قانونگذار «نگو همجنسگرا» به تقلب در امداد کووید اعتراف کرد

طبق اسناد دادگاه، هاردینگ هنگام درخواست وام بلایای آسیب اقتصادی برای یکی از واحدهای تجاری غیرفعال خود اظهارات نادرستی به اداره مشاغل کوچک ارائه کرده است. پس از به دست آوردن 150000 دلار در صندوق های امداد کووید-19، دادستان ها گفتند که هاردینگ سه تراکنش پولی انجام داده است که هر کدام شامل بیش از 10000 دلار وجوه متقلبانه به دست آمده است: انتقال به حساب بانکی مشترک، پرداخت به کارت اعتباری و انتقال به حساب بانکی. از یک نهاد تجاری شخص ثالث

هاردینگ در ماه دسامبر، یک روز پس از آن که دادستان فدرال کیفرخواست او را اعلام کرد، از خانه فلوریدا استعفا داد.

هاردینگ سال گذشته به دلیل حمایت مالی از قانونی که آموزش گرایش جنسی و هویت جنسیتی را در مهدکودک تا کلاس سوم ابتدایی و همچنین مطالبی را که برای سن مناسب نمی‌دانند ممنوع می‌کند، در سطح ملی شناخته شد.



منبع

برنامه وام بلایای آسیب اقتصادی برای ارائه تسهیلات اقتصادی به مشاغل کوچکی طراحی شده است که در حال تجربه از دست دادن موقت درآمد هستند.

بر اساس سوابق دادگاه، جوزف هاردینگ، یک جمهوری خواه 35 ساله، در دادگاه فدرال گینزویل به کلاهبرداری، پولشویی، و اظهارات نادرست در ارتباط با کلاهبرداری امدادی COVID-19 اعتراف کرد. در جلسه ای که قرار است در 25 جولای برگزار شود، او با 35 سال زندان مواجه است.

گینسویل، فلوریدا (AP) – قانونگذار سابق فلوریدا که از نام منتقدان قانون بحث برانگیز “نگو همجنسگرا” حمایت مالی کرد، روز سه شنبه به ارتکاب 150000 دلار کلاهبرداری امدادی COVID-19 اعتراف کرد.