قاضی کت و شلوار آریزونا را به خاطر محدودیت های بودجه امداد ویروس پرت می کند

بحث دو برنامه ایالتی است که فرماندار جمهوری خواه تابستان گذشته برای کمک به مدارس و دانش آموزان ایجاد کرد.

این ایالت در اوایل سال جاری پس از آنکه وزارت خزانه داری ایالات متحده از دوسی خواست که برنامه 163 میلیون دلاری را تغییر ساختار دهد تا محدودیت هایی را که می گوید توصیه های بهداشت عمومی را تضعیف می کند یا با تقاضای بازپرداخت مواجه می شود، تنظیم کند.

وزارت خزانه داری شروع به درخواست از Ducey برای تغییر برنامه ها در ماه اکتبر کرد. این بخشی از یک تلاش هماهنگ برای وادار کردن آریزونا و برخی ایالت‌های تحت رهبری جمهوری‌خواهان بود که با دستورات ماسک‌سازی مخالفت کرده‌اند یا از بودجه همه‌گیر برای پیشبرد برنامه‌های خود برای پایان دادن به این اقدامات استفاده می‌کنند.

در حالی که دوسی ادعا کرد که قانون طرح نجات آمریکا در شرایطی که برای استفاده از پول کمک وضع کرده است، واضح نیست، قاضی با استدلال دولت بایدن مبنی بر استفاده مجاز از وجوه طبق قانون – و مجوز آن برای وزارت خزانه داری موافقت کرد. برای صدور مقررات مناسب – ایالت را در مورد شرایط مربوط به پذیرش پول مطلع کنید.

فینیکس (AP) – یک قاضی شکایت داگ دوسی فرماندار آریزونا را رد کرد که به درخواست دولت بایدن مبنی بر اینکه ایالت از ارسال میلیون‌ها پول کمک فدرال برای کووید-19 به مدارسی که نیازی به ماسک ندارند یا به دلیل کووید-19 تعطیل شده‌اند، متوقف شود. شیوع

وکلای دوسی در سوابق دادگاه گفته اند که فرماندار در حال اعتراض به این حکم است. سی جی کارامارگین، سخنگوی دوسی روز شنبه گفت که دفتر فرمانداری در حال بررسی این تصمیم است.

در این شکایت آمده است که وزارت خزانه داری محدودیت هایی را برای خرج کردن پولی که آریزونا تحت قانون طرح نجات آمریکا دریافت می کند به تنهایی و بدون مجوز قانونی ایجاد کرده است. این دادگاه از دادگاه خواست تا اعلام کند که قوانین وزارت خزانه داری غیرقانونی است و به طور دائم اجرای آن و هرگونه درخواستی مبنی بر بازپرداخت پول هزینه شده در این دو برنامه را مسدود می کند.

دوسی درخواست وزارت خزانه داری را در ماه بعد رد کرد و دولت بایدن با درخواست رسمی مبنی بر اینکه استفاده از پول برای برنامه های مورد مناقشه را متوقف کند یا با مطالبات بازپرداخت یا عدم پرداخت پول اضافی که قرار است تحت لایحه کمکی بایدن برای کووید-19 دریافت کند مواجه شود، پیگیری کرد. .

در اوایل این هفته، قاضی منطقه ای ایالات متحده، استیون لوگان به این نتیجه رسید که برای دولت بایدن منطقی است که بگوید این پول نمی تواند صرف تلاش هایی شود که پیروی از دستورالعمل های پیشگیری از COVID-19 را تضعیف می کند. قاضی گفت که برنامه ای که مستلزم رعایت نکردن دستورالعمل ها است ممکن است همه گیری را بدتر کند و اثرات منفی بیشتری ایجاد کند که در تضاد با هدف صندوق امداد است.

برنامه دیگری به نام «برنامه مزایای بازیابی آموزشی COVID-19» در صورتی که مدرسه فرزندشان پس از قرار گرفتن در معرض تماس نیاز به پوشش صورت یا قرنطینه داشته باشد، تا 7000 دلار برای والدین در نظر می‌گیرد. این به والدین این امکان را می دهد که از پول برای شهریه مدارس خصوصی یا سایر هزینه های آموزشی استفاده کنند و طراحی آن منعکس کننده برنامه کوپن مدرسه موجود در ایالت است.

دوسی این برنامه ها را تا حدی برای افزایش فشار بر مناطق مدرسه ای ایجاد کرد که دارای ماسک یا سایر محدودیت های COVID-19 بودند و گفت که این برنامه ها به کودکان و والدینی که بیش از یک سال تعطیلی مدارس، یادگیری از راه دور و سایر محدودیت ها را تحمل کرده بودند آسیب می رساند.



منبع

برنامه کمک هزینه تحصیلی آریزونا 163 میلیون دلار به مدارسی در مناطق پردرآمد که کمتر از 1800 دلار به ازای هر دانش آموز در کمک های ویروسی فدرال دریافت کردند، کمک مالی می کند. مناطقی که نیاز به پوشش صورت دارند یا به دلیل شیوع ویروس بسته شده اند، واجد شرایط نیستند.

وزارت خزانه داری همچنین خواستار تغییراتی در برنامه 10 میلیون دلاری Ducey بود که در صورتی که مدارس فرزندانشان دارای ماسک باشند، هزینه شهریه مدارس خصوصی را به والدین می دهد.