قفل دیجیتال بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده قفل الکترونیکی دیجیتال-خانه هوشمند آکو

بسیاری از درب‌ها به ویژه در خانه‌های قدیمی، به مرور زمان از چارچوب درب خارج می‌شوند و مشکلاتی را در باز و بسته کردن درب برای کاربران به وجود می‌آورند. این مورد شاید یکی از مهم‌ترین نکاتی باشد که پیش از نصب این نوع قفل‌ها باید آن را برطرف نمود. این دستگیره ها بر روی انواع درب های چوبی، آهنی و ضد سرقت قابلیت نصب دارند . همچنین برای بررسی دقیق تر میتوانید از طریق قسمت گفتگوی آنلاین سایت، عکس درب خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. برای این کار کافیست ماژول سیم کارت را از شرکت کلیتک تهیه نمایید و روی دستگاه خود نصب کنید تا این آپشن به قفل دیجیتال شما اضافه گردد.

قفل دیجیتال بزرگترین وارد کننده و توزیع کننده قفل الکترونیکی دیجیتال-خانه هوشمند آکو

از برگه مطالب آموزشی می توانید نکات مربوط به نصب این محصول را مشاهده نمایید. برای حفظ امنیت مکان‌ها دیگر قفل‌های سنتی پاسخ‌گو نیستند و باید از روش‌های جدیدتری استفاده کرد. اگر می‌خواهید بدانید ساختار و کارکرد این نوع قفل دیجیتال چیست، تراشه RFID یک دستگاه بسیار کوچک است که اطلاعاتی در آن ذخیره می‌شود. وقتی در را قفل می‌کنیم، زبانه امکان حرکت ندارد و با ثابت ماندن مانع از باز شدن در می‌شود. کلید با برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های خاصی که دارد و برای همان قفل طراحی شده است، پین‌ها را تا حدی مشخص حرکت می‌دهد که در موقعیت صحیح قرار گیرند. قفل الکترونیکی روشی تازه و هماهنگ با سبک زندگی امروزی برای امنیت فضای شماست.

قفل اثر انگشتی دیجیتال آنلاین ALOCK مدل +S550

این قفل الکترونیکی به سیستم ضد سرقت ، ضد شوک و سیستم اعلان حریق انواع قفل دیجیتال مجهز است. که تا حد زیادی می توانند خیال شما را از بابت امنیت منزل فراهم کنند. در این نوع قفل‌ها با شناسایی اثر انگشت خود و اعضای خانواده به راحتی می‌توان درب را باز نمود.

محصولات قفل الکترونیکی درب از برند یوکا

این مدل قفل ها دارای یک عدد دستگیره برای باز و بسته کردن درب دارند که همانند دستگیره های معمولی درب منزلتان می باشد با این تفاوت که مجهز به روش های دسترسی ایمنی همچون رمز، کارت و اثر انگشت هم هستند. شما می توانید با انتخاب هر یک از مدل های دستگیره هوشمند Alock همانند قفل اثر انگشتی ، دیجیتال رمزی و غیره امنیت و آسایش را برای محیط مورد نظر خود به ارمغان بیاورید. این مدل از دستگیره هوشمند با تکنولوژی وایرلس به اینترنت وای فای محیط متصل شده و قابلیت باز و بسته شدن آنلاین را از هر کجای دنیا بر روی موبایل برای مصرف کنندگان خانگی و یا اداری فراهم می کنند. شرکت بارمان به‌ عنوان یکی از بزرگترین وارد‌‌کنندگان قفل‌ دیجیتال و الکترونیکی رمزی کارتی و اثر انگشتی در ایران، در زمینه فروش، نصب و خدمات پس از فروش این محصولات فعالیت می‌کند. شرکت بارمان به‌ عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان قفل‌ دیجیتال و الکترونیکی رمزی کارتی و اثر انگشتی در ایران، در زمینه فروش، نصب و خدمات پس از فروش این محصولات فعالیت می‌کند.

این موتور را یک پالس الکتریکی کنترل می‌کند که از روش‌های مختلف ممکن است ایجاد شود. این پالس می‌تواند توسط یک کارت شناسایی ، اثر انگشت، صفحه کلید رمز یا یک ریموت کنترل از راه دور ایجاد شود. قفل الکترونیکی درب حیاط یا درب ورودی ساختمان به نحوی طراحی و تولید شده است که پالس الکتریکی محرک موتور تنها زمانی که اطلاعات ورودی صحیح دریافت کند عمل کرده و قفل را باز یا بسته می‌کند.

  • این سیستم امنیتی از کودکان شما در برابر تهدیدات خارج از خانه محافظت می کند.
  • قفل درب دیجیتال بهترین مدل این رسته کاری مربوط به شرکت بزرگ سامسونگ است.
  • درست است که قفل‌ها و دستگیره‌های قدیمی و کلاسیک، از نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ اما اگر بخواهید امنیت خانه خود را ارتقا دهید و بودجه کافی برای انجام این کار در اختیارتان باشد؛ هیچ چیز بهتر از قفل دیجیتال نیست.
  • این گروه از دستگیره ها علاوه بر قابلیت استفاده از رمز و کارت، قابلیت تعریف 100 تا 200 نفر اثر انگشت مختلف را نیز دارا می باشند.
  • ویژگی geofencing تضمین می‌کند که هرگز نگران این نباشید که آیا قبل از ترک خانه قفل کرده‌اید یا خیر.

با ما همراه باشید تا با این قفل ها و تکنولوژی مورد استفاده در آن ها آشنا شوید. اما اماکن عمومی و اداری تنها گزینه‌ های کاربرد قفل‌ های دیجیتال نیستند. بسیاری از منازل مسکونی در این روزها، به قفل دیجیتال مجهز می‌شوند تا علاوه بر راحتی خیالی اهالی خانه از امنیت، از امکانات بی ‌شمار قفل ‌های هوشمند بهره‌ مند شوند. قفل درب دیجیتال که دارای دوربین و چشمی هوشمند می باشد از امنیت بیشتری برخوردار است. اکثر محصولات جدید با استفاده از وای فای و سیستم کنترل از راه دور امکان مدیریت دارند. وجود امکان کنترل از راه دور منزل یکی از بهترین مزایای قفل های هوشمند می باشد.

قفل کارتی مارس