قانونگذار ایالتی جمهوری خواه مخالف پیشنهاد ناهار رایگان در مدرسه می گوید که هرگز با یک مینه سوتان گرسنه ملاقات نکرده است.

او گفت که تصویب این اقدام که طی دو سال آینده 420 میلیون دلار هزینه خواهد داشت، “کار درستی است”.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

یکی از سناتورهای ایالتی جمهوری خواه در مینه سوتا روز سه شنبه گفت که به لایحه ارائه صبحانه و ناهار رایگان برای دانش آموزان مدرسه رای منفی می دهد زیرا هرگز با کسی در این ایالت که گرسنه باشد برخورد نکرده است.

این مصوبه با 38 رای موافق به 26 تصویب شد و انتظار می رود که توسط فرماندار تیم والز به قانون تبدیل شود.

درازکوفسکی، 58 ساله، افزود: “حالا باید بگویم که گرسنگی یک اصطلاح نسبی است.”

دفتر درازکوفسکی بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره اظهارات او پاسخ نداد.

او گفت که هر گونه بودجه اضافی باید برای بهبود آموزش کلی هزینه شود. او گفت: «مدارس ما برای همین است.

گوستافسون گفت: “گرسنه بودن یادگیری را تقریبا غیرممکن می کند.” “بیا به بچه ها غذا بدهیم.”

گوستافسون گفت: «تقریباً از هر 6 کودک، 1 کودک از نظر غذایی ناامن است – این بدان معناست که آنها نمی‌دانند چه زمانی و در کجا وعده غذایی بعدی در دسترس خواهد بود، اگر اصلاً غذا بخورند.»

درازکوفسکی برای اولین بار سال گذشته پس از حدود 15 سال حضور درازکوفسکی در مجلس ایالتی، به عضویت سنای ایالت انتخاب شد. او نماینده ناحیه ای در جنوب شرقی ایالت، در امتداد رودخانه می سی سی پی است.

نماینده استیو درازکوفسکی، R-Mazeppa، در طی یک کنفرانس خبری، سه شنبه، 23 ژوئیه 2019، سنت پل، مینه، قانونگذار ایالت مینه سوتا و یک گروه محافظه کار اعلام کردند که آنها به دنبال تحقیقات اخلاقی در مورد ایلهان عمر، نماینده ایالات متحده هستند. طیفی از جرایم ادعا شده  درازکوفسکی و دیده بان قضایی هر دو می گویند که عمر ممکن است با ازدواج با فردی که به گفته آنها برادرش است، مرتکب کلاهبرداری در مهاجرت شده باشد.  (گلن استاب / استار تریبون از طریق فایل AP)

درازکوفسکی این لایحه را “سوسیالیسم خالص” خواند و افزود: “این در مورد این است که دولت به بچه ها دیکته می کند که چه بخورند و چه مقدار بخورند.”

نویسنده این لایحه، سناتور دموکرات کشاورز-کارگر، هیتر گوستافسون، گفت که تخمین زده می‌شود که تقریباً 275000 دانش‌آموز در این ایالت از وعده‌های غذایی رایگان و ارزان‌قیمت مدارس برخوردار شوند. او گفت که 18 درصد دیگر از دانش آموزانی که احتمالاً واجد شرایط هستند، مدارک لازم را ارائه نکرده اند.

نماینده استیو درازکوفسکی، R-Mazeppa، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی، سه شنبه، 23 ژوئیه 2019، سنت پل، مینه، قانونگذار ایالت مینه سوتا و یک گروه محافظه کار اعلام کردند که آنها به دنبال تحقیقات اخلاقی در مورد ایلهان عمر، نماینده ایالات متحده هستند. طیفی از جرایم ادعا شده درازکوفسکی و دیده بان قضایی هر دو می گویند که عمر ممکن است با ازدواج با فردی که به گفته آنها برادرش است، مرتکب کلاهبرداری در مهاجرت شده باشد. (گلن استاب / استار تریبون از طریق فایل AP)

سناتور استیو درازکوفسکی در سخنانی در کف ساختمان کنگره ایالتی در سنت پل قبل از رای دادن به این قانون گفت: “من هنوز با فردی در مینه سوتا که گرسنه باشد ملاقات نکرده ام.” من هنوز فردی را در مینه‌سوتا ندیده‌ام که بگوید به غذای کافی برای خوردن دسترسی ندارد.»