قاچاق جنسی نوجوان تگزاس شمالی که از بازی Mavs گرفته شده بود قابل پیشگیری بود

خانواده به یک سازمان غیرانتفاعی به نام «ابتکار مبارزه با قاچاق تگزاس» مراجعه کردند و متوجه شدند که این دختر برای رابطه جنسی در اوکلاهما سیتی تبلیغ و فروخته می شود.

فورتنبری گفت که نامه ای که او به آن نهادها ارسال کرده بود برای شروع گفتگو و اطمینان از تغییر سیاست ها یا اقدامات در این سازمان ها بود تا اطمینان حاصل شود که می توان از یک حادثه مشابه جلوگیری کرد.

فورتنبری گفت که نشانه های کتاب درسی قاچاق انسان در هتل وجود دارد و کارکنان باید آموزش ببینند و به این پرچم های قرمز پاسخ دهند.

طی چند روز، خانواده با اداره پلیس دالاس تماس گرفتند تا برای یافتن دخترشان کمک کنند. فورتنبری گفت که پلیس دالاس هرگز تحقیقاتی را آغاز نکرد و هیچ تلاشی برای یافتن دختر نوجوان انجام نداد.

فورتنبری گفت که این حادثه نباید به عنوان فراری تلقی می شد.

پلیس دالاس به WFAA گفت که به پلیس نورث ریچلند هیلز کمک کرد که قربانی را در پایگاه داده ملی افراد گمشده وارد کرد و بولتنی تهیه کرد که در 11 آوریل به بخش ارسال شد.

زیک فورتنبری، وکیلی که پس از این حادثه وکالت خانواده را برعهده دارد، نامه ای به اداره پلیس دالاس، مرکز خطوط هوایی آمریکا، دالاس ماوریکس و اکستند استی آمریکا ارسال کرد و گفت که اقدامات یا سیاست های آنها باعث شکست قربانی و خانواده او شده است.

خانواده دختر 15 ساله‌ای که در ماه آوریل در بازی دالاس ماوریکس ناپدید شد و بعداً در یکی از هتل‌های اوکلاهاما سیتی در حال تن فروشی یافت شد، می‌گویند چندین سازمان در جلوگیری از تشدید اوضاع سهل انگاری کردند.

او گفت که شرکت او به هر سازمان حدود 30 روز فرصت می دهد تا قبل از هر گونه اقدام قانونی به نامه پاسخ دهد.



Source link

در 8 آوریل، این دختر و پدرش که اهل شمال ریچلند هیلز هستند، در بازی ماوریکس در مرکز خطوط هوایی آمریکا شرکت کردند. درست قبل از نیمه، دختر برای استفاده از دستشویی رفت اما برنگشت.

در این نامه همچنین ادعا شده است که پلیس دالاس با وجود گزارش فوری ناپدید شدن خانواده و تماس مداوم با بخش، از تحقیق در مورد این پرونده خودداری کرده است.

ویدئوی نظارتی نشان می‌دهد که دختر به همراه مردی از مرکز خارج می‌شود.

اداره پلیس دالاس بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر در روز چهارشنبه پاسخ نداد. با نمایندگان Mavericks، American Airlines Center و هتل نمی توان بلافاصله برای اظهار نظر تماس گرفت.

در نامه وکیل آمده است که یک مجرم جنسی ثبت شده از یک نام جعلی و شناسه جعلی برای اجاره چندین اتاق هتل در هتل اقامت طولانی در اوکلاهاما سیتی استفاده کرده است. این نوجوان چندین شب در هتل نگهداری شد و در آنجا مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

او گفت: «این مورد در اینجا نیست. او در یک رویداد ورزشی ناپدید شد.

فورتنبری گفت: “این یک سری شکست است که در نهایت منجر به این شد.”

فورتنبری گفت: “دالاس ماوریکس و AAC نتوانستند از قربانی در برابر مردی که بلیط غیرقانونی در یک منطقه ممنوعه داشت محافظت کنند.”

بر اساس نامه فورتنبری، پدر بلافاصله کارکنان مرکز خطوط هوایی آمریکا و افسران پلیس دالاس را از ناپدید شدن او مطلع کرد.

فورتنبری گفت که چندین گام در این مسیر وجود داشت که می توانست از این حادثه جلوگیری کند.

پلیس اوکلاهاما سیتی متوجه شد که او در یک هتل Extended Stay America نگهداری می شود و در 18 آوریل این دختر را دستگیر و بازیابی کرد. هشت نفر به اتهاماتی از جمله قاچاق انسان، توزیع پورنوگرافی کودکان و تجاوز جنسی دستگیر شدند.

او گفت مردی که دختر نوجوان را از بازی اغوا کرده بود، او را در منطقه ای در داخل مرکز پیدا کرد که بلیط معتبری برای حضور در آن نداشت و بلیت جعلی که این مرد داشت توسط فردی شناخته شده در دالاس تهیه شده بود. Mavericks و American Airlines Center به عنوان فروشنده بلیط های جعلی.

فورتنبری گفت تا زمانی که بازی تمام شد، دختر پیدا نشده بود و پلیس به پدر گفت که به خانه خود بازگردد.

در یک گزارش WFAA-TV، پلیس دالاس گفت که عرصه مورد جستجو قرار گرفته است، و این را در مورد پروتکل مربوط به این موقعیت ها به اشتراک گذاشت: «کد خانواده تگزاس (51.03 b. 3) حکم می کند که نوجوانان گمشده به عنوان فراری بررسی شوند، مگر اینکه شرایطی وجود داشته باشد که غیرارادی به نظر می رسد. مانند آدم ربایی یا آدم ربایی. این پرونده ها در هر کد باید در جایی که نوجوان ساکن است تشکیل شود.»