قاضی پرونده دریاچه کاری تحریم ها را رد کرد و 33000 دلار هزینه حقوقی صادر کرد

در حالی که این اولین چالش انتخاباتی است که در آن درخواست های تحریمی ارائه می شود، قاضی پرونده مارک فینچم به وکلای دادگستری اجازه داده است که درخواست مشابهی را ارائه کنند. فینچم پیشنهاد خود را برای تصدی سمت وزیر خارجه آریزونا باخت و دادگاه پرونده او را به دلیل عدم اثبات هرگونه شواهدی مبنی بر سوء رفتار رد کرد. این پرونده ها هفته اول ژانویه است.

“و در حالی که انجام این کار در تلویزیون و سایت های رسانه های اجتماعی یک چیز است، تلاش برای استفاده از نابخردی دادگاه ها برای رسیدن به این هدف کاملاً چیز دیگری است.”

وکلای این شهرستان در استدلال خود خطاب به تامپسون نوشتند: «در واقع، تمام هدف این پرونده کاشتن بذرهای بی‌پایه تردید در ذهن رأی‌دهندگان درباره یکپارچگی و امنیت انتخابات عمومی 2022 در شهرستان ماریکوپا بود».

این مقاله در ابتدا در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: دریاچه کاری باید 33000 دلار هزینه پس از چالش انتخاباتی رد شود.





منبع

آنها با اشاره به شاهدان متعددی که ارائه کردند، ادعای شهرستان مبنی بر اینکه پرونده بدون شواهد بود، مخالفت کردند.

وکلای دادستان کل منتخب کریس مایز درخواست مجوز برای طرح درخواست تحریم در پرونده آبه حماده که رقابت AG را به مایس باخته است، کرده اند.

وکلای متهم که نماینده هیئت ناظران شهرستان ماریکوپا، هابز منتخب فرماندار، و همچنین هابز در سمت وزیر امور خارجه هستند، استدلال کردند که تحریم ها ضروری است زیرا لیک یک پرونده بیهوده ارائه کرد که فاقد هرگونه مدرکی برای حمایت از ادعاهای او بود. مشکلات مربوط به زنجیره نگهداری و چاپگرها در مراکز رأی دهی شهرستان ماریکوپا عمدی بود و منجر به از دست دادن او شد.

قاضی چالش انتخاباتی دریاچه کاری روز دوشنبه درخواست های تحریم و نزدیک به 700,000 دلار هزینه وکالت را رد کرد اما 33,000 دلار برای پرداخت شاهدان متخصص استخدام شده توسط کتی هابز اعطا کرد.

وی گفت که پس از ثبت درخواست ها، حکم تحریم را صادر خواهد کرد. وکلای متهمان جزئیاتی را ارائه کردند که نشان دهنده هزینه های آنها در طول محاکمه دو روزه انجام شده در 21 و 22 دسامبر بود. آنها گفتند که اگر دادگاه آنها را بپذیرد، برای جمع آوری سایر هزینه های مربوط به دعوی به زمان بیشتری نیاز دارند.

با این حال، تامپسون حکم داد که سوء رفتار انتخاباتی ادعا شده در این پرونده، عمدی بودن آن ثابت نشده است و قصد دارد پیروزی لیک را رد کند.

این بحث‌ها پس از آن مطرح شد که تامپسون روز شنبه چالش لیک در مورد نتیجه مسابقه فرمانداری را رد کرد و کیتی هابز را برنده مسابقه فرمانداری اعلام کرد.

نتایج بازشماری مجدد صبح پنجشنبه اعلام می شود.

تصمیم او یک روز پس از آن گرفته شد که وکلای هر دو طرف دعوا استدلال خود را در مورد اینکه آیا درخواست نزدیک به 700,000 دلار به عنوان حق الوکاله و سایر هزینه های مورد نظر مقامات هابز و ماریکوپا کانتی شایستگی دارد یا خیر، اتخاذ شد.

برایان بلهم و کورت اولسن، وکلای دادگستری در بحث علیه تحریم‌ها، همان استدلالی را به کار بردند که هابز و مقام‌های کانتی هنگام مبارزه با دعوای لیک به آن اشاره کردند.

وکلای متهمان با درخواست 695975 دلار به عنوان حق الوکاله و سایر هزینه های مربوط به پرونده از اردوگاه لیک، با پیروی از دستور تامپسون مبنی بر ارائه درخواست های خود تا 26 دسامبر، درخواست کردند.

تامپسون خاطرنشان کرد که حاشیه پیروزی هابز – 17، 117 رای – فراتر از آستانه برای بازشماری خودکار است و گفت که او اراده رای دهندگان را تغییر نخواهد داد.

با این حال، روز دوشنبه، تامپسون اعطای هزینه ها را به هزینه هایی محدود کرد که تیم حقوقی نماینده هابز در سمت وزیر امور خارجه آریزونا برای شاهدان متخصص پرداخت کرد. با نرخ بهره سالانه 7.5 درصد به 33040.50 دلار رسید.

لیک گفت که به ضرر دادگاه پایین‌تر خود اعتراض خواهد کرد.

حماده اشاره کرد که قبل از تصمیم گیری برای انجام کارهای بعدی منتظر نتایج بازشماری خودکار در مسابقه خود خواهد بود.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

پیتر تامپسون، قاضی دادگاه عالی شهرستان ماریکوپا، در حکم خود نوشت که اگرچه لیک “شواهد روشن و قانع کننده” مورد نیاز برای غالب شدن در پرونده خود را ارائه نکرد، اما این همان چیزی نیست که بگوید شکایت او بر سر نتایج دادگاه آریزونا نژاد “بی اساس و با نیت بد ارائه شد.”

تامپسون در حکم ۲۴ دسامبر خود نوشت: «دادگاهی که چنین حاشیه‌ای را کنار بگذارد، تا آنجا که دیوان توانسته است تعیین کند، هرگز در تاریخ ایالات متحده انجام نشده است».

فینچم درخواست خود را مستقیماً به دادگاه عالی ایالتی ارجاع داد و از دادگاه استیناف ایالتی گذشت.

با خبرنگار تماس بگیرید [email protected] و او را در توییتر دنبال کنید @maryjpitzl.

بلهم و اولسن نوشتند: “اعتماد به روند انتخابات با مجازات کسانی که ادعاهای قانونی می کنند، بیشتر نمی شود، همانطور که شاکی در اینجا انجام داد.” در واقع، تحریم شاکی نتیجه معکوس خواهد داشت.»

در میان نمونه‌های فراوانی که آنها ذکر کردند، توییتی بود که لیک در روز پس از از دست دادن پرونده‌اش اظهار نظر کرد. او به گزارش تاون هال دات کام لینک داد که می گوید پرونده لیک نشان می دهد که محرومیت از رای دهندگان دیگر اهمیتی ندارد. اظهار نظر لیک به توییتی از وکیل و نویسنده محافظه کار راشل الکساندر پیوست بود که مدعی بود «کارشناسان حقوقی» معتقدند حکم تامپسون توسط وکلای مدافع هابز «روح نوشته شده است». لیک از آن زمان این توییت و نظر خود را حذف کرده است.

وکلای لیک اواخر روز دوشنبه پاسخ دادند که شکایت آنها مشروع است، تا حدی به این دلیل که تامپسون دو مورد از ادعاهای لیک را به محاکمه رساند، حتی در حالی که او هشت مورد دیگر را رد کرد. این محاکمه منجر به صدور حکمی در شب کریسمس شد که پرونده لیک را رد کرد و هابز را برنده مسابقه فرمانداری اعلام کرد.