قانون رفاه خوک های کالیفرنیا کشاورزان کوچک را ناامید می کند

مایکل فرمیکا، وکیل شورای ملی تولیدکنندگان گوشت خوک، گفت که گروه او همچنین نماینده پرورش دهندگان خوک کوچک است و تمایلی به قرار دادن نیازهای آنها در درجه دوم نسبت به تولیدکنندگان بزرگ گوشت خوک ندارد. فرمیکا استدلال کرد که سیستم فعلی از قبل به تولیدکنندگانی پاداش می‌دهد که طبق برآورد او 5 درصد از مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند برای گوشت خوک تولید شده با متراژ بیشتر و بدون جعبه به‌طور قابل توجهی بیشتر بپردازند، پاداش می‌دهد.

اگر دادگاه عالی قانون کالیفرنیا را مغایر با قانون اساسی تشخیص دهد، نمی‌توان آن را به طور کامل اجرا کرد و تولیدکنندگان گوشت خوک این کشور آزاد خواهند بود تا به فعالیت‌های فعلی خود ادامه دهند، از جمله استفاده از جعبه‌های به اصطلاح حاملگی که از خروس‌ها در برابر سایر خوک‌ها محافظت می‌کند اما از چرخش آنها جلوگیری می‌کند. دور و بر. سایر جنبه‌های قانون کالیفرنیا – حاکم بر رفتار مرغ‌های تخم‌گذار و گاوهای پرورش یافته برای گوشت گوساله – می‌تواند اجرا شود.

او گفت: «ما به بازاری که تعیین می کند بازار چه می خواهد، احترام می گذاریم. اگر مصرف‌کنندگان واقعاً این را می‌خواستند، گوشت خوک را به قیمت ۱۵ یا ۲۵ دلار برای هر پوند می‌خریدند، اما این کار را نمی‌کنند.»

Thieriot گفت: “من فکر می کنم این تولید کنندگان بزرگ واقعاً فوق العاده باهوش و فوق العاده استراتژیک هستند.”

برانت گفت که می‌خواست با خوک‌هایش رفتاری انسانی‌تر داشته باشد، اما با انجام این کار، در میان نگرانی‌های شدید در مورد رفتار با حیوانات، جایگاهی برای کسب‌وکار خانوادگی‌اش ایجاد کرد و این به او امکان داد که قیمت‌های بالاتری برای خوک‌ها در نظر بگیرد.

فورمیکا گفت، آنچه شورا با آن مخالف است این است که کالیفرنیا استانداردهای خود را بر بقیه کشور تحمیل می کند، به خصوص که این ایالت کمتر از 1 درصد گوشت خوک مصرفی ساکنانش را تولید می کند.

DES MOINES، آیووا (AP) – جو برانت، کشاورز گراز اوهایو، چند سال پیش عملیات خود را تغییر داد تا به خوک‌هایش فضای بیشتری بدهد و خروس‌های باردار را از جعبه‌های باریکی که در اکثر مزارع استفاده می‌شود، دور نگه دارد.

جارد شیلینگ، که حدود 40000 خروس در سال در نزدیکی نیو آتن، ایلینویز پرورش می دهد، گفت که خانواده او امیدوار بودند زمانی که عملیات خود را برای دادن فضای بیشتر به خوک ها تغییر دادند، مزیت رقابتی به دست آورند. این حرکت نتیجه داده است. او با فروش حیوانات خود به شرکت تخصصی گوشت خوک Coleman Natural Foods، قیمت های بالاتری دریافت می کند. برانت به کلمن هم می فروشد.

برانت که گله ای متشکل از 1500 خروس را در مزرعه خود در نزدیکی ورسای، اوهایو نگهداری می کند، گفت: «این کاملاً کمک خواهد کرد. «این به موقعیت یابی برمی گردد. اگر چیزی را می بینید و مترقی هستید و برای آن تلاش می کنید و به آن اعتقاد دارید، فکر می کنم اگر چنین معیاری انجام شود، باید برای آن پاداش بگیرید.»

موضوع این است که آیا پیشنهاد 12 کالیفرنیا با تداخل با سیستم ملی که در آن حدود 65000 کشاورز سالانه 125 میلیون گراز پرورش می دهند و منجر به فروش ناخالص 26 میلیارد دلاری می شود، قانون اساسی ایالات متحده را نقض می کند یا خیر. مقررات کالیفرنیا فروش گوشت خوک را در این ایالت ممنوع می کند، مگر اینکه خوک ها برای بذرهایی با حداقل 24 فوت مربع فضا و توانایی چرخیدن به دنیا بیایند.

