قاضی جینین فلیپس در «تئوری جایگزینی» گاتفلد در فاکس

پیررو ادامه داد: “و خنده دار نیست، گرگ.” حقیقت این است که آنها در حال نابودی این کشور هستند.

“چه کسی این کشور را ویران می کند؟” گاتفلد پرسید.

اخبار فاکس

طی یک میزگرد سه شنبه در برنامه فاکس نیوز پنچمی، گرگ گاتفلد، مجری برنامه، پیشنهاد کرد که مهاجران می توانند جایگزین «واکسان سفیدپوست بی ارزش» شوند و قاضی جینین پیررو به طور جدی تحریک شد.

“درست است، ممکن است فقط برای یک چک حقوق باشد، اما اغلب فقط برای شروع است. ما در مورد افراد عمدتاً خداترس و خانواده محور صحبت می کنیم که از یک روز کار سخت نمی ترسند. “به طور خلاصه، آنها کاملاً مخالف چیزی هستند که مانند آب جوش منعقد شده از دانشگاه ما بیرون می‌ریزد.”

«آیا پسر یا دختری از گواتمالا وقتی به اینجا می‌آیند پرچم آمریکا را می‌سوزانند؟ نه، آنها خوشحال هستند که اینجا هستند. آیا یک زوج جوان اسپانیایی تبار با درگ کوئین ها در مهدکودک مشکلی ندارند؟ جهنم نه،» گوتفلد ادعا کرد. من می‌گویم آنها را بیاورید. آنها را با بی‌ارزش‌های سفیدپوست که این کشور را ویران می‌کنند، مبادله کنید. این نظریه جایگزینی من است.» او با لبخندی به پایان رسید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

افرادی که به اینجا می آیند – و نمی گویم خوب، بد یا بی تفاوت هستند – نمی دانم چه کسانی هستند. من می خواهم بدانم سابقه آنها چقدر است، می خواهم بدانم فروشنده مواد مخدر کیست. می‌خواهم بدانم پدوفیل کیست… می‌خواهم همه این چیزها را بدانم.»

او پاسخ داد: “بگذار تمام کنم، گرگ.” “از نظر آنچه به این کشور می آید. فنتانیل که وارد می شود. ایالات متحده مرزها را کنترل نمی کند. کارتل ها مرز را کنترل می کنند.

هیچ لبخندی از سوی پیرو نشد، او وضعیت در مرز را “تهاجم” نامید، درست همانطور که رهبران تعداد انگشت شماری از شهرستان های مرزی تگزاس در اوایل روز انجام دادند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پیررو گفت: «این که مهاجران را دوست دارید یا نه، مسئله این نیست. سوالی که پیش روی ماست این است که چرا اجازه می دهیم نسلی بین 18 تا 45 سال در اثر جنگ مواد مخدر و جنگ اعلام نشده توسط چین علیه ایالات متحده کشته شوند، جایی که مکزیک ثروتمند است. مشکل همین است.»

اخبار فاکس

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

گاتفلد در مورد موضوع مهاجرت، عمدتاً از طریق مرز جنوبی، گفت که ایالات متحده نباید “مردم خوب و شایسته را از آمدن به اینجا منصرف کند.”

پیررو با یادآوری اینکه چگونه بیش از 50 مهاجر ماه گذشته پس از گیر افتادن در یک تراکتور-تریلر متروکه در خارج از سن آنتونیو جان خود را از دست دادند، گفت: «مشکل فقط این نیست که در راه اینجا برای آنها اتفاق می افتد. “مشکل این است که وقتی آنها به اینجا می رسند چه اتفاقی می افتد.”