قانونگذار فلوریدا که از دسانتیس به خاطر پروازهای مهاجران شکایت کرد، سابقه حمایت از شهرهای پناهگاهی دارد.

قانونگذار فلوریدا که از دسانتیس به خاطر پروازهای مهاجران شکایت کرد، سابقه حمایت از شهرهای پناهگاهی دارد.

تارین فنسکی، مدیر ارتباطات دسانتیس، گفت: «سناتور پیتزو هرگز فرصتی را برای 15 دقیقه شهرت خود از دست نمی‌دهد و در حال به چالش کشیدن اقدامی است که به آن رای داده است. سیاسی.

در سال 2017، ما با هم ایستاده‌ایم، ائتلاف جزیره‌ای که پس از انتخابات 2016 تشکیل شد، طرحی را ارائه کرد که در آن از شش شهر جزیره می‌خواست «از استفاده از بودجه و/یا منابع شهری برای اجرای قوانین مهاجرت فدرال، مطابق با شیوه‌های فعلی، خودداری کنند، مگر اینکه ارائه شود. با حکم کیفری یا سایر شواهد یا دلایل احتمالی.» با این حال، هیچ یک از شش شهر به طور رسمی قانونی را برای تبدیل شدن به پناهگاه تصویب نکردند.

در ژوئن 2019، پیتزو به لایحه‌ای رأی داد که محلی‌ها را در این ایالت از وضع قوانین پناهگاه منع می‌کند، که پلیس محلی را از برقراری ارتباط با خدمات مهاجرت و تابعیت در مورد حضور و وضعیت مهاجران غیرقانونی در منطقه منع می‌کند. تاکستان مارتا توسط جمهوریخواهان به عنوان یک مکان مقدس در نظر گرفته شده است، اگرچه دموکرات ها اکنون این برچسب را رد می کنند.

یک سناتور دموکرات ایالت فلوریدا که اخیراً برای ممانعت از فرستادن مهاجران به ایالت های دیگر توسط فرماندار دیسانتیس شکایت کرده است، سابقه حمایت از شهرهای پناهگاهی و محدود کردن اعمال مهاجرت را دارد.

پیتزو که خواستار روشنایی سبز بودجه ای بود که محموله های مهاجران را مجاز می کرد، در توییتر پاسخ داد که پروازهای مارتا وینارد اعمال نکنید طبق احکام قانون. پیتزو با استناد به توییت‌های گذشته فرماندار در مورد همدردی با ونزوئلاهایی که تحت دیکتاتوری زندگی می‌کنند، ادعا کرد که دیسانتیس موافق است که ساکنان آن کشور به دنبال پناهندگی هستند و بنابراین واجد شرایط به عنوان “بیگانگان غیرمجاز” نیستند. علاوه بر این، پیتزو استدلال کرد که ونزوئلایی‌های تگزاس “از این ایالت” نیستند.

سوابق پیتزو در مورد مهاجرت همچنین شامل رأی مخالف به یک لایحه 2022 است که دولت های محلی را ملزم به کمک به اجرای مهاجرت می کند. به طور خاص هر سازمان مجری قانون که یک مرکز بازداشت شهرستانی را اداره می‌کند ملزم می‌شود تا با اداره مهاجرت و گمرک برای شرکت در برنامه مهاجرتی که تحت قانون مهاجرت و تابعیت ایجاد شده است، یک توافق نامه کتبی منعقد کند. از طریق این برنامه، افسران مجری قانون ایالتی و محلی با دولت فدرال برای اجرای قوانین مهاجرت فدرال همکاری می کنند.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

قانونگذار ایالتی در اوایل سال جاری بودجه ای 109.9 میلیارد دلاری را تصویب کرد که پیزو و بسیاری دیگر از قانونگذاران دموکرات رای مثبت دادند که شامل 12 میلیون دلار برای “تسهیل حمل و نقل بیگانگان غیرمجاز از این ایالت” بود.

جیسون پیتزو نماینده میامی شکایت کرد دیسانتیس پنجشنبه شب، از قاضی درخواست کرد تا او را از خرج کردن بودجه دولتی دیگر برای حمل و نقل منع کند. دیسانتیس هفته گذشته سفر هوایی 48 مهاجر را از سن آنتونیو به تاکستان مارتا تسهیل کرد. دولت او گفت که مهاجران داوطلبانه به این سفر رضایت دادند. فلوریدا شرکت Vertol Systems, Inc را با هزینه 615000 دلار استخدام کرد تا مهاجران را به جزیره مرفه بفرستد. سیاسی گزارش شده است.