شیلینگ گفت: «هر صنعتی باید تغییراتی ایجاد کند تا با آنچه مصرف‌کننده می‌خواهد سازگار شود، خواه بازار باشد یا قانون. “بیشتر بازار را ترجیح می دهند، اما به آن رای دادند، بنابراین کسی باید این تقاضای مصرف کننده را برآورده کند.”

به گفته Formica، اگر قانون کالیفرنیا اجازه اجرا پیدا کند، تولیدکنندگان کوچکتر ممکن است آسیب ببینند، زیرا زمانی که تامین کنندگان بزرگ برای رعایت قوانین جابجا شوند، در نهایت می توانند همان گوشت خوک را با هزینه کمتری نسبت به مزارع خاص تولید کنند.

برانت در میان صدها کشاورز نسبتاً کوچکی است که بین ایالت کالیفرنیا و شورای ملی تولیدکنندگان گوشت خوک مستقر در آیووا، که بزرگترین فعالیت های خوک کشور، عمدتاً در غرب میانه و کارولینای شمالی را نمایندگی می کند، گرفتار شده است.

با این حال، به دلایل خارج از کنترل برانت، این اتفاق نیفتاده است. کالیفرنیا هنوز به طور کامل مقررات لازم را نوشته و تأیید نکرده است، یک قاضی ایالتی اجرای قانون را به دلیل آن تأخیر نظارتی مسدود کرده است، و دادگاه عالی ایالات متحده به زودی به پرونده ای رسیدگی خواهد کرد که توسط یک گروه ملی صنعت گوشت خوک که مخالف مقررات است، رسیدگی خواهد کرد. با توجه به تمام تأخیرها، برانت متعجب است که آیا زمانی که این اقدام در سال 2018 توسط رأی دهندگان کالیفرنیا مورد تأیید قرار گرفت، هرگز شاهد افزایش تقاضای مورد انتظارش خواهد بود.

اسکات مک فتریج را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/smcfetridge





منبع

به نظر می‌رسید که این بازده پس از اجرای قانون رای‌گیری در کالیفرنیا در ژانویه 2022 بزرگ‌تر شود که طبق آن تمام گوشت خوک فروخته شده در این ایالت باید مطابق با استانداردهایی باشد که برندت قبلاً اجرا کرده بود، اما به ندرت در مزارع بزرگ خوک دیده می‌شود. با این معیار، برانت و کشاورزانی مانند او به طور ناگهانی تنها منابع بیکن و گوشت خوک برای ایالت 39 میلیون نفری خواهند بود که حدود 13 درصد از عرضه گوشت خوک کشور را مصرف می کند.

یک قاضی در 11 آگوست، قانون رفاهی مشابهی را در ماساچوست به حالت تعلیق درآورد تا در انتظار نتیجه پرونده دیوان عالی باشد.

شورای ملی تولیدکنندگان گوشت خوک و فدراسیون اداره مزرعه آمریکا استدلال می‌کنند که قانون کالیفرنیا بند بازرگانی قانون اساسی را نقض می‌کند، زیرا سیستم گوشت خوک این کشور را آچار می‌زند و تولیدکنندگان خارج از ایالت را ملزم می‌کند که تقریباً تمام هزینه‌های رعایت این قانون را متحمل شوند.

___

اما شیلینگ گفت که در صورت اجرای قوانین کالیفرنیا و ماساچوست، احتمالاً سود او بیشتر افزایش خواهد یافت.

چارلی تیریوت، مدیر اجرایی Llano Seco Meats در چیکو، کالیفرنیا، گفت که تجارت او فراتر از قوانین کالیفرنیا است و او قویاً از پیشنهاد 12 حمایت می کند و الزامات آن را “نوک کوه یخ” برای نحوه رفتار با خوک ها می خواند. اما Thieriot، که تجارتش تعدادی از رستوران‌های نخبگان Bay Area را تامین می‌کند، گفت که تولیدکنندگان ملی گوشت خوک در کار با حاشیه‌های ناچیز ماهر هستند و او نگران است که کشاورزان کوچک خوک متوجه نشوند که در رقابت مستقیم با شرکت‌های بزرگ، در صورت تمایل، با مشکل مواجه خواهند شد. مجبور به مطابقت با گزاره 12 شد.

انجمن های ملی پس از شکست در برابر دادگاه تجدید نظر ناحیه نهم، از دادگاه عالی ایالات متحده خواستند تا پرونده آنها را بررسی کند. مذاکرات برای اکتبر برنامه ریزی شده است.