قربانی فرضی زنای با محارم 14 ساله “نمونه عالی” برای ممنوعیت سقط جنین است

“به لطف کاری که با هم انجام دادیم، سقط جنین در میشیگان قانونی است.” او توییت کرد در روز دوشنبه. ما هر روز لعنتی می‌جنگیم تا آن را حفظ کنیم.»

دیکسون افزود: «در مقابل، گرچن ویتمر نمی‌گوید که آیا محدودیتی برای سقط جنین دارد یا نه، زیرا او از سقط جنین در صورت تقاضا برای همه، از جمله خردسالان (بدون اطلاع والدینشان) حمایت می‌کند. او فقط ده ها میلیون دلار را برای کمک به زنان باردار از بودجه دولتی وتو کرد. این طرفدار انتخاب نیست. این ضد زندگی است. تفاوت بزرگ.”

آ نظرسنجی عمومی هفته گذشته نشان داد که دیکسون از رقیب جمهوری خواه خود برای نامزدی فرمانداری حزب جمهوری خواه برتری کمی دارد. او 19 درصد حمایت داشت، در مقایسه با 15 درصد برای تاجر کوین رینکه و 13 درصد برای متخصص کایروپراکتیک گرت سولدانو.

رودریکا اپل وایت، سخنگوی حزب دموکرات میشیگان در بیانیه‌ای به رسانه‌ها گفت: «اظهارات بی‌رحمانه دیکسون نمونه کاملی از خطرناک بودن تودور دیکسون برای خانواده‌های میشیگان است.

بعلاوه، اگر ویتمر موفق شود از اجرای قانون 1931 جلوگیری کند، ایالت همچنان تعدادی از محدودیت های سقط جنین را همچنان بر روی کتاب ها اعمال خواهد کرد. این محدودیت ها شامل الزام یک خردسال به کسب رضایت از والدین برای دریافت سقط جنین و ممنوعیت سقط جنین پس از مرحله زنده ماندن جنین است.

ویتمر واقعاً یک وتوی آیتم خطی هفته گذشته برای جلوگیری از انتقال بودجه دولتی به مراکز بارداری “بحرانی” که توسط مخالفان سقط جنین حمایت می شود. مراکز بارداری – که توسط مدافعان حقوق سقط جنین مورد سرزنش قرار می گیرند – اغلب مشاوره جفتی طراحی شده برای جلوگیری از سقط جنین با برخی منابع اولیه که زنان باردار به دنبال آن هستند.

تودور دیکسون، ا نامزد اصلی جمهوری خواهان برای فرمانداری میشیگان، در مصاحبه اخیر خود تأیید کرد که مخالفت او با حقوق سقط جنین حتی به خردسالی که توسط یکی از اعضای خانواده مورد تجاوز قرار گرفته است نیز تسری دارد.

به عنوان مثال، LeDuff مورد فرضی یک دختر 14 ساله را پیشنهاد کرد که پس از تجاوز عمویش به او باردار می شود.

اما تصمیم دادگاه عالی در ماه ژوئن مبنی بر بازگرداندن موضوع حقوق سقط جنین به ایالت‌ها می‌توانست باعث ممنوعیت سال 1931 شود اگر قاضی میشیگان این کار را انجام نمی‌داد. با درخواست Planned Parenthood موافقت شد برای یک دستور موقت که مانع از اجرای قانون می شود به این دلیل که قانون اساسی ایالت را نقض می کند.

“می گویی آن را حمل کن؟” لداف پرسید و سوالش را تمام کرد.

ویتمر، که در جریان یک مبارزه حقوق سقط جنین در سال 2013 در مجلس قانونگذاری ایالت فاش کرد که او از تجاوز جان سالم به در برد به عنوان یک نوجوان، برای انتخاب مجدد در یک پلت فرم حمایت قوی از حقوق سقط جنین نامزد می شود.

تصمیم دادگاه عالی Roe v. Wade در سال 1973، که سقط جنین را به یک حق فدرال تبدیل کرد، عملاً آن قانون قدیمی را زیر پا گذاشت.

