قاضی اسناد سری ترامپ برای مدت کوتاهی یک روزنامه نگار میامی بود. او در مورد گوجه فرنگی، یوگا نوشت

کانن که توسط سناتور جمهوری خواه مارکو روبیو از فلوریدا نامزد شده بود، در دوره پس از شکست ترامپ در انتخابات تایید شد، زیرا تلاش ها برای تایید حداکثر تعداد قضات ممکن قبل از روی کار آمدن دولت جدید انجام شد.

20 سال قبل از آن بود که کانن، که به دادگاهی در فورت پیرس، فلوریدا منصوب شده بود، هم وجد و هم خشم را برانگیخت، بسته به اینکه شخص نسبت به رئیس جمهور سابق چه دیدگاهی داشته باشد.

در طی سه ماه، کانن بیش از دوازده مقاله توسط el Nuevo Herald، روزنامه اسپانیایی زبان که نشریه خواهر میامی هرالد است، منتشر کرد.

کانن 20 مورد را فهرست کرد. سه آنها ماهیت علمی دارند، و 17 خبر کوتاه در el Nuevo Herald مربوط به تابستان 2002. هیچ کدام ربطی به قانون یا داخل دادگاه نداشتند. سرفصل ها شامل:

خانواده اتم ها: نمایشگاهی درباره انرژی

قبل از اینکه او یک قاضی فدرال شود – نه هر قاضی، بلکه قاضی منصوب شده توسط دونالد ترامپ که به شدت از تحقیقات برجسته درباره انبار اسناد مخفی رئیس جمهور سابق در مار-آ-لاگو جلوگیری کرد – آیلین مرسدس کانن برای یک چشم بر هم زدن یک روزنامه نگار شاغل

برای چندین دهه، برخی از روزنامه‌نگاران شغل خود را تغییر داده‌اند و اغلب پس از پوشش داستان‌هایی درباره موضوعات پیچیده حقوقی، به دنبال مدرک حقوق هستند.

گوجه فرنگی ممکن است به کاهش تومور کمک کند

بیشتر بخوانید: قاضی منصوب شده توسط ترامپ در مرکز دعوای FBI رئیس جمهور سابق. آیلین کانن کیست؟

او که در کالی، کلمبیا به دنیا آمد، یکی از کارآموزانی بود که در طول سال ها از این دو اتاق خبر عبور کرده است. برخی به عنوان کارمندان تمام عیار در کارکنان باقی می مانند. برخی هنوز موفق به کسب مدرک نشده اند و به دانشگاه بازگردند. برخی دیگر در اتاق های خبری مختلف یا در مشاغل متناوب به پایان می رسند.

“برندگان مسابقه جستجوی کتابخانه”

منتقدان، با غوطه ور شدن در درخواست شواهد، صلاحیت کانن را زیر سوال بردند و تیم حقوقی ترامپ را متهم به خرید برای یک قاضی دلسوز کردند.

“یوگای قبل از تولد: جایگزینی سالم برای زایمان”

تعداد کمی قاضی فدرال می شوند. هنوز تعداد کمی از پرتلاطم ترین و پرمخاطب ترین پرونده در کشور ریاست می کنند.



منبع

ژانت ریورا که در سال 2002 در ال نوئوو کار می‌کرد و دولت محلی و ایالتی را پوشش می‌داد، گفت که کارآموزان زیادی را به خاطر می‌آورد، اما کانن را به خاطر نمی‌آورد.

مقاله‌های el Nuevo Herald مدت‌ها فراموش می‌شدند، مگر اینکه به درخواست قضایی ارائه‌شده توسط کانن ختم می‌شدند، برنامه‌ای که اکنون در حال بررسی دقیق است زیرا منتقدان تصمیم او را برای حمایت از درخواست ترامپ برای انتصاب یک «استاد ویژه» برای بررسی زیر سوال می‌برند. تمام اسنادی که FBI هنگام اجرای حکم بازرسی در خانه او در فلوریدا به دست آورد. دستور قاضی تحقیقات دولت در مورد آن سوابق حساس را متوقف کرد.

مداخله قاضی، که وزارت دادگستری به دنبال لغو آن است، توسط حامیان رئیس جمهور سابق مورد استقبال قرار گرفت، اما منتقدان آن را مورد حمله قرار دادند و گفتند که هدف از آن به تاخیر انداختن تحقیقات جنایی در حال انجام در مورد رئیس جمهور سابق است.

ریورا بعداً گفت که از آن زمان با سایر کارمندان سابق صحبت کرده بی‌فایده است. “به نظر من حداقل می توان گفت که دوره کارآموزی او قابل توجه نبود.”

میریام آمنگوئر، یک کارآموز در آن زمان، گفت که تقریباً با همه کارآموزان از آن زمان آشنا شده است، اما کانن را به خاطر نمی‌آورد، کسی که از دانشگاه دوک می‌آمد و در نهایت عازم دانشکده حقوق دانشگاه میشیگان بود، جایی که فارغ‌التحصیل شد. تقدیر و تشکر او سرانجام به وزارت دادگستری ختم شد و در آنجا دادستان بخش حقوق مدنی شد.

میامی هرالد با ده کارمند el Nuevo Herald از آن دوران صحبت کرد. هیچ‌کس نمی‌توانست در طول اقامت کوتاه کانن در 20 سال پیش، هیچ برخوردی با کانن به خاطر بیاورد.

برنامه‌ای که Cannon پر کرده است، سؤال زیر را می‌پرسد: «عناوین، ناشران و تاریخ کتاب‌ها، مقالات، گزارش‌ها، نامه‌های به سردبیر، بخش‌های سرمقاله یا سایر مطالب منتشر شده‌ای که نوشته یا ویرایش کرده‌اید، از جمله مطالب منتشر شده در اینترنت را فهرست کنید. ”