قدیمی ترین رستوران چینی ژاپن پس از 138 سال تعطیل شد

بانک اطلاعاتی Teikoku گفت: به دلیل ساختار هزینه بالا و سودآوری کم، عملکرد شرکت به دلیل کاهش تقاضای تجاری به دلیل رکود اقتصادی ضعیف شده است و فروش سالانه در سال مالی 3/16 تنها حدود 6.52 میلیارد ین بوده است. “به همین دلیل، اگرچه سعی در بازسازی خود با بازسازی و غیره داشت، اما بهبود نیافت و کل تجارت به شرکت دیگری منتقل شد که در آوریل 2016 با سرمایه گذاری “یک صندوق هنگ کنگ (سابق)” تاسیس شد.

بانک Teikoku گزارش داد که به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری COVID-19، شعبه اصلی رستوران به درخواست طلبکاران شروع به ورشکستگی کرد و بیش از 300 میلیون ین (تقریباً 2.3 میلیون دلار) بدهی دریافت کرد.

تصویر ویژه از طریق رسانه حلال ژاپن

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد بی نقاب کالیفرنیایی در حالی که H Mart Ahjummas به دفاع از او می‌آید، «عموی کره‌ای» بد را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد مسلح آتلانتا متهم به قتل، دادستان به دنبال مجازات اعدام است

پس از اعلام ورشکستگی در روز پنجشنبه، قدیمی‌ترین رستوران چینی موجود ژاپن، هیچینرو، پس از 138 سال فعالیت در حال بسته شدن است.

مردی از سن دیگو در حالی که در انتظار انجام اسکات در باشگاه است، دچار غوغایی نژادپرستانه شده است



Source link

اطلاعات بیشتر از NextShark: بیش از 260 گروه حقوق مدنی از کنگره می خواهند با نژادپرستی مرتبط با ویروس کرونا مقابله کند.

در رستورانواقع در محله چینی های یوکوهاما، در سال 1884 افتتاح شد و برای خارجی هایی که در طول بازسازی میجی به این شهر نقل مکان کردند، خدمات رسانی می کند. Heichinrou با داشتن 138 سال فعالیت، ادعا می کند که قدیمی ترین رستوران چینی موجود در ژاپن است. وب سایت آنها.

هیچینرو با چندین طبقه و موقعیتی که تنها چند دقیقه با دروازه اصلی محله چینی ها فاصله دارد، زمانی گردشگران زیادی را از ژاپن و کشورهای دیگر به خود جذب می کرد.

هیچینرو تا پایان مارس 2007 10.8 میلیارد ین (حدود 82.5 میلیون دلار) فروش داشته است. با این حال، فروش تا پایان مارس 2016 به شدت به 6.5 میلیارد ین (حدود 49.6 میلیون دلار) کاهش یافت. بیماری همه گیر آسیب های خود را به رستوران زد و شعبه اصلی را مجبور کرد درهای خود را در 15 می ببندد.

سه شعبه دیگر این رستوران که در توکیو، اوزاکا و کیتاکیوشو قرار دارند، باز خواهند ماند زیرا توسط یک شرکت جداگانه اداره می شوند.

آیا این محتوا را دوست دارید؟ درباره NextShark بیشتر بدانید!