قاضی از وکلای سازمان ترامپ به دلیل تاکتیک های تاخیر انتقاد کرد

عکس کایل مازا/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ

نقشه راه این پرونده در جلسه دادگاه روز سه‌شنبه تصمیم‌گیری شد، جایی که تنش‌های ایجاد شده در طول سال‌ها سرانجام به دادگاه سرایت کرد.

سازمان ترامپ اکنون قرار است در 2 اکتبر 2023 محاکمه شود، زمانی که با اتهاماتی مبنی بر جعل ارزش اموال – طفره رفتن از مالیات و فریب بانک ها در این فرآیند، مواجه خواهد شد.

او گفت: «شما نمی‌توانید پس از باخت به همان استدلال ادامه دهید.

انگورون در یک مبادله خاص، سعی کرد وکلای ترامپ را متقاعد کند تا بر استدلال حقوقی تمرکز کنند.

از همان ابتدا، جلسه دادگاه به سرعت به درگیری تهاجمی بین وکلای خانواده ترامپ و قاضی تبدیل شد. آلینا حبا، که نماینده رئیس جمهور سابق و شرکت او است، به تحقیقات و حتی قاضی حمله کرد و آن را کاملاً غیرمنطقی خواند.

حبا پاسخ داد که این “اولین باری است که چیزی را می گویید که من با آن موافقم.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او هشدار داد: “ما به طور کامل در این مورد، همانطور که حق داریم، رسیدگی خواهیم کرد.” “به نظر می رسد که ما همیشه در یک موقعیت از پیش تعیین شده هستیم که شما علیه ما حکم خواهید کرد. صادقانه بگویم، این خلاف قانون اساسی است.

او مخالف این بود که چگونه پرونده اکنون با سرعت پیش می رود و با قاضی برخوردهای شخصی کرد.

سازمان ترامپ، رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، و سه تن از فرزندانش که او در آنجا مدیران اجرایی کرد – دان جونیور، ایوانکا و اریک – با شکایت 250 میلیون دلاری از افسر ارشد اجرای قانون نیویورک روبرو هستند. دادخواست دادستان کل لتیتیا جیمز، که در ماه سپتامبر ارائه شد، این شرکت املاک و مستغلات را به عنوان یک عملیات مجرمانه طولانی مدت معرفی کرد که به طور مرتب اسناد را با افزایش ارزش اموال جعل می کرد تا وام های بانکی بهتری بگیرد و رد مالیات بر زمین های اهدایی را به حداکثر برساند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نازک پوشان در دادگاه سازمان ترامپ

عکس کایل مازا/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ

انگورون سپس انتقاد کرد که چگونه پاسخ شرکت به شکایت به سادگی تکرار همان داستان بود: اینکه دفتر AG درگیر یک شکار جادوگران سیاسی است.

قاضی آرتور اف. انگورون لحنی خشن و خشم آلود علیه شرکت املاک و مستغلات رؤسای جمهور سابق آمریکا اتخاذ کرد و ضرب الاجل هایی را تعیین کرد که اطمینان حاصل شود که شرکت مدت ها قبل از اینکه بنیانگذارش شانس دیگری در کاخ سفید پیدا کند، با عدالت روبرو خواهد شد.

او گفت: «فقط فکر می‌کنم شما زمان و منابع را تلف می‌کنید.

سال‌ها تاکتیک‌ها و بازی‌های تاخیری توسط سازمان ترامپ سرانجام روز سه‌شنبه در دادگاه نیویورک به پایان رسید، زمانی که یک قاضی ایالتی این شرکت را آزاد کرد و ضرب‌الاجل محکمی را برای آنچه که ممکن است عواقب احتمالی شرکت خانوادگی دونالد ترامپ باشد تعیین کرد.

شاهد ستاره در محاکمه سازمان ترامپ تلاش می کند تا پاییز را بگیرد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

انگورون در برابر تلاش سازمان ترامپ برای کاهش سرعت تلاش سه ساله برای پاسخگویی این شرکت به دلیل تقلب آشکار ارزیابی املاک و مستغلات، صبر صفر نشان داد.

انگورون گفت: «فکر می‌کنم این یوگی برا بود که گفت: «دوباره دژاوو شد». “من در مورد همه این مسائل حکم دادم. به نظر من حقایق یکسان است. قوانین یکسان است. احزاب یکسان هستند. نمی دانم چرا من و کارکنانم – و نه به کارکنان دادستان کل – نیاز داریم. برای انجام دوباره این کار. مثل این است که از همان حلقه ها بپری.”