قانونگذار جمهوری خواه Flat-Out از محکوم کردن درخواست ترامپ برای پایان دادن به قانون اساسی خودداری کرد

در حالی که دموکرات‌ها درخواست ترامپ برای کشتن قانون اساسی را محکوم کردند، تنها تعداد انگشت شماری از جمهوری‌خواهان، از جمله لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان (وایو) و رئیس اطلاعات مجلس نمایندگان، مایک ترنر (اوهایو)، به شدت پاسخ دادند.

با این حال جویس، که رئیس گروه حکومت داری جمهوری خواهان است، هر کاری که می توانست انجام داد تا از انتقاد از اظهارات ترامپ طفره رود – و حتی قول داد در صورتی که ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری شود از او حمایت خواهد کرد.

علیرغم کباب کردن بی امان در «این هفته» شبکه ABC، Rep. دیوید جویس (ر-اوهایو) روز یکشنبه از محکوم کردن درخواست فک‌آمیز دونالد ترامپ برای پایان دادن به قانون اساسی و انتصاب او به عنوان رئیس جمهور خودداری کرد.

منتقدان توییتر مات و مبهوت شدند.

مربوط…



منبع

جویس نتوانست.

استفانوپولوس در یک نقطه گفت: این یک بیانیه فوق العاده است. “شما نمی توانید علیه کسی که از تعلیق قانون اساسی حمایت می کند مقابله کنید؟”

ترامپ به قدری از اطلاعات جدید خشمگین شد که توییتر قصد تعدیل اطلاعات نادرست در مورد لپ‌تاپ هانتر بایدن را داشت – و اصرار داشت که به نوعی باعث تقلب در انتخابات 2020 می‌شود – که خواستار کنار گذاشتن سند پایه حقوق و قوانین آمریکا شد و او را دوباره رئیس جمهور کرد. برگزاری انتخابات جدید

ترنر در شبکه CBS گفت: «مطمئناً خواسته ترامپ با سوگندهایی که همه می‌پذیریم مطابقت نداشت». وی افزود: من به شدت با اظهارات ترامپ مخالفم.

جویس به طرز عجیبی اصرار داشت که بیانیه ترامپ باید در «زمینه» تلقی شود (اگرچه نتوانست توضیح دهد که چه چیزی ممکن است باشد) و ترامپ «خیلی چیزها را می گوید».

جرج استفانوپولوس، مجری برنامه «این هفته»، جویس را رها نکرد. او بارها و صراحتاً از او پرسید که آیا و چگونه می تواند از نامزد ریاست جمهوری که خواستار خاتمه قانون اساسی است حمایت کند؟

جویس همچنین اصرار داشت که «نمی‌تواند هر یک از این اظهارات دیوانه‌کننده را تعقیب کند» و خاتمه دادن به قانون اساسی «فانتزی» است، نه یک واقعیت. در واقع، یک رئیس جمهور می تواند به طور یکجانبه «وضعیت اضطراری ملی» را اعلام کند و اختیارات خود از جمله در مورد حقوق قانون اساسی را به شدت گسترش دهد. این دقیقاً همان چیزی است که منتقدان می ترسیدند ترامپ در جریان شورش 6 ژانویه سال گذشته انجام دهد.