قانونگذاران آلاسکا پس از اینکه پیرمرد سفیدپوست گفت بومیان باید به خانه فرستاده شوند فوران کردند.

یوتیوب: جلسات شهرداری انکوریج

مردی که خود را دیوید لازر معرفی کرد، با شکایت از مشکل بی خانمان ها در منطقه شروع کرد.

“[I felt] به شدت برای افرادی که از آنها دفاع می کنم آزرده خاطر شده ام. «جمعیت بی خانمان، ما بیش از حد با مسائل مربوط به سلامت رفتاری مواجه هستیم، خواه صرفاً مسائل مربوط به سلامت روان را معرفی کنیم. هر دو به نوعی دست به دست هم می دهند. ما در میان بومیان آلاسکا، هم در جامعه بی خانمان و هم در اصلاحات، بیش از حد حضور داریم.»

او گفت که اظهارنظرهایی مانند اظهارات Lazer برای بومیان آمریکایی خطرناک است، زیرا این انگ های مضر را تداوم می بخشد.

در آن مرحله، سایر اعضای مجمع سعی کردند وارد عمل شوند. جیمی آلارد، نماینده مجلس، جمهوریخواه، گفت که فکر نمی‌کند مناسب باشد که مناظره صورت گیرد، اما «می‌دانست» که سخنران از کجا آمده است.

یک جلسه مجمع در آلاسکا زمانی که یکی از اعضای جامعه از بخش نظرات عمومی برای حمایت از دیدگاه های نژادپرستانه خود مبنی بر اینکه بومیان آمریکایی باید به خانه بروند، به یک افتضاح نژادی تبدیل شد و یک قانونگذار محلی را بر آن داشت تا “چرندیات” متعصبانه این مرد را فریاد بزند.

پس از اینکه لازر بالاخره از تریبون کنار رفت، راجر برانسون، یک جمهوری‌خواه که در مقابل آلارد برای منطقه 23 در مجلس نمایندگان آلاسکا رقابت می‌کرد، به حاضران گفت که اظهارات لازر باعث شد او احساس “کثیف” کند.

تگزاس دو اتوبوس از مهاجران را در مقابل اقامتگاه کامالا هریس در دی سی رها کرد

من می گویم آنها را به روستای زادگاهشان بفرستید. یک شرکت بومی مشکل است، نه یک مشکل سفید. «چرا باید برای یک مشکل بومی هزینه کنیم؟ بفرستشون خونه آنها آنجا خوشحال می شدند و ما هم خوشحال می شدیم. آنها می توانستند مشروب بخورند، سیگار بکشند، دوپینگ و هر کاری که در روستاها با مردم خودشان انجام می دهند و خوشحال می شوند.»

«آنها مردم بومی هستند. آن‌ها روستاهایی هستند و آن‌ها بومی‌ها هستند.» او گفت.

برانسون به‌عنوان مدافعی که خود را از کاربران خدمات سلامت روان توصیف می‌کند، گفت که از افرادی حمایت می‌کند که «هم در بی‌خانمانی و هم در اصلاحات بیش از حد نشان داده می‌شوند».

“[M]تجربه بیرون رفتن و صحبت کردن با مردم را تجربه می‌کنید که مردم می‌گویند از آن‌ها هستند لنگرگاه. آنها چندین دهه است که در اینجا زندگی می کنند. برخی از آنها بودند بدنیا آمدن دانبار گفت اینجا. “من فکر می کنم ما این کلیشه را داریم که مردم فقط از جای دیگری آورده شده اند. بسیاری از افرادی که در آنکوریج بی خانمانی را تجربه می کنند، خواه بومی آلاسکا باشند یا سفیدپوست یا هر نژاد دیگری، می گویند که آنها هستند. از جانب لنگرگاه. آنها اعضای جامعه ما هستند-“

لازر در مصاحبه ای با The Daily Beast گفت که احساس می کند مردم آنچه را که او می خواهد بگوید اشتباه متوجه شده اند.

نماینده مجلس، فارست دانبار، یک دموکرات، بلافاصله به لازر شلیک کرد.

اول از همه، به نظر من بسیار طعنه آمیز است که کسی جز یک بومی آلاسکا به آنها بگوید که به خانه بروند. که در آلاسکادانبار گفت. دومین چیزی که باید بگویم: آنها شهروندان آمریکایی و ساکنان انکوریج و اعضای جامعه ما هستند و ما مسئول مراقبت از اعضای جامعه خود هستیم.

سپس دانبار این سوال را مطرح کرد که آیا لازر تا به حال با بومیان آلاسکا که بی خانمان هستند صحبتی داشته است یا خیر.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

او گفت: “قرار دادن آنها در یک هتل، قرار دادن آنها در مکان ها، غذا دادن به آنها، بهار آینده، تابستان آینده، شما همین مشکل را خواهید داشت.” هیچ کس در مورد از بین بردن مشکل صحبت نمی کند. میگم بفرستشون خونه صورتحساب را به شرکت بومی ارسال کنید.»

او گفت: “من فکر می کنم بهتر است اجازه دهیم این بومیان در هر روستایی که بستگانشان هستند، بیرون بروند.” آنها می‌توانستند توت بچینند، می‌توانستند ماهی بگیرند، می‌توانستند شکار کنند، با هم نوعان خود باشند، در درختان بخوابند. آنها می توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند، اما با دوستان خود خواهند بود.

