنی به آنها گفته اند که “این کار جان بزرگی را می گیرد.”

بروکس کوپکا (پایین) و گری وودلند (بالا) در طول دور دوم مسابقات گلف Masters در پانزدهمین فری راه می روند.

در ابتدا، تحقیقات بر روی این موضوع متمرکز بود که آیا کادر کوپکا، ریکی الیوت، به صورت شفاهی توصیه هایی را ارائه کرده است، که در قوانین گلف مجاز نیست، مربوط به این بود که کوپکا در ضربه دوم خود در امتیاز 5 به بازیکن وودلند، برنان، از چه باشگاهی استفاده کرده بود. بوچی” کوچک. در نوبت دوم، تمرکز روی این بود که آیا کوپکا علامت دستی داده است یا خیر.

وی افزود: دستکشم را در می‌آورم. آخرین کاری که قرار است انجام دهم این است که آن را به گری وودلند، قهرمان آزاد آمریکا بدهم. و قسمت خنده‌دار آن این است که فکر می‌کنم اگر می‌دانست که ما پنج می‌زنیم، می‌توانست شش ضربه را بزند، زیرا فکر نمی‌کنم گری آنقدر کوتاه باشد و او 10 سال جلوی من است، 12 در مقابل من.»

یکی دیگر از ورزشکاران قدیمی که بیش از 10 پیروزی در این تور داشته است، گفت: “من ریکی را تا حد مرگ دوست دارم، در حال مبارزه با نحوه قرار دادن آن هستم، اما برای من بسیار مشکوک به نظر می رسید … این معمول است، اما شما این کار را نمی کنید. اینطوری انجامش بده به طور معمول، شما از کیف عقب می ایستید و اجازه می دهید یک کادوی نگاه کند یا در حالی که در حال تمیز کردن قسمت پایینی باشگاه هستید، چماق را نگه می دارید تا آنها نگاه کنند. اتفاقی که دیروز رخ داد و می‌تواند به معنای آن باشد، فقط یک موقعیت ناگوار است.»

“در پایان روز، بروکس ضربه خود را در 15 زد. از بوچی پرسیدم که آیا او چیزی را که زده است دیده است. او گفت نه. خوشبختانه برای ما چون بروکس در نهایت به 5-آهن ضربه زد. 5-آهن زدم. از بوچی پرسیدم باشگاه چیست، و او گفت که این یک 5 بی نقص است.» وودلند گفت. “من ضربه ام را زدم. وقتی داشتیم پایین میرفتیم، از بروکس پرسیدم که چه ضربه ای زد، گفت 5. اگر این را می دانستم، احتمالاً 6 آهنی را می زدم، و 6 آهنی را وسط آب می زدم. از شانس من نمی دانستم چه ضربه ای زده است. این پایان کار است.»

کمیته مسابقات مسترز پس از اتمام بازی در روز پنجشنبه اطلاعیه زیر را منتشر کرد: “پس از اتمام دور بروکس کوپکا، کمیته کادر او و سایر اعضای گروه را در مورد یک حادثه احتمالی در شماره 15 مورد سوال قرار داد. همه درگیران قاطعانه بودند که خیر. مشاوره داده شده یا درخواست شده است. در نتیجه، کمیته تشخیص داد که هیچ تخلفی از قوانین وجود ندارد.»

آگوستا، گا. – بروکز کوپکا و گری وودلند پس از دور رفتشان در روز جمعه توسط کمیته مسابقات مسترز ویدیویی نشان داده شدند. این دومین باری بود که بررسی یک نقض بالقوه قوانین در 15هفتم سوراخ در آگوستا نشنال در دور اول روز پنجشنبه ضروری بود.

این مقاله در اصل در آگوستا کرونیکل منتشر شد: Koepka، Woodland در مورد اقدامات شماره 15 مورد سوال قرار گرفت.



منبع

این بازیکن قدیمی گفت که با یکی از مقامات قوانین تور PGA در مورد اقدامات الیوت و کوپکا در 15 عصر پنجشنبه صحبت کرده است و گفت که این مقام خشمگین شده است و فکر می کند کوپکا باید جریمه شود، اما دستانش بسته است زیرا Masters زیر بار نمی رود. صلاحیت آن

در سطح 5 15هفتم در حین دور اول، کوپکا و وودلند تیرهای خود را به همان منطقه عمومی زدند که کوپکا حدود 10 یارد کوتاهتر بود. ویدئویی از سوراخ نشان می‌دهد که کوپکا ضربه دوم خود را زده و چماق خود را به الیوت بازگرداند. در حالی که او چماق را دوباره در کیسه می‌چسباند و توپ کوپکا را می‌گرفت، به نظر می‌رسید که الیوت “پنج” را به سمت گلوله وودلند – برنان لیتل – نه یک بار بلکه دو بار قبل از اینکه وودلند ضربه دوم خود را بزند، به زبان آورد.

چند تن از ورزشکاران کهنه کار، که خواستند نامشان فاش نشود، زیرا آنها هنوز به طور بالقوه باید با کوپکا و وودلند راه بروند، گفتند که این یک نقض آشکار قانون 10-2a است و باید منجر به یک پنالتی دو زمانه می شد.

“وای، پس این همان چیزی است که گلف حرفه ای در حال حاضر با لب خوانی وارد شده است؟” استاد اندی مارتینز، که بیش از 50 سال است در تور PGA حضور داشته است، به ویژه برای جانی میلر و اخیراً چند رویداد قهرمانی تور PGA در این فصل برای مایکل آلن. یکی از قوانین من این است که در کیف پسر دیگری نگاه نکنم. فکر من این است که اگر همه اعداد درست را داشته باشید و بازیکن خود را در اختیار داشته باشید و از طرف دیگر به کمک نیاز داشته باشید، رقت انگیز است. من در طول سال چنین پسرانی را دیده ام. آنها تقریباً از شما انتظار دارند که به آنها تذکر بدهید، اما نه از من.»

کوئپکا که با شوت 67 توانست با 12 زیر 132 امتیاز را به دست آورد، گفت: “حدس می‌زنم امروز فقط دست من و دستکش من بود.” با مشت بسته یا همین الان.»