قاضی ایندیانا از تحقیقات درباره سقط جنین 10 ساله جلوگیری نخواهد کرد

هدر ولش، قاضی کانتی ماریون، درخواست برنارد را برای صدور حکمی برای جلوگیری از تحقیقات رد کرد و گفت که هیئت صدور مجوز پزشکی اکنون صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارد زیرا دادستان کل روز چهارشنبه شکایت را ارائه کرد.

وکلای برنارد بلافاصله در مورد حکم روز جمعه اظهار نظر نکردند.



منبع

این حکم دو روز پس از آن صادر شد که دفتر دادستان کل از هیئت صدور مجوز پزشکی ایالتی درخواست کرد تا دکتر کیتلین برنارد را با این ادعا که او با گزارش نکردن کودک آزاری دختر به مقامات ایندیانا قوانین ایالتی را نقض کرده و با گفتن به خبرنگار روزنامه در مورد این موضوع، قوانین ایالتی را زیر پا گذاشته است صادر می شود. درمان دختر

ایندیاناپولیس (AP) – یک قاضی ایندیانا روز جمعه تلاش برای جلوگیری از ادامه تحقیقات دادستان کل جمهوریخواه این ایالت در مورد یک پزشک ایندیاناپولیس که علناً در مورد سقط جنین برای یک قربانی تجاوز جنسی 10 ساله که از اوهایو سفر کرده بود صحبت کرده بود رد کرد. پس از اجرای قانون محدودکننده سقط جنین.

با این حال، ولش متوجه شد که روکیتا به اشتباه نظرات عمومی را در مورد تحقیق برنارد قبل از ثبت شکایت ارائه کرده است. ولش نوشت که اظهارات روکیتا «به وضوح نقض غیرقانونی الزامات قانون تحقیقات صدور مجوز است که کارمندان دفتر دادستان کل تا زمانی که به پیگرد قانونی ارجاع نشده اند رازداری در مورد تحقیقات در حال انتظار داشته باشند».

برنارد ماه گذشته شکایتی علیه دادستان کل ایالت تاد روکیتا تنظیم کرد و استدلال کرد که دفتر او به اشتباه تحقیقات را با شکایات “بیهوده” مصرف کنندگان ارائه شده توسط افرادی که هیچ اطلاعات شخصی در مورد رفتار با دختر ندارند توجیه می کند. برنارد و وکلای او معتقدند که آزار دختر قبلاً قبل از اینکه پزشک کودک را ببیند به پلیس اوهایو گزارش شده بود.

این گزارش در هفته‌ها پس از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده رو علیه وید را در ژوئن لغو کرد، یک غوغای سیاسی ملی برانگیخت، به طوری که برخی از خبرگزاری‌ها و سیاستمداران جمهوری‌خواه پیشنهاد کردند که برنارد داستان را جعل کرده است و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، تقریباً خشم خود را از این پرونده در کاخ سفید فریاد زد. رویداد.