قانونگذاران GOP احضاریه شده توسط هیئت در 6 ژانویه به احتمال زیاد بدون اسکاتلند خارج خواهند شد

جدول زمانی کمیته برای ارجاع اعضا به کمیته نیز محدود است، زیرا پنل 6 ژانویه احتمالاً زمانی که جمهوری خواهان کنترل مجلس را به دست گیرند، منحل خواهد شد. با این حال، اگر این عدم انطباق ارجاع شود، مورد توجه قرار گیرد و به جایی برسد که گزارشی منتشر شود، احتمالاً به منزله شرمساری علنی قانونگذاران خواهد بود.

پنج عضو حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان که احضاریه های کمیته 6 ژانویه را نادیده گرفتند، احتمالاً آسیبی نبینند، زیرا گزینه های هیئت برای مجازات آنها به دلیل عدم رعایت قوانین محدود است.

این اعضا همچنان می توانند توسط بازرس ویژه جک اسمیت تحت تعقیب قرار گیرند، که می تواند تعیین کند که آیا اقدامات اعضا در آستانه شورش کنگره خارج از محدوده وظایف آنها بوده است یا خیر.

این بدان معناست که اعضا احتمالاً در ارجاعات برنامه ریزی شده کمیته به وزارت دادگستری گنجانده نخواهند شد. این به احتمال زیاد باعث می شود که کمیته تنها یک راه حل داشته باشد: کمیته اخلاق مجلس.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نماینده جیمی راسکین (D-MD) که در کمیته خدمت می کند، گفت: «بند سخنرانی یا بحث روشن می کند که کنگره اعضای کنگره را در قوه قضائیه یا سایر مکان های دولت مسئول نمی داند. تپه. “اعضای کنگره فقط از طریق ماده یک در اتاق های خود برای اعمال خود پاسخگو هستند.”

آنا پولساز/گتی

اما پتانسیل هر اقدامی با نتایج میان‌دوره‌ای سال 2022 متوقف شد، زیرا اکثریت مجلس نمایندگان به جمهوری‌خواهان تغییر می‌کند و به آنها کنترل ریاست کمیته‌ها را می‌دهد. تمایل کمیته برای پیگیری اعضای خود احتمالاً وجود ندارد، به ویژه زمانی که قانونگذارانی مانند نمایندگان جیمز کومر (R-KY) و اردن قبلاً اشاره کرده اند که کمیته هایی مانند نظارت و قضایی بر رئیس جمهور جو بایدن و خانواده او تمرکز خواهند کرد.

اسکات پری (PA)، جیم جردن (OH)، اندی بیگز (AZ.)، و مو بروکس (AL)، همراه با رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، همگی در نقاط مختلف توسط کمیته به دلیل اقدامات خود در این کشور احضار شدند. پیش از و در 6 ژانویه 2021. همه اعضای کنگره از همکاری با این هیئت امتناع کرده اند، و به دلیل محدودیت های قانون اساسی در مورد پاسخگویی کنگره به اعضای خود در سیستم قضایی، کمیته نمی تواند آنها را ارجاع دهد. برای پیگرد قانونی

آنا پولساز/گتی

با این حال، اسمیت باید بین پیامدهای سیاسی پیگرد قانونی اعضای کنگره، از جمله رئیس بالقوه بعدی مجلس، تعادل برقرار کند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در دنیای امروز، من فکر می‌کنم این فقط یک حمله پارتیزانی است. همه چیز این است که این افراد از ترامپ متنفرند و سعی می کنند از طریق ما که متحدان او در کنگره هستیم به دنبال او بروند. تپه. فکر نمی‌کنم از سوی افرادی که ارجاع داده می‌شوند، پشیمانی یا درون‌بینی وجود داشته باشد. من گمان می‌کنم که همان‌طور که آنها از کمیته 6 ژانویه شانه خالی می‌کنند، از آن شانه خالی می‌شود.»