قاضی می گوید مردی در هند از همسرش طلاق گرفت که هر روز برای او نودل فوری برای صبحانه، ناهار و شام می پخت.

قاضی افزود: طلاق در شهرها بیشتر از روستاها است.

به گزارش نیو ایندیان اکسپرس، راغونات در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «موارد طلاق در طول سال‌ها به شدت در حال افزایش است. زوجین باید حداقل یک سال قبل از طلاق با هم بمانند، اگر چنین قانونی وجود نداشت، درخواست طلاق مستقیماً از تالارهای عروسی ثبت می شد.

کوپه هندی در حال مبارزه و نشستن در انتهای یک مبل.

اما در حالی که نرخ طلاق در هند پایین است، راغونات گفت که زوج های متاهل بیشتری در چند سال گذشته تلاش کرده اند آن را ترک کنند.

راغونات به این رسانه گفت که او یک قاضی منطقه ای در بالاری بوده است که به آنچه او “پرونده Maggi” می نامد رسیدگی کرده است. او اطلاعاتی در مورد تاریخ پرونده یا نام زوج های درگیر ارائه نکرد. اینسایدر قادر به بررسی مستقل پرونده نبود.

وی در مطبوعات گفت: “در مناطق روستایی پانچایات روستا دخالت می کنند و مشکلات را حل می کنند. زنان استقلالی ندارند و ترس از جامعه و احساسات خانوادگی آنها را مجبور می کند با این شرایط کنار بیایند. اما در شهرها زنان تحصیل کرده و از نظر مالی مستقل هستند.” کنفرانس، در خروجی

ML Raghunath، قاضی دادگاه منطقه و جلسات اصلی، این حادثه را در 27 مه در یک کنفرانس مطبوعاتی در دادگاهی در Malavadi، Vijayanagar در Mysuru، شهری در منطقه جنوب غربی هند، در روزنامه New Indian Express بازگو کرد.

مقاله اصلی را در Insider بخوانید



Source link

شوبهدا مایترا، استاد موسسه علوم اجتماعی تاتا در بمبئی، در سال 2021 به هندوستان تایمز گفت که افزایش انتظارات یکی از دلایل افزایش موارد طلاق در هند است. مایترا گفت که زنان در هند به سمت شغلی شدن بیشتر می‌شوند، اما بسیاری از مردان هنوز انتظار دارند که همسرانشان نقش‌های سنتی را ایفا کنند.

راگوناث در کنفرانس مطبوعاتی به نقل از خبرگزاری رویترز گفت، این مرد گفت که همسرش بسته‌هایی از رشته فرنگی مگی، نام تجاری نودل فوری، می‌خرد و برای صبحانه، ناهار و شام در طول زندگی مشترکشان برای او سرو می‌کند.

در مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۸ توسط مجله بین‌المللی مدیریت، فناوری و علوم اجتماعی، هند نرخ طلاق ۱۱ درصدی را ثبت کرد. در همین مطالعه، ایالات متحده نرخ طلاق 50 درصدی را ثبت کرد.

نودل پنیر ماسالا ماگی

یک قاضی در هند گفت مردی از همسرش طلاق گرفت که هر روز برای او نودل می‌پزد.

قاضی گفت در نهایت این زوج با رضایت دوجانبه طلاق گرفتند. طبق قانون ویژه ازدواج هند در سال 1954، طلاق با رضایت طرفین مستلزم آن است که هر دو طرف به مدت یک سال جداگانه زندگی کنند و توافق کنند که ازدواج را منحل کنند.

مایترا به این نشریه گفت: «بنابراین، زنان با کار کردن به عنوان یک عضو درآمدزا در خانواده و در عین حال رسیدگی به کارهای خانه، بارها را متحمل می شوند.

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که 40 درصد از ازدواج‌ها در بمبئی و دهلی ممکن است به طلاق ختم شود. عکس نشان دهنده زوج درگیر در پرونده نیست.IndiaPix/IndiaPicture/Getty Images

همسری در طول ازدواج خود هر روز رشته فرنگی فوری برای شوهرش سرو می کرد.مایور پاوار/گتی ایماژ