دیکسون مداخله کرد: «آره، مثال عالی.

حزب دموکرات میشیگان بلافاصله اظهارات دیکسون را محکوم کرد.

در پاسخ به این سوال که چرا دیکسون فکر می‌کند مورد نوجوانی که مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد «نمونه کامل» اعتقاد او مبنی بر اینکه سقط جنین باید غیرقانونی باشد به جز در مواردی که جان مادر در خطر است، بیانیه‌ای ارائه کرد که در آن نظرات ضد سقط جنین را تأیید می‌کند. و متهم کردن ویتمر به داشتن دیدگاه های افراطی در جهت مخالف.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

دیکسون پاسخ داد که انتظار دارد آن دختر بچه را تا پایان ترم کند و او فقط از اجازه سقط جنین در زمانی که جان مادر در خطر است حمایت می کند.

برنده انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در 2 اوت در انتخابات سراسری نوامبر با ویتمر روبرو خواهد شد.

نامزد جمهوریخواه میشیگان برای فرمانداری تودور دیکسون، از نورتون شورز، در مناظره 6 ژوئیه در گرند رپیدز شرکت می کند. او گفت سقط جنین باید غیرقانونی باشد مگر اینکه جان مادر در خطر باشد. (عکس: مایکل باک/آسوشیتدپرس)

بر یک قسمت از برنامه گفتگوی چارلی لداف، “The No BS Newshour” که جمعه پخش شد، لداف به دیکسون، مفسر محافظه کار و مدیر سابق صنعت فولاد، فشار آورد که آیا حمایت او از ممنوعیت شدید سقط جنین در شدیدترین موارد اعمال می شود یا خیر.

“من افرادی را می شناسم که محصول هستند – زندگی برای من یک زندگی است. دیکسون نتیجه گرفت.

همه با من موافق نیستند که هر زندگی ارزشی دارد و ما باید شجاعت داشته باشیم [University of Michigan football coach] جیم هاربو آن را بیان کرددیکسون در بیانیه ای گفت، تا اجازه دهیم بچه های متولد نشده به دنیا بیایند. “من این را می دانم. من از آن پنهان نیستم.»

بابی لدی، سخنگوی ویتمر، به دیترویت فری پرس گفت: این مراکز “به نظر می رسد مراقبت های بهداشتی باروری جامع، از جمله سقط جنین را ارائه می دهند، اما این کار را انجام نمی دهند، زیرا زنان را در زمان آسیب پذیری از زندگی آنها شکار نمی کنند.”

رسانه خبری میشیگان هارتلند سیگنال اولین بار گزارش شد در گفتگوی صبح چهارشنبه، ویدئویی از تبادل را که از صفحه یوتیوب “The No BS Newshour” برداشته بود، منتشر کرد.

حمایت دیکسون از ممنوعیت سقط جنین که فقط شامل یک استثنا برای مواردی می شود که جان مادر در خطر است، مطابق با قانون 1931 میشیگان ممنوعیت سقط جنین

نامزد جمهوریخواه میشیگان برای فرمانداری تودور دیکسون، از نورتون شورز، در مناظره 6 ژوئیه در گرند رپیدز شرکت می کند.  او گفت سقط جنین باید غیرقانونی باشد مگر اینکه جان مادر در خطر باشد.  (عکس: مایکل باک/آسوشیتدپرس)
فرماندار میشیگان، گرچن ویتمر (D)، که دیکسون او را به چالش می کشد، شکایت دومی را برای به چالش کشیدن احیای قانون 1931 در دادگاه تنظیم کرده است.

نامزد جمهوریخواه میشیگان برای فرمانداری تودور دیکسون، از نورتون شورز، در مناظره 6 ژوئیه در گرند رپیدز شرکت می کند. او گفت سقط جنین باید غیرقانونی باشد مگر اینکه جان مادر در خطر باشد. (عکس: مایکل باک/آسوشیتدپرس)