قاضی جایزه مهماندار هواپیما که از Southwest شکایت کرده بود را کاهش داد

دالاس (AP) – یک قاضی فدرال جایزه 5.1 میلیون دلاری هیئت منصفه مهماندار هواپیما را به حدود 800000 دلار کاهش داد، اما به شرکت هواپیمایی ساوت وست دستور داد تا این زن را که ادعا کرده بود شرکت هواپیمایی و اتحادیه او برای ابراز مخالفت با سقط جنین برای اخراج او دسیسه کرده بودند، دوباره استخدام کند.

«با جنوب غربی چمدان‌ها رایگان پرواز می‌کنند. اما آزادی بیان در این مورد به هیچ وجه با Southwest عمل نکرد.



منبع

برانتلی استار، قاضی منطقه ای ایالات متحده، در حکمی که روز دوشنبه صادر شد، گفت که او جایزه شارلین کارتر را به منظور رعایت محدودیت های فدرال در مورد خسارات تنبیهی که شرکت ها می توانند ملزم به پرداخت آن باشند، کاهش داد.

هیئت منصفه دالاس در ماه جولای به نفع کارتر رای داد و تصمیم گرفت که Southwest باید 4.15 میلیون دلار به کارتر و اتحادیه باید 950000 دلار بپردازد.

قاضی در دستور به Southwest برای بازگرداندن کارتر در این هفته، به خطی در کمپین های تبلیغاتی Southwest اشاره کرد.

کارتر متهم کرد که پس از ارسال پیام‌های شدیداً به رئیس اتحادیه مهمانداران هواپیما مبنی بر حضور این مقام در راهپیمایی زنان در واشنگتن دی سی، یک روز پس از تحلیف رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ژانویه 2017، اخراج شد. رهبر اتحادیه “منفور”

رئیس محل 556 اتحادیه کارگران حمل و نقل به آن پیام ها و پیام های دیگر پاسخی نداد، اما Southwest کارتر را به جلسه ای احضار کرد و بعداً او را اخراج کرد.

قاضی این هفته این جایزه را به 300000 دلار خسارت جبرانی و تنبیهی از جنوب غربی و 300000 دلار از اتحادیه، 150000 دلار حقوق معوقه و حدود 60000 دلار سود کاهش داد.