منظورم این است که آنها افراد خوبی هستند و من دوستان خوبی دارم [who are Native]لازر گفت. چرا آنها نمی توانند از خودشان مراقبت کنند؟ چطور مدام به ما نگاه می کنند؟»

سپس، او این سوال را مطرح کرد که چرا بومیان آلاسکا از کسانی که بی خانمان هستند مراقبت نمی کنند، ناامیدی خود را در مورد قوانین شکار در مورد اموال بومی ابراز کرد و از افرادی که کار نمی کنند انتقاد کرد. او بیماری روانی را به عنوان یک احتمال برای بسیاری از موقعیت های مربوط به بی خانمانی کنار گذاشت.

“من هر دو دیدگاه را درک می کنم. من فقط امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم و بحث نکنیم.»

وقتی با افرادی که بی خانمانی را تجربه می کنند صحبت می کنید، فکر می کنید کجا هستند گفتن اهل کجا هستند؟» او درخواست کرد.

لازر مداخله کرد: “آنها کار نمی کنند.” آنها مالیات نمی پردازند. هیچ کاری نمی کنند. … به نظر می رسد یک مخزن سپتیک جایی که آنها زندگی می کنند-“

طبق پرونده های ثبت کسب و کار، Lazer صاحب یک شرکت تور در خارج از Anchorage در پالمر، آلاسکا است. شرکت او پس از به اشتراک گذاشتن فیلم های جلسه مجمع به صورت آنلاین با بررسی های منفی بمباران شد.

“پدیده عجیبی وجود دارد که گاهی اوقات در اینجا می بینید که در آن مردم به نظر می رسد فکر می کنند ادعای انحصاری نسبت به “آلاسکای واقعی” دارند، حتی اگر این ادعا شامل مردم بومی آلاسکا یا فرهنگ آنها یا حتی بیشتر مناطق روستایی آلاسکا نباشد.” دانبار نوشت و اضافه کرد که لازر به تبعیض تاریخی آسیب زا که بومیان آلاسکا تجربه کرده اند، اشاره نکرده است.

“این همه مزخرفات دروغین را از کجا یاد گرفتی؟” قبل از اینکه جلسه به سخنران بعدی برود، دانبار از لازر پرسید.

دانبار سعی کرد او را اصلاح کند، اما لزر ادامه داد.

لازر گفت: “آنها باید اهل یک روستا باشند.”

یکی از منتقدان Yelp در زیر نمایه Lazer Tours نوشت: «صاحب این کسب‌وکار در مجمع Anchorage پا به میکروفون گذاشت و به دنیا گفت که بومیان آلاسکا باید به خانه بروند». طنز وحشتناک این است که او با نشان دادن خانه بومیان آلاسکا به گردشگران امرار معاش می کند، در حالی که به طور همزمان به آن و آنها بی احترامی می کند.

دانبار در بیانیه ای ایمیلی به Daily Beast گفت که اظهارات لازار “تشخیص آمیز” بود، زیرا او این اظهارات را “در حالی که در آلاسکا، در سرزمین بومی ایستاده بود” بیان کرد.

قبل از پاسخ دادن، لزر لبخندی از ته دل زد.

“من برای برخی از آنها متاسفم. من چند بومی خوب را می شناسم. من چند سیاه پوست خوب را می شناسم. من چند سفید پوست خوب را می شناسم. “اما ما باید مشکل را از بین ببریم، نه اینکه فقط یک چسب زخم روی آن بگذاریم و آنها را به هتل بفرستیم یا جایی برای فصل زمستان برایشان بفرستیم.”

لازر گفت: «بعد از کنوانسیون بومیان در هفته آینده، اجازه دهید بی خانمان های خود را با خود به خانه ببرند.

«مثلاً، 80 درصد بومیان هستند. من باید آنها را سرخپوستان بنامم،» او با گلایه از اینکه بومیان آمریکایی بومی در نظر گرفته می شوند، اما فرزندان سفیدپوست او که در آلاسکا به دنیا آمده اند اینطور نیستند. «فرزندان من اینجا به دنیا آمدند و بومی نیستند. این یک مشکل سفید-سیاه نیست. این یک مشکل هندی است.»

در 11 اکتبر، مجمع انکوریج یک جلسه منظم برای بحث در مورد مسائل روزمره، مانند احکام و مجوزهای پیشنهادی در شهر برگزار کرد. با این حال، بیش از چهار ساعت و نیم بعد، یک مرد سفیدپوست با پیراهن یقه‌دار ایستاد تا به طور معمولی برای اخراج بومیان آلاسکا از آنکوریج بحث کند.

او گفت: «من بیش از 50 سال در اینجا زندگی کردم. “من خیلی چیزها را دیده ام.”

یوتیوب: جلسات شهرداری انکوریج

برانسون به دیلی بیست گفت که اظهارات لازر توهین آمیز بود.

«آن آخرین شهادت سخت بود. … من احساس کثیفی می کنم.

دانبار دوباره سعی کرد کلیشه های لازر و کلیشه های برتری طلبانه سفیدپوستان را اصلاح کند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او همچنین پیشنهاد کرد که آنها را به شهرهای پناهگاه منتقل کنند، مشابه کاری که دولت تگزاس با پناهجویان انجام داده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

لباس‌های وسترن نژادپرستانه در بازی بسکتبال در مقابل تیم بومی Spark Furor

پس از توصیه اساساً فلسفه “جدا اما برابر” برای بومیان آلاسکا در آنکوریج، لازر گفت که شهر باید آنها را اخراج کند.