قایق بزرگ جف بزوس به اتمام نزدیک شده است – در اینجا از نزدیک چگونه به نظر می رسد

وجود قایق بزرگ بزوس برای اولین بار در کتاب برد استون، “Amazon Unbound” در می 2021 گزارش شد. در حال حاضر تنها با نام Y721 شناخته می شود، قیمت این قایق بادبانی 500 میلیون دلار پیش بینی می شود و انتظار می رود که “یکی از بهترین قایق های بادبانی در جهان” باشد. استون گزارش داد.

جف بزوس با کت و شلوار به دور در مراسم کاخ سفید نگاه می کند

به نظر می رسد قایق بزرگ جف بزوس در حال تکمیل شدن است.

به نظر می‌رسد این کشتی پس از یدک‌کشیدن به بالای رودخانه در هفته گذشته، شامل دکل‌ها نیز می‌شود.

  • سوزان والش/AP

    • می توانید در زیر ویدئو را ببینید:

      این یکی از چشمگیرترین – و بحث برانگیزترین قایق های تفریحی جهان است

      قایق تفریحی جف بزوس در حال شناور شدن در کارخانه کشتی سازی در روتردام هلند مشاهده شد.

    • اکنون به نظر می رسد که این قایق به طور کامل مونتاژ شده است و یک قدم به خروج از دریا نزدیک شده است.

      ماه گذشته، Oceanco به دلیل ترس از خرابکاری و آزار کارکنان، درخواست خود را لغو کرد. این شرکت در عوض تصمیم گرفت قایق بادبانی را به سمت بالا رودخانه، بدون دکل بکسل کند، کاری که هفته گذشته در ساعات اولیه صبح انجام داد.

      برای رساندن کشتی از کارخانه کشتی‌سازی به آب‌های آزاد، باید از روتردام و از زیر پل معروف شهر کونینگ‌هاون، که در محلی به نام De Hef شناخته می‌شود، عبور کند. تنها یک مشکل وجود داشت: کشتی بزوس برخلاف بسیاری از قایق‌های هم‌عصرش به کمک بادبان است، به این معنی که سه دکل بزرگ دارد، دکل‌هایی که برای عبور از زیر پل بسیار بلند بودند، علی‌رغم فاصله بیش از 131 فوت.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    این قایق بادبانی عظیم ماه ها در هلند موضوع بحث و جدل بوده است.

    کشتی‌ساز، Oceanco، پیشنهاد برداشت موقت بخش مرکزی پل را برای عبور کشتی داد، که باعث خشم مردم محلی شد که احساس می‌کردند بزوس وزن خود – و ثروت 162 میلیارد دلاری – را برای برچیدن یک نقطه عطف محلی پرتاب می‌کند. ساکنان رویدادی را در فیس بوک ترتیب دادند تا زمانی که قایق از آنجا می گذشت، تخم مرغ های گندیده را به سمت آن پرتاب کردند.

    این کشتی 417 فوتی روز یکشنبه با سه دکل بزرگ در حال شناور شدن در کارخانه کشتی سازی گرین پورت در روتردام هلند مشاهده شد. Dutch Yachting، یک کانال یوتیوب که به کشتی‌های هلندی اختصاص داده شده است، تصاویر ویدئویی را منتشر کرده است که نزدیک‌ترین نگاه به قایق بادبانی بزوس را به ما می‌دهد.

    قایق بادبانی بزوس پس از آن که کشتی‌ساز درخواست کرد یک نقطه عطف را برچیده کند تا اجازه عبور آن را بدهد، جنجال برانگیخت.