قانونگذار جمهوری خواه می گوید که کمیته مجلس در مورد هزینه های کووید تحقیق خواهد کرد

کامر گفت این کمیته همچنین “بین 40 تا 50 مورد مختلف را بررسی خواهد کرد.” او هیچ اشاره ای نکرد که اولویت های دیگر چه خواهد بود.

“یک ملاقات تصادفی نیست”: فرماندار آرکانزاس از ترامپ به خاطر میزبانی از برتری طلبان سفیدپوست انتقاد کرد

در حالی که کومر روز یکشنبه به تحقیق درباره بایدن یا خانواده‌اش اشاره نکرد، قبلاً گفته بود که هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهور، توسط کنگره مورد بازجویی قرار خواهد گرفت. هانتر بایدن، که کتابی در مورد مشکلات سوء مصرف مواد خود نوشته است، توسط وزارت دادگستری در مورد اتهامات مربوط به تبعیت وی از قوانین مالیاتی و موارد دیگر تحت تحقیق قرار گرفته است.

به ربکا مورین در توییتر @RebeccaMorin_ برسید

کومر، یکی از جمهوری خواهان کنتاکی، گفت: «اینها چیزهایی هستند که برای ما به عنوان یک کمیته اولویت دارند: اتلاف، تقلب، سوء استفاده و سوء مدیریت. “این هدف کمیته نظارت مجلس خواهد بود.”

عضو رده‌بندی کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان، نماینده جیمز کومر جونیور، رئیس‌جمهور، در جریان یک جلسه استماع درباره رفتار فرماندهان واشنگتن در محل کار، چهارشنبه، 22 ژوئن 2022، در کاپیتول هیل در واشنگتن گوش می‌دهد.

فائوچی در نشست خبری کاخ سفید گفت: «اگر جلسات استماع نظارتی برگزار شود، من قطعاً به طور کامل همکاری خواهم کرد و در صورت درخواست در مقابل کنگره شهادت خواهم داد. من در 40 سال گذشته چند صد بار در برابر کنگره شهادت داده ام. بنابراین برای شهادت مشکلی ندارم.»

عضو رده‌بندی کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان، نماینده جیمز کومر جونیور، رئیس‌جمهور، در جریان یک جلسه استماع درباره رفتار فرماندهان واشنگتن در محل کار، چهارشنبه، 22 ژوئن 2022، در کاپیتول هیل در واشنگتن گوش می‌دهد.

اما مایک ترنر، نماینده ایالت اوهایو، که احتمالاً به عنوان رئیس بعدی کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان خدمت خواهد کرد، یکشنبه در برنامه “این هفته” شبکه ABC اشاره کرد که این کمیته محتویات یک لپ تاپ متعلق به هانتر بایدن را بررسی خواهد کرد. لپ تاپ بایدن پس از رها شدن در یک تعمیرگاه کامپیوتر در ویلمینگتون، دلاور، در سال 2019 کشف شد و اطلاعات آن توسط نیویورک پست در سال 2020 به دست آمد.

نماینده جیمز کومر می گوید: این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جمهوری خواهان مجلس برای بررسی بودجه COVID



منبع

وی افزود که کمیته در مورد بودجه و همچنین صندوق های بیمه بیکاری تقلبی و صندوق های وام PPP تقلبی جلساتی خواهد داشت.

دکتر آنتونی فائوچی، که از سمت مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن کناره‌گیری می‌کند، هفته گذشته گفت در صورت درخواست در مقابل کنگره شهادت خواهد داد. فائوچی چهره عمومی واکنش کشور به کووید-19 شد.

مک کال گفت: «روشی که این کار انجام شد… برای کهنه سربازان ما که در افغانستان خدمت می کردند، چنین فاجعه و شرمساری بود. آنها سزاوار پاسخ به سؤالات بسیاری هستند که ما داریم.»

مایکل مک کال، نماینده تگزاس، که احتمالاً رئیس بعدی امور خارجی مجلس نمایندگان خواهد بود، به ABC گفت که این کمیته در مورد عقب نشینی از افغانستان تحقیق خواهد کرد.

جیمز کومر، نماینده جمهوری خواه، عضو رده بندی کمیته نظارت مجلس نمایندگان، به شبکه NBC گفت: او معتقد است که «در طول سه سال گذشته صدها میلیارد، اگر نگوییم تریلیون ها دلار هدر رفته است، به طوری که دو دولت را در بر می گیرد. به نام کووید.»

آخرین اتوبوس خروجی: چگونه سفر یک خانواده با اتوبوس مهاجران یک رویا را به ارمغان آورد

واشنگتن – یک قانونگذار ارشد جمهوری خواه روز یکشنبه اولویت های کمیته نظارت مجلس نمایندگان را در صورت انتخاب رئیس جمهور اعلام کرد و گفت که بودجه COVID-19 تمرکز بزرگی خواهد بود.